I dag er jeg 9+2Jeg har termin helt i slutten av mars og er 8+3. får ikke til å stemme at du da er 4+5?
HAHA beklager! Så ikke datoen du hadde skrevet det jeg! Gravidhjerne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er jeg 9+2Jeg har termin helt i slutten av mars og er 8+3. får ikke til å stemme at du da er 4+5?
HAHA beklager! Så ikke datoen du hadde skrevet det jeg! Gravidhjerne
Jeg sliter også med å få sove, selv om jeg er trøtt. Prøver å unngå å sove på dagtid, for å ikke gjøre det værre, men det er ikke lett når det er en kamp å holde øynene åpne!Er det noen som sliter med søvn og innsovning? Kan være så uendelig trøtt når jeg legger meg, men får bare ikke sove. Ligger å vrir meg i timevis. Temperatureguleringen er helt ute å kjøre, føler meg overopphetet under dyna og for kald om ikke. Kroppen er urolig og finner ikke søvnen, til tross for at jeg like før jeg la meg knapt klarte å holde øynene åpne.
Veldig dårlig sirkel og være så trøtt og sliten på dagtid i kombinasjon med å ikke få sove om natta. I går la jeg meg kl.22 og lå våken til over kl.3. I dag la jeg meg kl.21, og ligger fortsatt våken nå til midnatt. Har vart en 4-5 dager nå.
Hvilke støttemedisiner går du på? Cyclogest på meg, og usikker om symptomer kommer fra de eller fra spiren i magen.Jeg sliter også med å få sove, selv om jeg er trøtt. Prøver å unngå å sove på dagtid, for å ikke gjøre det værre, men det er ikke lett når det er en kamp å holde øynene åpne!
Jeg går på masse støttemedisiner, så vanskelig å vite hva som kommer fra dem og hva som er graviditeten. Men jeg er trøtt, har murringer i livmor, vondt i puppene og er svimmel. Hat vært litt uggen i perioder, men ikke skikkelig kvalm så langt. Er 4+5 i dag.
Jeg går på Cyclogest og Crinone og på Progynova (og prednisolon og Albyl E). Blir jo trøtt og uvel både av progesteron og Progynova, så føler liksom det blir trippel dose av de symptomene.Hvilke støttemedisiner går du på? Cyclogest på meg, og usikker om symptomer kommer fra de eller fra spiren i magen.
Blir stressa over murringer, føler det er mensen som skal komme Er på do veeeeldig ofte, bare for å se at det ikke er blod
Svangerskap etter IVF og MA/SA er heftige saker
Og ja, heftige saker det her! Det blir noen tøffe uker framover uansett hvordan dette går!Hvilke støttemedisiner går du på? Cyclogest på meg, og usikker om symptomer kommer fra de eller fra spiren i magen.
Blir stressa over murringer, føler det er mensen som skal komme Er på do veeeeldig ofte, bare for å se at det ikke er blod
Svangerskap etter IVF og MA/SA er heftige saker