Symptomene våre

Kvalmen har nått nye høyder og måtte kaste opp i dag. Er muligens pga manglende appetitt og klarte ikke å få i meg så mye annet enn 1 yoghurt og en nuddelpakke i dag. Prøvde å småspuse på tørre kjeks, men da var de for sent og alt kom opp (bare væske!?). I går var jeg og jobba legevakt i 3 timer og det var ner enn nok, så spørs om det blir jobb neste uke...

Veldig lite symptomer å melde om her :bored: Noe trøttere enn vanlig, ellers er uteblitt mens og luft i magen de kraftigste symptomene:eek:

Har veldig mye stikking i venstre side, og har hatt det siden eggløsning. Er bare 4+1, men er mye oppblåst og forstoppet. Noe jeg vanligvis aldri er.

Nå merker jeg bare at jeg MÅ spise noe med en gang jeg våkner, ellers blir jeg kvalm.
Har mindre glede av kaffen, og blir litt fortere andpusten. Ellers er det så lite at jeg innimellom glemmer at jeg er gravid i det hele tatt :P :O

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere den her trettheten! Får ikke gjort noe som helst og er stuptrøtt hele tiden. Og blir vel neppe mer våken av å bare sove/ligge på sofaen. Skjedd noe siste uken her, nytt nivå av trøtt :laughing002
Samme her, fungerer altså såå dårlig. Men så har jeg liksom ikke noe valg når det kommer til 2.åringen! Herlighet det er hardt.

Altså, mensensmerter :dead: skulle tro man var ferdig med sånt for en periode nå!

I dag var kvalmen nesten helt borte, helt til jeg spiste noe annet enn bare ritz :dead: Virker som jeg ikke klarer å spise store porsjoner lenger, blir bare kvalm.

Akkurat det samme her! Fortsatt tidlig (5+3) men godt å høre at man ikke er alene om lite symptomer ☺️
Er 7+5 og har hatt lite symptomer hele veien! Litt ligamentsmerter i starten, også har jeg vært veldig trøtt siden jeg bikka uke 7. Ingen kvalme eller noe, et par kvalme «anfall» i uke 5, men ikke noe siden. Man går jo nesten rundt å tenker det er noe galt siden man ikke er kvalm, men heldigvis er det vanlig det og :happy:

5+2idag. Murring i korsryggen, svimmelhet og litt mere trøtt en vanlig. Er også oppblåst og litt mer tissatrengt.
Våkner flere ganger på natten å føler meg helt uthvilt. har gjort det i en uke ca -vet ikke om det er et symptom eller bare helt tilfeldig?

Tør ikke ha sex nå jeg… men mannen er godt forsynt etter all prøvinga, haha
Jeg tør heller ikke ha sex, og vi har ikke hatt sex siden 26 juli, stakkar mannen som har like stor drive som en 14-åring :happy8

Men det er vel, for min del, såvidt jeg vet ingen grunn til å ikke ha sex. Det er bare skummelt, har ikke kontroll, og dessverre lite lyst. Skal prate med jordmor til onsdag da, så håper det bedrer seg, for min og mannens del.

Jeg tør heller ikke ha sex, og vi har ikke hatt sex siden 26 juli, stakkar mannen som har like stor drive som en 14-åring :happy8

Men det er vel, for min del, såvidt jeg vet ingen grunn til å ikke ha sex. Det er bare skummelt, har ikke kontroll, og dessverre lite lyst. Skal prate med jordmor til onsdag da, så håper det bedrer seg, for min og mannens del.
Vi har bare hatt sex én gang siden vi fant det ut. Vi er ikke sånne som har kjempemye sex ellers da. Men er litt redd for å blø pga. skjøre slimhinner også begynne å tenke at noe galt holder på å skje. Men hvis begge to har lyst, så gjør vi det nok

Lite symptomer her og, klarer derfor heller ikke tro på at det er sant. Men Google sier at både mange symptomer og få symptomer er normalt.
Er nettopp det :Heartpink Og det er mye som er normalt! Heldigvis. Prøver å tenke at det som oftest går bra- og at selv med mye symptomer er ikke det i seg selv en garanti for at svangerskapet går fint:hug003

Jeg er på Arendalsuka, så jeg er litt spent på hvordan det skal gå; proppfull uke med masse arrangementer og lange dager! Og så skal jeg seile over Skagerak til helgen, og reise med jobben uka etter:P bare å holde seg fast, tenker jeg!

Første dag på jobb idag - og jeg er SÅ sliten! Har jo kjent at jeg har vært litt ekstra trøtt til tider, men har kunnet hvilt meg til nå ved behov. Ikke nå lenger, haha! Blir tidlig kveld ihvertfall

Jeg får så sykt virketrang i starten jeg, så har vaska fire maskiner klær og vaska kjøkkenskap og kjøleskap i dag, hehe.

Back
Topp