Symptomene våre

Er det første barn? Jeg hadde masse murringer og strekk hele veien med første min. Det tøyes og strekkes noe vakent i livmora første gangen.
Nei, andre :happy: Men første gang klaffa det så fort, og jeg tenkte ikke annet enn «jeg skal bli mamma i juni!». Denne gangen har vi prøvd så lenge, møtt så mange skuffelser osv, at jeg kjenner på en helt annen frykt. Så nå overanalysere jeg nok alt:confused:

Idag er brystet vondt.. altså litt over puppen, er det normalt? :p

Skikkelig øm i livmoren nå. Akkurat som under el. Er vondt å gå.. hvert skritt kjenner jeg :oops: Og disse stikkene som kommer hver gang jeg for eksempel reiser meg fort. Ikke savnet akkurat det kjenner jeg:hilarious:
Den der kjenner jeg igjen! Og alt fra navel og ned kjennes ut som ett stk stort blåmerke :blackeye:

Bra vi er flere :p Rart hva hormonene gjør med kroppen altså.. som tidligere nevnt var mitt første symtom HARD mage, og nå er det motsatt
Ditto!! Var en uke i Kroatia på seilbåt, og gikk på do 2-3 ganger ila hele turen..:P nå er jeg på do hele tiden, mest fordi jeg drikker mye og tydeligvis ikke klarer å holde på det..

5+3 ømme pupper. Det var slik jeg mistenkte at jeg var gravid. Kjenner litt trykk i magen, nesten som mensensmerter. VELDIG trøtt

Endelig har brystvortene i det minste begynt å bli ømme, haha. Også smaker den kaffekoppen jeg drikker hver morgen dårligere og dårligere.

Våkna tidlig i dag med ettåringen. Akutt kvalm så mannen måtte ta over. Spiste et par druer og la meg. Nå to timer senere er heldigvis kvalmen borte, men kroppen føles skikkelig mørbanka ut

Ikke like mye symtomer som jeg hadde for en yikes tid siden.. Vet det kan komme å gå hele tiden, men herregud hvor redd man blir :p Ingen smerter eller blødning så forhåpentligvis alt bra ❤️

Nå har jeg ingen symptomer annet enn at puppene føles tunge, så de begynner vel å endre seg…:)

Å fytti, nå kom det sånn skikkelig kvalme, sånn at jeg egentlig vil kaste opp, men siden vi er ute må jeg holde igjen. Er skikkelig, skikkelig uvel. Håper dette er unntaket heller enn regelen fremover, hvis ikke blir det trasig å starte i ny jobb o_O

Puppene er offisiellt større! Mine har alltid vært litt langt fra hverandre, men nå er det bare en finger mellom dem, har nesten naturlig kløft, som jeg alltid har drømt om :hilarious: Men de er ikke enda sånn synlig større, er vel kanskje mer at de er tyngre og henger mer ned enn.. bortover, hvis det gir mening? :laughing001

Puppene er offisiellt større! Mine har alltid vært litt langt fra hverandre, men nå er det bare en finger mellom dem, har nesten naturlig kløft, som jeg alltid har drømt om :hilarious: Men de er ikke enda sånn synlig større, er vel kanskje mer at de er tyngre og henger mer ned enn.. bortover, hvis det gir mening? :laughing001
Hehe gøy! Jeg gleder meg til større pupper:D må ut og kjøpe nye bh-er når jeg er tilbake fra jobbreise om en uke.. (jippi)

Hehe gøy! Jeg gleder meg til større pupper:D må ut og kjøpe nye bh-er når jeg er tilbake fra jobbreise om en uke.. (jippi)
Gruer meg litt til nye BHer, blir dyrt, for er bare Change som har størrelsen min :shifty: Så håper jeg klarer meg på det jeg har en god stund!

Idag har jeg skikkelig murringer (7+6). Har egentlig ikke hatt dette før, så blir jo litt bekymret. Men ingen smerter eller blødning, så er vel normalt! Hadde også noen runder med orgasmer (flere med høy sexlyst nå eller???) i dag tidlig, mulig det spiller inn :smiley-bounce016

Idag har jeg skikkelig murringer (7+6). Har egentlig ikke hatt dette før, så blir jo litt bekymret. Men ingen smerter eller blødning, så er vel normalt! Hadde også noen runder med orgasmer (flere med høy sexlyst nå eller???) i dag tidlig, mulig det spiller inn :smiley-bounce016
Hehe deilig da!

Her har det vært tørke siden spiren ble laget :p er 6+5 idag, det har vært campingvognferie, syk mann og nå ser det ut til å være min tur til å være syk :facepalm:

Hadde brun utflod, til og med litt klumper, i går på morgenen. Kun ved toalettbesøk. Litt brunlig utflod en gang på kvelden i går og bittelitt på morgenen i dag. Ikke hatt samleie de siste dagene, men kan kanskje ha løftet litt tungt og vært litt stresset. Ble såå nervøs for at det var starten på en abort, men har ikke blitt noe mer ut av det. Noen som har opplevd noe lignende? Har to svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette før. Synes jeg har få symptomer denne runda, så er vel ekstra usikker av den grunn..

Hadde brun utflod, til og med litt klumper, i går på morgenen. Kun ved toalettbesøk. Litt brunlig utflod en gang på kvelden i går og bittelitt på morgenen i dag. Ikke hatt samleie de siste dagene, men kan kanskje ha løftet litt tungt og vært litt stresset. Ble såå nervøs for at det var starten på en abort, men har ikke blitt noe mer ut av det. Noen som har opplevd noe lignende? Har to svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette før. Synes jeg har få symptomer denne runda, så er vel ekstra usikker av den grunn..
Vil ikke skremme deg, men var sånn min exu var ❤️Kan også være noe HELT ufarlig! Har du hatt tydelige/sterke tester fra starten?

Back
Topp