Førstegangs gravid
Betatt av forumet
Haha samme her, hver natt kl 3!!Har merket en rar ting.. jeg våkner kl 3 hver natt.. begynte i helgen.. altså, hva i alle verden er vitsen med det?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha samme her, hver natt kl 3!!Har merket en rar ting.. jeg våkner kl 3 hver natt.. begynte i helgen.. altså, hva i alle verden er vitsen med det?!![]()
Ja, puppene er fremdeles ømme og har mer utflod enn vanlig. Men veldig rart å ha null matlyst og småuggen hele dagen, til å kunne nesten spise alt bare ved å ta to tabeletter. Men kan jo være at kvalmen dabber av i uke 9 også da. Er 8+4 i dagJeg og syns jeg er mistenkelig i bedre form for tiden, men så har jeg en dag her og der der jeg spyrEllers er det lite, er liksom bare litt utflod. Kjente nå i dusjen at puppene er litt ømme igjen da, de ble en del større allerede i uke 5-6, så dabbet det av
Ja i begynnelsen var jeg veldig sulten, nå er jeg lite sulten, ganske som vanlig egentlig, bare at jeg ikke klarer å spise mye pga. kvalme. Tvinger i meg kosttilskuddene hver dag, så jeg får ihvertfall i meg detJa, puppene er fremdeles ømme og har mer utflod enn vanlig. Men veldig rart å ha null matlyst og småuggen hele dagen, til å kunne nesten spise alt bare ved å ta to tabeletter. Men kan jo være at kvalmen dabber av i uke 9 også da. Er 8+4 i dag
Jeg er 7+3, men kvalmen har vært ganske av og på i et par uker allerede
Gøy med graf da! Kvalmen min var værst i uke 7 og 8. Skal prøve å ikkje ta Prostafen og B6 i kveld for å se hvordan det blir.Ja i begynnelsen var jeg veldig sulten, nå er jeg lite sulten, ganske som vanlig egentlig, bare at jeg ikke klarer å spise mye pga. kvalme. Tvinger i meg kosttilskuddene hver dag, så jeg får ihvertfall i meg detJeg er 7+3, men kvalmen har vært ganske av og på i et par uker allerede
Vis vedlegget 387301
Samme her! Er helt ille hvor mye luft det er...Har så mye luft i magen at det er sprøtt. Det og sovingen, pluss at jeg tisser oftere enn vanlig er de eneste symptomene mine. Men kunne godt fått litt mindre luft altså![]()

Godt å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner flere å være så luftigSamme her! Er helt ille hvor mye luft det er...![]()

Haha enigGodt å høre at jeg ikke er alene, selv om jeg ikke unner flere å være så luftig![]()
men skjønner ikke hvorfor det blitt såååå mye luft heller 

Leste dagboka mi fra sist- og den kom nøyaktig samtidig! Varte heldigvis kun en ukes tid
myyyye som er likt
Får ikke gjort noe som helst. Når man er så nær ved å kaste opp hadde det nesten vært bedre å bare fått det opp. Men er kanskje ikke slik som ved omgangssyken, at det blir bedre etter man har kastet opp? Hormonene er jo der hele tidenHar bare spydd 3 ganger selv om første gangen allerede var 9DPO, men mener å huske at jeg følte meg bedre etter jeg hadde spydd. Er jo verre å gå rundt og neesten spy. Da jeg stod opp i dag kom kvalmen med en gang, så da var det på med armbåndene mineAltså dere som har vært skikkelig kvalm fra starten er mine helter. Jeg har vært kvalm i en uke og holder ikke utFår ikke gjort noe som helst. Når man er så nær ved å kaste opp hadde det nesten vært bedre å bare fått det opp. Men er kanskje ikke slik som ved omgangssyken, at det blir bedre etter man har kastet opp? Hormonene er jo der hele tiden

9+1 idag og føler det samme som degFortsatt lite symptomer, er 8+6. men hadde tul for en uke siden og alt så bra ut. Så satser bare på at jeg er veldig heldigVar litt småkvalm i uke 6, men det gikk over hvis jeg tok en kjeks. Ellers bare ømme pupper og satans trøtt hele tiden
![]()