Symptomene våre

I dag har vært den verste dagen så langt… hadde nesten vendt meg til den konstante kvalmen, men måtte jo spise lunsj på taket med Kollegaene mine, og da kom det en dundrende hodepine som ikke har gitt seg enda :hungover:
Kan være væromslag, at jeg blir syk igjen, eller abstinens fordi jeg ikke har drukket kaffe i dag. Det smaker jo skikkelig høgg nå.
Men det var gøy med tordenvær på kvelden da. Håper trykket letter litt i hodet også.

Såå kvalm! Halsbrann i tillegg... gleder meg til dette går over, satser på det er max 1 uke til...

Er også utrolig sliten. Har dessverre gått litt i ett den siste tiden så må være flink til å ikke legge mye planer fremover og ha hjemmekontor når jeg kan.

Er det flere som føler at trøttheten påvirker produktiviteten deres på jobb?

Er også utrolig sliten. Har dessverre gått litt i ett den siste tiden så må være flink til å ikke legge mye planer fremover og ha hjemmekontor når jeg kan.

Er det flere som føler at trøttheten påvirker produktiviteten deres på jobb?
Ja, definitivt. I går presterte jeg skikkelig lavt…

Og kvalmen fortsetter...

Merket at hårveksten har tatt seg skikkelig opp, det er vel et symptom :p leggene må jo høvles hver dag nesten...

Kjent noen små antydninger til krusninger av kvalme i går og i dag, og det er jo nesten så jeg ønsker det velkommen (kommer garantert til å angre på de orda, hehe) er 4+1, og stresser dagen lang med redsel for å miste, så alle symptomer er velkomne akkurat nå. Mye murringer da- betryggende og skremmende på samme tid.

Syns de symptomene kommer og går litt. Plutselig er jeg kjempekvalm, så ikke. Deretter har jeg dritømme pupper, så ikke.

Gleder meg utrolig mye til TUL, så jeg får se at alt står bra til der inne!

Jeg er 4+1 og fikk ømme bryster allerede 6-7 dpo. Testa svakt positivt 8-9 dpo (ikke helt oversikt over eggløsning), slo ut på digitaltest 2 dager senere.. Har ikke blødd, og har vært i god form og gått lange turer hver dag. Men nå er jeg selvfølgelig engstelig fordi brystene ikke er like ømme. Er det grunn til panikk? blir min tredje

Jeg er 4+1 og fikk ømme bryster allerede 6-7 dpo. Testa svakt positivt 8-9 dpo (ikke helt oversikt over eggløsning), slo ut på digitaltest 2 dager senere.. Har ikke blødd, og har vært i god form og gått lange turer hver dag. Men nå er jeg selvfølgelig engstelig fordi brystene ikke er like ømme. Er det grunn til panikk? blir min tredje
Tok noen uker før puppene mine ble ømme sist. Er 4+1 og de er greie foreløpig nå. At de var ømme tidligere kan jo skyldes hormoner ifm eggløsning "bare". Det kommer nok!

Altså- jeg kommer jo aldri til å klare å skjule dette lenge: Jeg må jo tisse 1-2 ggr i timen?! Gjorde det sist og, men da var det hjemmekontor, så ingen som så meg. I tillegg må jeg gå på det toalettet som er midt i glaninga for sentralbordet, for det nærmest mitt kontor er i ustand (ble låst inne der ved et uhell i går, og en kollega vræka døra for å få meg ut, haha)

Kjenner så utrolig press i mage/livmor nå, ikke vondt bare unehagelig, men jeg blir jo dritstressa for om noe er galt.

Jeg er helt utmattet for tiden og kvalmen blir sterkere og sterkere. Har til nå bare sagt at jeg er uggen, men vil kalle meg direkte kvalm til tider nå. Heldigvis ingen oppkast. Flere som kjenner på trøttheten? Føler jeg blir mer kvalm når jeg er sliten også.

Jeg er helt utmattet for tiden og kvalmen blir sterkere og sterkere. Har til nå bare sagt at jeg er uggen, men vil kalle meg direkte kvalm til tider nå. Heldigvis ingen oppkast. Flere som kjenner på trøttheten? Føler jeg blir mer kvalm når jeg er sliten også.
Sist graviditet begynte kvalmen min før positiv test. Og var ekstremt trøtt og sliten. Da ble kvalmen verre. Anbefaler deg å raskt ta dette opp med legen din(om du ikke allerede har gjort det), slik at du kan få noe for det. Legen min sa til meg at kvalme skal man ikke tulle med. Det kan i verste fall utarte seg til noe mye verre. Best å ta tak i det så tidlig som mulig. Kvalme er noe av det verste som er.

Sist graviditet begynte kvalmen min før positiv test. Og var ekstremt trøtt og sliten. Da ble kvalmen verre. Anbefaler deg å raskt ta dette opp med legen din(om du ikke allerede har gjort det), slik at du kan få noe for det. Legen min sa til meg at kvalme skal man ikke tulle med. Det kan i verste fall utarte seg til noe mye verre. Best å ta tak i det så tidlig som mulig. Kvalme er noe av det verste som er.
Takk for svar! Har ikke vært hos legen enda. Har time om litt over en uke, men kanskje jeg må prøve å få en time før. Er det noen av dere som står på noe mot kvalmen? Har det effekt?

4+0 i dag, og foreløpig har jeg kun de vanlige PMS-symptomene; ømme pupper, trøtt, litt verking/stikking i magen.. Hadde jeg ikke testet hadde jeg nok trodd det var TR :)

I tillegg er jeg sulten nesten hele tiden, men det er en litt merkelig sultfølelse, mer sånn vondt i magen-sultfølelse. Så usikker på om det er relatert til graviditeten eller om jeg har fått magetrøbbel :p

Back
Topp