Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GalskapHaha, i morgen står baderomsskap og et utstyrsskap på kjøkkenet for tur!
Ja, definitivt. I går presterte jeg skikkelig lavt…Er også utrolig sliten. Har dessverre gått litt i ett den siste tiden så må være flink til å ikke legge mye planer fremover og ha hjemmekontor når jeg kan.
Er det flere som føler at trøttheten påvirker produktiviteten deres på jobb?
Tok noen uker før puppene mine ble ømme sist. Er 4+1 og de er greie foreløpig nå. At de var ømme tidligere kan jo skyldes hormoner ifm eggløsning "bare". Det kommer nok!Jeg er 4+1 og fikk ømme bryster allerede 6-7 dpo. Testa svakt positivt 8-9 dpo (ikke helt oversikt over eggløsning), slo ut på digitaltest 2 dager senere.. Har ikke blødd, og har vært i god form og gått lange turer hver dag. Men nå er jeg selvfølgelig engstelig fordi brystene ikke er like ømme. Er det grunn til panikk? blir min tredje
Helt normalt at de kommer og gårSyns de symptomene kommer og går litt. Plutselig er jeg kjempekvalm, så ikke. Deretter har jeg dritømme pupper, så ikke.
Gleder meg utrolig mye til TUL, så jeg får se at alt står bra til der inne!
Samme her!!Syns de symptomene kommer og går litt. Plutselig er jeg kjempekvalm, så ikke. Deretter har jeg dritømme pupper, så ikke.
Gleder meg utrolig mye til TUL, så jeg får se at alt står bra til der inne!
Sist graviditet begynte kvalmen min før positiv test. Og var ekstremt trøtt og sliten. Da ble kvalmen verre. Anbefaler deg å raskt ta dette opp med legen din(om du ikke allerede har gjort det), slik at du kan få noe for det. Legen min sa til meg at kvalme skal man ikke tulle med. Det kan i verste fall utarte seg til noe mye verre. Best å ta tak i det så tidlig som mulig. Kvalme er noe av det verste som er.Jeg er helt utmattet for tiden og kvalmen blir sterkere og sterkere. Har til nå bare sagt at jeg er uggen, men vil kalle meg direkte kvalm til tider nå. Heldigvis ingen oppkast. Flere som kjenner på trøttheten? Føler jeg blir mer kvalm når jeg er sliten også.
Takk for svar! Har ikke vært hos legen enda. Har time om litt over en uke, men kanskje jeg må prøve å få en time før. Er det noen av dere som står på noe mot kvalmen? Har det effekt?Sist graviditet begynte kvalmen min før positiv test. Og var ekstremt trøtt og sliten. Da ble kvalmen verre. Anbefaler deg å raskt ta dette opp med legen din(om du ikke allerede har gjort det), slik at du kan få noe for det. Legen min sa til meg at kvalme skal man ikke tulle med. Det kan i verste fall utarte seg til noe mye verre. Best å ta tak i det så tidlig som mulig. Kvalme er noe av det verste som er.