Jeg får sånne "jag" i muskulaturen mellom rumpehullet og skjeden, kommer og går. Lurer på hva i all verden det kan være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det sto i en av appene mine at det er pga. økt HCG og at nyrene jobber ekstra hardt nå. Livmoren er jo ikke så stor ennå, men antar den har vokst litt? Prøvde å finne noe om det, men leste bare at i rundt uke 8 har den doblet i strJeg kjenner mest på uggenhet gjennom hele dagen. Blir bedre av å spise, så jeg spiser og spiser. Klarer ikke tanken på noe søtt da. I tillegg har jeg siste uken plutselig måtte opp hver natt for å tisse. Utrolig irriterende noen som vet hvorfor man må tisse oftere nå? Livmoren min ble målt til typ 2 cm, så det er ikke akkuratt som at den presser på blæren
Jeg har kjøpt litt knaskerøtter og miniagurk. Enn så lenge har det holdt med en mellom lunsj/middag og en på kvelden for å holde kvalmen i sjakk. Hvertfall et bedre alternativ enn mye annet man kan spise. Eller så leste jeg på helseoversikt her om dagen at små, men hyppige måltider kan hjelpe. Og å få i seg nok vann! Så jeg har passet på å drikke minst 1-2 glass vann til hvert måltid.
Jeg er kjempetrøtt hele tiden, har begynt å sove mer nå, men hjelper ikke særligDet skjer noe med trøttheten her gitt! Jeg bruker å være en som lett kan rangle utover natten, men nå er jeg altså stuptrøtt i 21-tiden, etter å i tillegg ha sovet på dagtid.
Samme her egentligLite matlyst og småuggen idag, har også ganske dårlig mage.. virker som det heller går ut den veien enn å kaste opp
Bra vi er flere Rart hva hormonene gjør med kroppen altså.. som tidligere nevnt var mitt første symtom HARD mage, og nå er det motsattSamme her egentlig
Er liksom enten eller herBra vi er flere Rart hva hormonene gjør med kroppen altså.. som tidligere nevnt var mitt første symtom HARD mage, og nå er det motsatt
Er det første barn? Jeg hadde masse murringer og strekk hele veien med første min. Det tøyes og strekkes noe vakent i livmora første gangen.I dag har jeg skikkelige murringer, nesten så jeg blir bekymra. Men kan ikke stresse, what will be, will be. Ellers er jeg dårlig i magen (som andre her også har skrevet, takk og lov) og kvalm. Og gråter av alt
Føler med deg. Jeg opplever det samme. Innomellom er puppene litt vonde, jeg gjesper masse i løpet av dagen men har jo ei på 10,5mnd, så er kanskje ikke så rart? Men jeg er absolutt urolig… Sannsynligvis uten grunn, men det kommer jo automatisk. Slitsomt.Hatt lite symptomer i dag og! Nesten så man blir bekymret pga. for lite symptomer Ikke følt meg gravid på 3 dager nå, veldig rart. Forsåvidt deilig, ikke hatt blødning eller noe heller. Men er jo redd missed abortion. Noen som har vært gravid før og opplevd at symptomer kommer og går?
Nei offda! Hørtes ekkelt utSkulle tvinge i meg noen ritz, etter et par biter måtte jeg gå og spy Har faktisk ikke spydd siden 9DPO, men har vært veldig nære flere ganger!