Måtte legge meg isted, så den har virkelig smelt til her ogOg der ble jeg klesst i trynet av den gamle gode trøttheten. Den sitter seg godt i øynene. Har problemer med å holde de oppe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte legge meg isted, så den har virkelig smelt til her ogOg der ble jeg klesst i trynet av den gamle gode trøttheten. Den sitter seg godt i øynene. Har problemer med å holde de oppe.
Japp! Gjerne i midjen faktisk!Noen som har litt stikkinger/strekking på sidene?
Var kvalm 1 gang i første svangerskapet, og kun uggen nåNoen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!
I første svangerskap var jeg ikke kvalm. Kastet opp én gang i uke 16, tror det var blodtrykksfall. Skulle hatt vett og ro til å nyte det framfor å stresse.Noen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!
Her kom kvalmen ventende over meg før positiv test, aldri hatt det slik før. Den har heldigvis gitt seg litt nå 5+4. I mine forrige svangerskap har jeg vært kvalm fra uke 6. Så det er bare å glede seg! Du skal være glad så lenge kvalmen uteblir, selv om det på en måte er betryggende også.Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer
Spurte om dette faktisk på det generelle forumet!Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer
Før positiv test, det var derfor jeg begynte å tenke at det kunne være noe Men tror det er fryktelig tidlig da, og mest sannsynlig pga noe annet enn hcg.Dere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer
Oi det er tidlig ja. Så bra det har gitt seg litt nå, håper det fortsetter sånn. Ja er glad for hver dag jeg får utenHer kom kvalmen ventende over meg før positiv test, aldri hatt det slik før. Den har heldigvis gitt seg litt nå 5+4. I mine forrige svangerskap har jeg vært kvalm fra uke 6. Så det er bare å glede seg! Du skal være glad så lenge kvalmen uteblir, selv om det på en måte er betryggende også.
Ah se der ja, takk for link! Virker som mange blir kvalme fra uke 6, så da er det vel bare å vente og se, og håpe man slipper Og så får jeg utnytte denne tiden uten kvalme godt, til trening, sosialt, god mat og andre ting jeg sannsynligvis ikke orker om jeg blir kvalm..Spurte om dette faktisk på det generelle forumet!
https://forum.babyverden.no/threads/du-som-var-kvalm-i-svangerskapet.2033374/
Samme her!Noen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!
9 DPO, testet knallpositivt 12 DPODere som er kvalme, når kom kvalmen? Er 4+2 i dag og merker foreløpig ingenting. Men er litt spent hver morgen jeg våkner på om jeg kjenner noe, og hver gang jeg åpner kjøleskapet/søpla etc. i tilfelle kroppen plutselig reagerer