Symptomene våre

Her er det mest murringer egentlig, også føler jeg meg uggen av og til. Litt dårligere matlyst også, men ikke helt avsmak på diverse mat (enda!). Sist var det lite mat som fristet husker jeg

Nå har vi altså kommet dit at mat ikke smaker noe godt lengre :dead: Taco feks.. elsker taco, men ikke idag.
Kjempe kjekt! Jeg reiser til London i morgen tidlig og hadde gleda meg til masse god mat:bag: knekkebrød har de vel i London også:wideyed:

Jeg er 8+4 idag og føler meg egentlig i grei form ❤️ verste kvalmen som har vært har gitt seg litt siste dagene og jeg får til å fungere litt bedre!

Uggenheten/kvalmen har vært bra de siste to dagene! Da er dette svangerskapet relativt likt som mitt første, at kvalmen varte fra ca 6 uker til 8 uker. Starta noe tidligere denne gangen. En lettelse å ikke være uggen idag!

Er det noen som sliter med søvn og innsovning? Kan være så uendelig trøtt når jeg legger meg, men får bare ikke sove. Ligger å vrir meg i timevis. Temperatureguleringen er helt ute å kjøre, føler meg overopphetet under dyna og for kald om ikke. Kroppen er urolig og finner ikke søvnen, til tross for at jeg like før jeg la meg knapt klarte å holde øynene åpne.
Veldig dårlig sirkel og være så trøtt og sliten på dagtid i kombinasjon med å ikke få sove om natta. I går la jeg meg kl.22 og lå våken til over kl.3. I dag la jeg meg kl.21, og ligger fortsatt våken nå til midnatt. Har vart en 4-5 dager nå.
Jeg sliter også med å få sove, selv om jeg er trøtt. Prøver å unngå å sove på dagtid, for å ikke gjøre det værre, men det er ikke lett når det er en kamp å holde øynene åpne!

Jeg går på masse støttemedisiner, så vanskelig å vite hva som kommer fra dem og hva som er graviditeten. Men jeg er trøtt, har murringer i livmor, vondt i puppene og er svimmel. Hat vært litt uggen i perioder, men ikke skikkelig kvalm så langt. Er 4+5 i dag.

Jeg sliter også med å få sove, selv om jeg er trøtt. Prøver å unngå å sove på dagtid, for å ikke gjøre det værre, men det er ikke lett når det er en kamp å holde øynene åpne!

Jeg går på masse støttemedisiner, så vanskelig å vite hva som kommer fra dem og hva som er graviditeten. Men jeg er trøtt, har murringer i livmor, vondt i puppene og er svimmel. Hat vært litt uggen i perioder, men ikke skikkelig kvalm så langt. Er 4+5 i dag.
Hvilke støttemedisiner går du på? Cyclogest på meg, og usikker om symptomer kommer fra de eller fra spiren i magen.
Blir stressa over murringer, føler det er mensen som skal komme:blackeye: Er på do veeeeldig ofte, bare for å se at det ikke er blod:smiley-angelic001
Svangerskap etter IVF og MA/SA er heftige saker:dead:

Hvilke støttemedisiner går du på? Cyclogest på meg, og usikker om symptomer kommer fra de eller fra spiren i magen.
Blir stressa over murringer, føler det er mensen som skal komme:blackeye: Er på do veeeeldig ofte, bare for å se at det ikke er blod:smiley-angelic001
Jeg går på Cyclogest og Crinone og på Progynova (og prednisolon og Albyl E). Blir jo trøtt og uvel både av progesteron og Progynova, så føler liksom det blir trippel dose av de symptomene.

Murringene tror jeg nok i veldig stor grad kommer av progesteronen. Blir også veldig stressa av dem. Prøvde meg på litt trening i går, og da var det på kanten til skikkelig vondt. Så går og lurer hele tiden på hva det er. Nå har jeg aldri opplevd at et svangerskap har sluttet med blødning (av seg selv) da, så mitt største stress er knyttet til ultralydene som kommer om noen uker. Men det at det ikke har skjedd sånn før gjør meg jo ikke rolig for at det ikke kan skje nå.

Og ja, heftige saker det her! Det blir noen tøffe uker framover uansett hvordan dette går!

Er 5+1
Har ømme pupper, ekstremt sliten/trøtt, hadde småstikking/mensmurringer i uke 4.
Veldig rar luktesans! Luktet nugatti, enda det ikke fantes på huset!

Og der begynner trøttheten å sige på! 2.5timers lur på ettermiddagen, og nå er jeg trøtt igjen!

Lite symptomer her. Litt ømme bryst, og litt murring i ny og ne, men ikke spesielt mye.

Går i murringer, ømme bryst og idag har jeg vært veldig oppblåst.

5+3 - Småkvalm store deler av dagen, mat lindrer kvalmen. Ømme pupper, må holde de fast når jeg løper i trapper...
Smerter - murringer i korsrygg, krampeaktige smerter i underlivet(?), inn over venusberget - livmor? Noen ganger så takvise smerter at jeg må trekke pusten godt... Med forhistorikk med SA i uke 6 så blir jeg så bekymret... :nailbiting:

Back
Topp