Symptomene våre

Har begynt å få litt stikninger i livmoren og korsryggen. Tror dere det bare er livmoren som gjør seg klar til å vokse/ligamentsmerter? Er evig stressa, er nesten på gråten daglig.

Husker ikke at det var sånn forrige svangerskap, men da regnet jeg jo også bare med at det kom til å gå greit.
Går med konstante murringer i magen og i ryggen, mener det er helt normalt og at det var slik sist og :bag: :Heartred

Noen andre som sliter med å få i seg mat? Har ikke hatt den intense sulten jeg hadde tidligere, men fortsatt litt av den kvalmen, så sliter med å få i meg noe, spesielt tidlig på dagen. Tvinger i meg kjeks :smiley-ashamed004 Drikker også som regel et glass sjokomelk når jeg står opp. Er ganske sikker på at kvalmen forsvinner etter jeg får spist et ordentlig måltid, men er så vanskelig å komme meg dit før middag :smiley-ashamed004

Noen andre som sliter med å få i seg mat? Har ikke hatt den intense sulten jeg hadde tidligere, men fortsatt litt av den kvalmen, så sliter med å få i meg noe, spesielt tidlig på dagen. Tvinger i meg kjeks :smiley-ashamed004 Drikker også som regel et glass sjokomelk når jeg står opp. Er ganske sikker på at kvalmen forsvinner etter jeg får spist et ordentlig måltid, men er så vanskelig å komme meg dit før middag :smiley-ashamed004
Har ikje sånn kjempelyst på mat, men matmomsen som jeg er så er ikke det et problem her :p Blir kvalm når jeg er sulten, så prøver å unngå å bli det :)

Jeg er kvalmere enn jeg var i forrige svangerskap. Blir kvalm om det går for lenge mellom hvert måltid, så det kommer seg greit med litt mat i magen.

Føler meg liksom litt hul inni :rolleyes: når jeg spiser blir jeg raskt mett/ikke lyst på mer - men like etterpå føles magen tom.. på en rar måte...

Holdt på å spy nå nettopp siden jeg endelig føler meg sulten nå, og det slo meg sånn plutselig.. Kroppen, hvorfor :banghead:

Leamusen i ene øyet mitt vil ikke gi seg!! Sykt irriterende, er det noen vitaminer jeg mangler da eller?:dead:

Enomt utmattelse, kan fint sovne hvor som helst omtrent midt på dagen. Må faktisk være forsiktig å kjøre bil, hadde samme med andremann.
Kvalmen begynte faktisk ikveld :P 5+0 ifølge utregning men jeg hadde EL 17-18 så syntes den var litt vel tidlig ute denne gangen

Fortsetter med lite symptomer her! Men heller ingen blødning. Kvalmen har jeg ikke kjent på en ukes tid nå, men niplene er fortsatt ømme og jeg er mye sulten.
Fra et par dager før jeg fant ut jeg var gravid, ca 3+0 til 4+4 så hadde jeg mye ligamentsmerter. Så kom kvalmen i en uke frem til ca. 5+4, og fra da til nå 6+4 har jeg ikke merket noe som helst. Vanskelig å forstå at man er gravid da :laughing002

Ja, jeg sliter med brødmåltidene. Er dom om det vokser i munnen. Middag går greit. Begynte å spise knekkebrød istedenfor brød,det hjalp.

Jepp, jeg orker ikke frokost lengre, og det har pleid å være mitt absolutte favorittmåltid. Prøver å tvinge i meg en brødskive.

Alt jeg vanligvis liker, vil jeg heller ikke ha nå. Akkurat som ved forrige svangerskap, hehe.

Det eneste jeg kan ha lyst på, er sitrusfrukter. Appelsin liksom.

La ut en selfie og fikk melding av en venninne om at hun kan se at jeg er gravid (bare fordi hun vet det da), også fortalte jeg dette til søsteren min og hun er enig, og hun kunne visst allerede se for en uke siden at puppene mine var større, mens jeg merket ikke før i dag at de var ømme :hilarious: Har jo lurt på om de var blitt større og spurt mannen, men vi ble aldri enig. Sånn er det å være tynn :laughing001

I dag kjenner jeg skikkelig på hormonene - er så sjukt sur! Ingen grunn heller, bare sykt forbanna. Haha, stakkars mannen min.

Fortsetter med lite symptomer her! Men heller ingen blødning. Kvalmen har jeg ikke kjent på en ukes tid nå, men niplene er fortsatt ømme og jeg er mye sulten.
Fra et par dager før jeg fant ut jeg var gravid, ca 3+0 til 4+4 så hadde jeg mye ligamentsmerter. Så kom kvalmen i en uke frem til ca. 5+4, og fra da til nå 6+4 har jeg ikke merket noe som helst. Vanskelig å forstå at man er gravid da :laughing002
Veldig lite symptomer her også. Ømme pupper bare og små kvalm om jeg ikke spiser jevnlig :)

Ikke mye symptomer her heller i uke 6… var jo syk forrige uke og vet ikke helt om restene av det «overskygger» eventuelle andre symptomer. Trøtt er jeg uansett alltid. Kanskje litt press mot magen, går lite i stramme jeans uansett.

Fikk ett enormt slag med kvalme over meg for ett par timer siden.. kastet opp 1 gang og tatt kvalmestillende, men syns ikke den funker :sad015
Hadde håpet at jeg endelig skulle få en graviditet uten den ekstreme kvalmen..

Herregud, hadde noen laange minutter med skikkelig mageknip mellom middag og dessert, men det kjentes så langt nede ut, og hadde en del gul utflod, så ble jo paranoid. Men det ga seg kort etterpå. Ting er så skummelt nå! Mannen er flink til å roe meg ned da, selv om han egentlig er den "negative" av oss :joyful:

Herregud, hadde noen laange minutter med skikkelig mageknip mellom middag og dessert, men det kjentes så langt nede ut, og hadde en del gul utflod, så ble jo paranoid. Men det ga seg kort etterpå. Ting er så skummelt nå! Mannen er flink til å roe meg ned da, selv om han egentlig er den "negative" av oss :joyful:
Har sånne dager jeg også, småskremmede :p Men jeg har en del utflod hele tiden og det skal visst være normalt altså ❤️

Merker omtrent ingenting - har vært litt trøtt, men det er også en hard overgang fra ferie til jobb god matlyst, ingen kvalme, trener som vanlig… litt mer anpusten i motbakkene
Har booket første kontroll den 30. august, da er vi 8+5 :) virker som mange her har kontroll før det??

Merker omtrent ingenting - har vært litt trøtt, men det er også en hard overgang fra ferie til jobb god matlyst, ingen kvalme, trener som vanlig… litt mer anpusten i motbakkene
Har booket første kontroll den 30. august, da er vi 8+5 :) virker som mange her har kontroll før det??
Ser ut som vi er akkurat like langt på vei. Har også satt opp en tul 30. august. Det ble et kompromiss mellom når jeg ville, når vi fikk til i tiden etter jobb og før barnehagehenting og når det var tid hos de som utfører tul rundt her. Skulle gjerne dratt før, men regner med at tiden til 30. august vil gå fort likevel. :)

Back
Topp