Symptomene våre

Jeg og syns jeg er mistenkelig i bedre form for tiden, men så har jeg en dag her og der der jeg spyr :hilarious: Ellers er det lite, er liksom bare litt utflod. Kjente nå i dusjen at puppene er litt ømme igjen da, de ble en del større allerede i uke 5-6, så dabbet det av
Ja, puppene er fremdeles ømme og har mer utflod enn vanlig. Men veldig rart å ha null matlyst og småuggen hele dagen, til å kunne nesten spise alt bare ved å ta to tabeletter. Men kan jo være at kvalmen dabber av i uke 9 også da. Er 8+4 i dag

Her blir kvalmen bare værre… Kom meg akkurat til uke 8 før den slo inn. Håper det blir kortvarig!

Ja, puppene er fremdeles ømme og har mer utflod enn vanlig. Men veldig rart å ha null matlyst og småuggen hele dagen, til å kunne nesten spise alt bare ved å ta to tabeletter. Men kan jo være at kvalmen dabber av i uke 9 også da. Er 8+4 i dag
Ja i begynnelsen var jeg veldig sulten, nå er jeg lite sulten, ganske som vanlig egentlig, bare at jeg ikke klarer å spise mye pga. kvalme. Tvinger i meg kosttilskuddene hver dag, så jeg får ihvertfall i meg det :smiley-ashamed004 Jeg er 7+3, men kvalmen har vært ganske av og på i et par uker allerede

Screenshot_20220823-204321_Helseoversikt.jpg

Last edited:
Ja i begynnelsen var jeg veldig sulten, nå er jeg lite sulten, ganske som vanlig egentlig, bare at jeg ikke klarer å spise mye pga. kvalme. Tvinger i meg kosttilskuddene hver dag, så jeg får ihvertfall i meg det :smiley-ashamed004 Jeg er 7+3, men kvalmen har vært ganske av og på i et par uker allerede

Vis vedlegget 387301
Gøy med graf da! Kvalmen min var værst i uke 7 og 8. Skal prøve å ikkje ta Prostafen og B6 i kveld for å se hvordan det blir.

Lite symptomer enda her :) går i det samme med ømme bryst, murringer og trøtt:happy3

Trøttheten har brått blitt enda verre. Er skikkelig svimmel. Og jeg puster fortere. Kjennes ut som blodtrykksfall hele tiden

Og der, kom kvalmen :dead: Leste dagboka mi fra sist- og den kom nøyaktig samtidig! Varte heldigvis kun en ukes tid:Heartpink myyyye som er likt

6+5 idag, veldig lite symptomer fortsatt utenom litt ømme bryster og at jeg får murringer/«mensensmerter». Igår var jeg helt sikker på at jeg fått SA og at jeg begynt å bløde. Men ingenting håper denne stressen forsvinner snart. Første graviditeten så har ikke noe å sammenligne med heller.

Nei nå har puppene blitt ømme igjen. De er allerede gått opp 2 cups, kan de roe seg litt :smiley-ashamed004

Ingen kvalme idag, nesten så jeg blir litt småstressa når jeg ikke kjenner noe symptomer…

Altså dere som har vært skikkelig kvalm fra starten er mine helter. Jeg har vært kvalm i en uke og holder ikke ut :hungover: Får ikke gjort noe som helst. Når man er så nær ved å kaste opp hadde det nesten vært bedre å bare fått det opp. Men er kanskje ikke slik som ved omgangssyken, at det blir bedre etter man har kastet opp? Hormonene er jo der hele tiden

Altså dere som har vært skikkelig kvalm fra starten er mine helter. Jeg har vært kvalm i en uke og holder ikke ut :hungover: Får ikke gjort noe som helst. Når man er så nær ved å kaste opp hadde det nesten vært bedre å bare fått det opp. Men er kanskje ikke slik som ved omgangssyken, at det blir bedre etter man har kastet opp? Hormonene er jo der hele tiden
Har bare spydd 3 ganger selv om første gangen allerede var 9DPO, men mener å huske at jeg følte meg bedre etter jeg hadde spydd. Er jo verre å gå rundt og neesten spy. Da jeg stod opp i dag kom kvalmen med en gang, så da var det på med armbåndene mine :smiley-ashamed004

Fortsatt lite symptomer, er 8+6. men hadde tul for en uke siden og alt så bra ut. Så satser bare på at jeg er veldig heldig :) Var litt småkvalm i uke 6, men det gikk over hvis jeg tok en kjeks. Ellers bare ømme pupper og satans trøtt hele tiden:rolleyes:
9+1 idag og føler det samme som deg ❤️ vi får bare stole på at alt er bra, spesielt når vi har sett ett bankende hjerte allerede og passert uke 8! Jeg er småuggen av og til, ellers litt ømme pupper/nipler og trøtt

Back
Topp