Symptomene våre

Er syk, tvang i meg frokostblanding i natt, men en del av det kom opp igjen :arghh:
Føler symptomene har avtatt litt de siste par dagene, men kan godt være fordi sykdom har tatt over. Glad jeg skal på TUL snart!

Er kvalm og dårlig matlyst. Vondt i bekkenet og halebeinet men det har jeg hatt siden jeg gikk gravid med eldste i 2014

Har så og si null symptomer nå. Er bare trøttere enn vanlig, og har stikk og murringer av og på gjennom dagen. Er egentlig ikke bekymret, men synes det er rart å ikke ha noe mer. Før har jeg jo hatt hele listen omtrent!

Har så og si null symptomer nå. Er bare trøttere enn vanlig, og har stikk og murringer av og på gjennom dagen. Er egentlig ikke bekymret, men synes det er rart å ikke ha noe mer. Før har jeg jo hatt hele listen omtrent!
Litt sånn sjæl- men brått kommer det veltende tenker jeg, så nyt de gode ukene!

Målte tempen for å se at feberen min var borte, og jeg jo faen like kald som før EL :oops: Vet jo at tempen kan svinge mye som gravid, men jeg tempet til jeg var 5+0 og havnet akkurat ikke under coverline et par ganger. Igjen; bra jeg skal på TUL på onsdag, blir jo redd for at noe er galt

Samme her. Jeg er takknemlig for hver eneste dag jeg får med god form, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at det plutselig kan snu brått
:happy8

Der startet marerittet med symfysen og :arghh: Forrige svangerskap gikk jeg på krykker en periode. Håper virkelig jeg slipper unna denne gangen. Må vel begynne å roe ned på jobb (barnehage):banghead: Og fram med bbhugme.. selv om det ikke er plass til den når småttisen på 1,5 har tatt over sengen:hilarious:

Samme her. Jeg er takknemlig for hver eneste dag jeg får med god form, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at det plutselig kan snu brått
:happy8
Er takknemlig jeg også! Skal nyte hver dag nå, forhåpentligvis holder det seg litt fremover iallefall:happy: Skal ikke bli for eplekjekk her med symptomfrie hverdager:hilarious:

Er takknemlig jeg også! Skal nyte hver dag nå, forhåpentligvis holder det seg litt fremover iallefall:happy: Skal ikke bli for eplekjekk her med symptomfrie hverdager:hilarious:
Krysser fingrene for det! Hehe nei, vi har jo ikke kommet like langt som de fleste andre her i gruppa så hverdagen kan brått endres for oss begge :smiley-ashamed004

Lite symptomer her i dag, bare fått en vond kvise og er trøtt - gjesper dagen lang hehe

Fortsatt lite symptomer, 6+3. Litt trøtt og ømme bryster, men ellers ikke mye jeg legger merke til. Eller, blir mye raskere sliten og andpusten på tur med hunden

Andre som sliter med treg mage? Noen tips? Utrolig frustrerende :arghh:

Back
Topp