Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og, men sår hals og sjuk unge og, så er nok bare forkjølelse. Ikke corona, tok test.Supertett nese..!
Litt sånn sjæl- men brått kommer det veltende tenker jeg, så nyt de gode ukene!Har så og si null symptomer nå. Er bare trøttere enn vanlig, og har stikk og murringer av og på gjennom dagen. Er egentlig ikke bekymret, men synes det er rart å ikke ha noe mer. Før har jeg jo hatt hele listen omtrent!
Ja, kan ikke tro at man slipper fullstendig unna!Litt sånn sjæl- men brått kommer det veltende tenker jeg, så nyt de gode ukene!
Samme her. Jeg er takknemlig for hver eneste dag jeg får med god form, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at det plutselig kan snu bråttHar så og si null symptomer nå. Er bare trøttere enn vanlig, og har stikk og murringer av og på gjennom dagen. Er egentlig ikke bekymret, men synes det er rart å ikke ha noe mer. Før har jeg jo hatt hele listen omtrent!
Er takknemlig jeg også! Skal nyte hver dag nå, forhåpentligvis holder det seg litt fremover iallefall Skal ikke bli for eplekjekk her med symptomfrie hverdagerSamme her. Jeg er takknemlig for hver eneste dag jeg får med god form, samtidig som jeg prøver å forberede meg på at det plutselig kan snu brått
Krysser fingrene for det! Hehe nei, vi har jo ikke kommet like langt som de fleste andre her i gruppa så hverdagen kan brått endres for oss beggeEr takknemlig jeg også! Skal nyte hver dag nå, forhåpentligvis holder det seg litt fremover iallefall Skal ikke bli for eplekjekk her med symptomfrie hverdager
Hyyyysj Kose oss enn så lenge!Krysser fingrene for det! Hehe nei, vi har jo ikke kommet like langt som de fleste andre her i gruppa så hverdagen kan brått endres for oss begge
Hyyyysj Kose oss enn så lenge!