Symptomene våre

Så gøy! Kroppen er merkelig :smiley-ashamed004 Vært litt uggen i går og i dag. Men gruer meg veldig til kvalmen, så det symptomer anerkjenner jeg ikke :laughing002
Ikke sikkert du får den så kraftig.og hvis ikke, Så bekymrer du deg plutselig over at du er for lite kvalm og ikke føler deg gravid nok:wacky:

Okei, det skjer noe med luktesansen :laughing002 Holdt på å brekke meg i dag da jeg tømte kaffetrakteren av alle ting… Og når jeg tok oppvasken i går kveld, etter formen vi spiste til middag hadde stått noen timer på benken, da luktet det helt grusomt. Mannen sa det luktet helt likt som når vi spiste den noen timer før. Syntes også mannen (eller noe rundt) luktet alkohol uten at han hadde drukket :laughing002

Haha, det er alltids noe :smiley-ashamed004 Bra vi har forumet her inne til å få ut tanker og bekymringer
Ja. Tror og graviditet fort blir veldig altoppslukende for kvinner og at mennene kan bli litt lei alt gravid snakket.hehe. Kjekt å ha andre her da, som trenger å få ut tanker,gleder og bekymringer. Sist lagde vi Facebook gruppe for termingruppa vår når vi var et stykke på vei. Lagde og en snap. Da fikk vi litt ansikt på hverandre.Gøy å følge de andre.

Ja. Tror og graviditet fort blir veldig altoppslukende for kvinner og at mennene kan bli litt lei alt gravid snakket.hehe. Kjekt å ha andre her da, som trenger å få ut tanker,gleder og bekymringer. Sist lagde vi Facebook gruppe for termingruppa vår når vi var et stykke på vei. Lagde og en snap. Da fikk vi litt ansikt på hverandre.Gøy å følge de andre.
Ja, det blir fort altoppslukende! Også når vi går og kjenner på symptomene :happy: Mannen svinger mellom å være kjempeglad og redd :laughing002 Men tenker det er lov å føle på hele spekteret.
For en god ide med fb-gruppe og snap! Greit å vente til man er litt lengre på vei ja:Heartred

Ja, det blir fort altoppslukende! Også når vi går og kjenner på symptomene :happy: Mannen svinger mellom å være kjempeglad og redd :laughing002 Men tenker det er lov å føle på hele spekteret.
For en god ide med fb-gruppe og snap! Greit å vente til man er litt lengre på vei ja:Heartred
Hehe. Ser den. Er jo litt rart når det faktisk er en realitet at man skal bli foreldre. Ja,litt tidlig enda,men etterhvert :)

3+6. Lite symptomer i dag faktisk. Men fra ca. 7dpo har jeg hatt mye ligamentsmerter, feks når jeg nyser (noe jeg gjør overraskende mye av :smiley-ashamed004) eller hvis jeg beveger meg for fort. Også i en del posisjoner kjennes det ut som noe strekkes litt for mye. Heldigvis helt normalt :D Litt vondt i korsryggen og.
Testet du 7 DPO? #nyskjerrig :)

Er skikkelig snørrete på 10ende dagen nå. Tenkte i forrige uke at jeg var blitt forkjølet, men det ble liksom ikke til noe annet enn snørrete og tett nese. Men nå leser jeg at det kan være et tidlig graviditetssymptom? Noen som har hørt om dette før? :happy:
Sniker fra mars-forumet!

Jeg har vært forkjølet av og på i sju-åtte uker nå! Er sikker på at et var det som gjorde at spiren endelig satt - immunforsvaret mitt var opptatt med noe annet! Og når spiren klamret seg fast, fokuserer immunforsvaret på den, og ikke forkjølelsen? Fortsatt slimhoste og tett nese.

Sniker fra mars-forumet!

Jeg har vært forkjølet av og på i sju-åtte uker nå! Er sikker på at et var det som gjorde at spiren endelig satt - immunforsvaret mitt var opptatt med noe annet! Og når spiren klamret seg fast, fokuserer immunforsvaret på den, og ikke forkjølelsen? Fortsatt slimhoste og tett nese.
Har lest om akkurat det der en plass mener jeg! Kanskje du er innpå noe, at forkjølelsen som kom akkurat til feste-tidspunkt (var frisk ved el), bidro til at spiren fikk feste seg i fred :D Det blir jo bare spekulasjoner såklart, men liker tanken :D Håper forkjølelsen letter snart da for din del :Heartblue

Stikking i puppene, småkvalm og trøøtt :wacky: og rennende nese, hvis det var et symptom :p

Edit: var faktisk kvalm 8dpo, og det stakk i puppene fra 6-7 dpo.. sykt tidlig å kjenne noe! Skjønte at jeg var gravid da før jeg testet.

Last edited:
Jeg er så spent på om jeg blir å kaste opp denne gangen :p De to forrige gangene har jeg vært kvalm mellom uke 6-8, men kastet ikke opp.

I dag, dagen etter IKM, kjennes det kun ut som jeg har mensenmurringer. Slike som jeg bruker å ha like før mensen kommer. Ikke noe ligamentsmerter eller kvalme som jeg har hatt de siste dagene. Skjønner at det mest sannsynlig betyr ingenting, testen i dag tidlig var jo sterkere enn dagen før. Men litt ekkelt å gå med følelsen av at man er i ferd med å begynne å blø :nailbiting:

Har du både jenter og gutter? Kansje dette er tvillinger da :woot:
Ja jeg har to jenter, de hadde jeg bekkenløsning med. Guttene har jeg hatt mild svangerskapsforgiftning med litt forhøyet bt og 4+ på protein. Så håper jeg slipper det. Bruker albyle i svangerskap forebyggende. Tvillinger hadde vært kult, men sikkert ikke når man har fire barn fra før.

I dag, dagen etter IKM, kjennes det kun ut som jeg har mensenmurringer. Slike som jeg bruker å ha like før mensen kommer. Ikke noe ligamentsmerter eller kvalme som jeg har hatt de siste dagene. Skjønner at det mest sannsynlig betyr ingenting, testen i dag tidlig var jo sterkere enn dagen før. Men litt ekkelt å gå med følelsen av at man er i ferd med å begynne å blø :nailbiting:
Samme her! Men vi får tenke det er bare positive smerter ❤️

Kjenner veldig igjen den følelsen fra forrige svangerskap! Nå har jeg ikke følt så mye på det, faktisk.

Har mye vondt i beina faktisk, som om at jeg har vært å trasket på shopping en heil dag.. liksom verk i legger og lår. Spyttet blod i vasken ved tannpuss, ble litt paff - ikke vanlig for meg :hilarious:

Back
Topp