Symptomene våre

Førstegangs gravid

Betatt av forumet
4+0 idag - lite symtomer egentlig men er ekstremt trøtt, litt mensenmurringer og smerter i korsryggen. Tisser litt oftere enn normalt og er fortere sulten men også fortere mett
 
3+6. Lite symptomer i dag faktisk. Men fra ca. 7dpo har jeg hatt mye ligamentsmerter, feks når jeg nyser (noe jeg gjør overraskende mye av :smiley-ashamed004) eller hvis jeg beveger meg for fort. Også i en del posisjoner kjennes det ut som noe strekkes litt for mye. Heldigvis helt normalt :D Litt vondt i korsryggen og.
 
Melder meg litt inn her også ettersom termin er helt i slutten av mars :angelic:

Jeg er trøtt og har ømme pupper. Puppene kjenner jeg mest til fordi jeg fremdeles ammer datteren min. Ellers kjenner jeg meg igjen i det å bli fortere sulten:happy: Er 4+5 i dag!
 
En av mine første symtomer allerede i uke 3, og enda nå en uke etter er ekstremt treg mage.. Kan gå en dag uten å bæsje, veldig uvanlig meg
 
En av mine første symtomer allerede i uke 3, og enda nå en uke etter er ekstremt treg mage.. Kan gå en dag uten å bæsje, veldig uvanlig meg:hilarious:
 
Sover så ekstremt dårlig om natten :arghh: Våkner alltid rundt 2 og 4, og nå var det noen minutter med sikkerlige murringer.. vondt men godt tegn ❤️
 
Sover så ekstremt dårlig om natten :arghh: Våkner alltid rundt 2 og 4, og nå var det noen minutter med sikkerlige murringer.. vondt men godt tegn ❤️
Registrer mønsteret på når du våkner i graviditeten, hos meg passet det med da babyen våknet og ville ha mat da hun ble født. Hørt om flere som sier det. Veldig fascinerende!
 
Kastet opp i dag. Hadde vondt i halsen og tok en pastill, ble kvalm med en gang av den…
 
Er skikkelig snørrete på 10ende dagen nå. Tenkte i forrige uke at jeg var blitt forkjølet, men det ble liksom ikke til noe annet enn snørrete og tett nese. Men nå leser jeg at det kan være et tidlig graviditetssymptom? Noen som har hørt om dette før? :happy:
 
Last edited:
Er skikkelig snørrete på 10 dagen nå. Tenkte i forrige uke at jeg var blitt forkjølet, men det ble liksom ikke til noe annet enn snørrete og tett nese. Men nå leser jeg at det kan være et tidlig graviditetssymptom? Noen som har hørt om dette før? :happy:
Hørt om det før ja. Slimhinnene påvirkes av hormonene. Ei venninne som gikk igjennom ivf hadde en nesespray hun tok for å øke sjansene. Rart hvordan alt henger sammen
 
Har forresten stølhetsfølelse i livmoren også, men det har jeg hatt når det har vært hormonendringer pga prevensjon slutt og da. Har og fått mer følsomme brystvorter
 
Er skikkelig snørrete på 10 dagen nå. Tenkte i forrige uke at jeg var blitt forkjølet, men det ble liksom ikke til noe annet enn snørrete og tett nese. Men nå leser jeg at det kan være et tidlig graviditetssymptom? Noen som har hørt om dette før? :happy:
Samme her! Det og treg mage var mine tidlige symtomer og medvarer enda 13dpo
 
Hørt om det før ja. Slimhinnene påvirkes av hormonene. Ei venninne som gikk igjennom ivf hadde en nesespray hun tok for å øke sjansene. Rart hvordan alt henger sammen
Samme her! Det og treg mage var mine tidlige symtomer og medvarer enda 13dpo
Så gøy! Kroppen er merkelig :smiley-ashamed004 Vært litt uggen i går og i dag. Men gruer meg veldig til kvalmen, så det symptomer anerkjenner jeg ikke :laughing002
 
Back
Topp