Symptomene våre

Er det noen fler som opplever å få mye mer uren hud etter de ble gravide? Kan normalt få en kvise i ny og ne, ofte når mensen nærmer seg. Men siste uken har jeg fått masse små kviser på haka, ikke akkurat så flatterende… Tydelig at det herjer hormoner i kroppen :laughing002
Fikk et par sånne hvite, som jeg også har fått i ny og ne under prøvingen. Nå tok jeg nettopp og vasket ansiktet godt og smurte meg med masse fuktighet :happy: Har falt ut av hudpleien i det siste, burde bli flinkere til det igjen!

Ekstremt god luktesans.. Får ikke til å bytte bleier på 1åringen :bag: har fått streng beskjed fra gubben at det må vi løsepå en måte, for må bytte bleier jeg og:laughing025:wtf:

Enda saaabla trøtt! Og kjenner at det jobbes godt i livmoren :shy: nesten som at den har vokst allerede..

Begynt å bli mye mer uvel de siste dagene… håper bare ikke jeg blir like kvalm som med datteren min
Håper du slipper at det blir like ille!
Kvalmen har kommet her hos meg denne uka, i mye større grad en den lille uvelheten jeg følte i starten :facepalm: Hvis dette bare er begynnelsen så gruer jeg meg!

Håper du slipper at det blir like ille!
Kvalmen har kommet her hos meg denne uka, i mye større grad en den lille uvelheten jeg følte i starten :facepalm: Hvis dette bare er begynnelsen så gruer jeg meg!
Krysser fingrene for at du slipper å plages langvarig! Det var virkelig skikkelig ille :hungover:

Krysser fingrene for at du slipper å plages langvarig! Det var virkelig skikkelig ille :hungover:
Ja håper virkelig det ikke blir uutholdelig ille! Til nå har det kommet veldig i «anfall», som heldigvis ikke har dratt veldig langt ut i tid. Blir alltid bedre med mat. Men intensiteten har vært noe helt annet enn helt i starten. Og er fortsatt bare 5+5 :oops: skal overleve det om det fortsetter å komme i anfall, er værre om det er konstant

Magesmerter som minner om ubehag rundt mensen og mye luft. Har opplevd det særlig på natten. Normalt? Er 5+0
Tror type «mensen»smerter er veldig vanlig! Har kjent mye av det selv hvertfall. Slik at man har gått noen ekstra turer på do for å sjekke at man faktisk ikke har begynt å blø.

Ja håper virkelig det ikke blir uutholdelig ille! Til nå har det kommet veldig i «anfall», som heldigvis ikke har dratt veldig langt ut i tid. Blir alltid bedre med mat. Men intensiteten har vært noe helt annet enn helt i starten. Og er fortsatt bare 5+5 :oops: skal overleve det om det fortsetter å komme i anfall, er værre om det er konstant
Samme som jeg har hatt siste uka! Er 6+4 i dag, så ikke veldig mange dager lenger enn deg. Sist var jeg kvalm hele dager og netter og kastet masse opp, men husker ikke akkurat når det startet.. så venter spent :hilarious: krysser fingrene for oss begge

Samme som jeg har hatt siste uka! Er 6+4 i dag, så ikke veldig mange dager lenger enn deg. Sist var jeg kvalm hele dager og netter og kastet masse opp, men husker ikke akkurat når det startet.. så venter spent :hilarious: krysser fingrene for oss begge
Høres veldig tungt ut! Håper virkelig det blir mildere for oss begge enn det! Har to venninner som har termin i januar, og begge de har vært fryktelig dårlige til nå. Så kjenner jeg er veldig redd for at det skal bli ille. Men, ikke noe å gjøre med det :happy:

Høres veldig tungt ut! Håper virkelig det blir mildere for oss begge enn det! Har to venninner som har termin i januar, og begge de har vært fryktelig dårlige til nå. Så kjenner jeg er veldig redd for at det skal bli ille. Men, ikke noe å gjøre med det :happy:
Åh så kjipt… det er virkelig altoppslukende, men det som kommer ut av det er veldig verdt det :Heartred

Har (vet ikke om jeg vil gå så langt som å kalle det ordentlig vondt), men ubehag nede i korsryggen, og litt ut på sidene. Er 4+4 og håper ikke det er problemer med bekken allerede Er jevnt ubehag hele tiden egentlig, og det har vært sånn i en ukes tid. Noen som har gode råd?

Ellers har symptomer vært hodepine og økt appetitt! Oppblåst om kvelden.

Dette var en hjelpsom tråd for en førstegangs gravid. Hehe. Følte meg ikke så alene lenger. Jeg er sykt trøtt, ømme nipler, og igår dukket kvalmen opp. Jeg spotter også litt og har mensmurringer eller hva jeg skal kalle det som kommer og går.

Kvalmen tar seg bare opp gitt! Tenker det kan gi seg nå :facepalm: Trettheten har også slått skikkelig inn hos meg de siste dagene, og for første gang på mange år har jeg i dag måttet sove på dagtid. 5+6 i dag, og i morgen går jeg inn i den 6.uka (eller 7. som noen sier).

Flere som holder på å sovne eller? Syyykt trøtt :rolleyes:
Ja, sovner på sofaen hver dag nå i sånn 2 timer! :hilarious:

Noen andre som åpner kjøleskapet og bare ikke tåler lukten av et eller annet som slår mot deg? Føler at vannflasken min lukter og dermed smaker av et eller annet som er der inne :laughing001

Ja, sovner på sofaen hver dag nå i sånn 2 timer! :hilarious:

Noen andre som åpner kjøleskapet og bare ikke tåler lukten av et eller annet som slår mot deg? Føler at vannflasken min lukter og dermed smaker av et eller annet som er der inne :laughing001
Haha :laughing025 Foreløpig ikke noe mot mat enda. Men er kvalm om kveldene, så småspiser. Ikkebra…

Forrige svangerskap takla jeg ikke kjøttdeig.. av alle ting :rolleyes:

Back
Topp