Symptomene våre

Kan virkelig ikke reise meg fort, eller ta en brå bevegelse. Da stikker det sånn at jeg må krøke meg. Ser sikkert mistenksomt ut på jobb :hilarious:

Vond symfyse! Synes bekkensmertene starter alt for tidlig denne gangen.

Jeg har altså blitt så muggen og sur de siste dagene..! Føler jeg ikke har kontroll over hodet, bare klager og er sinna på alt og alle. Jeg blir så frustrert og sint at jeg ikke klarer å holde igjen hverken hjemme eller på jobb. Håper virkelig ikke dette vil vare hele graviditeten..:arghh: 6+2

Noen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!
I første svangerskap var jeg ikke kvalm. Kastet opp én gang i uke 16, tror det var blodtrykksfall. Skulle hatt vett og ro til å nyte det framfor å stresse. :happy090

Nå derimot. :hungover: Kvalmen kommer i store bølger, mest på morgen og kveld. Håper det ikke blir verre!

Fått noe smått kvalmebyger, det er ikke noe kjekt men sånn er det jo bare! :happy3
Kan ikke huske jeg hadde det før mye seinere i forrige graviditet. Denne gang har jeg og vondt i ryggen, nedre del og det blir bare litt værre dag for dag. Legetime på tirsdag!

Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer :p

Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer :p
Her kom kvalmen ventende over meg før positiv test, aldri hatt det slik før. Den har heldigvis gitt seg litt nå 5+4. I mine forrige svangerskap har jeg vært kvalm fra uke 6. Så det er bare å glede seg! Du skal være glad så lenge kvalmen uteblir, selv om det på en måte er betryggende også.

Før positiv test, det var derfor jeg begynte å tenke at det kunne være noe :playful: Men tror det er fryktelig tidlig da, og mest sannsynlig pga noe annet enn hcg.

Her kom kvalmen ventende over meg før positiv test, aldri hatt det slik før. Den har heldigvis gitt seg litt nå 5+4. I mine forrige svangerskap har jeg vært kvalm fra uke 6. Så det er bare å glede seg! Du skal være glad så lenge kvalmen uteblir, selv om det på en måte er betryggende også.
Oi det er tidlig ja. Så bra det har gitt seg litt nå, håper det fortsetter sånn. Ja er glad for hver dag jeg får uten :smiley-ashamed004

Jeg har begynt å bli skikkelig sliten i korsryggen. Som om jeg har stått veldig lenge, på en måte?

9 DPO, testet knallpositivt 12 DPO :smiley-ashamed004

Back
Topp