Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeepp.. Småspiser hele tiden for jeg dauer plutselig av sult, men klarer ikke spise mye for jeg blir kvalm - men er også kvalm når jeg er sulten..Kvalm og sulten på samme tid er ingen god kombinasjon... får jo ikke ned noen ting..
Jeepp.. Småspiser hele tiden for jeg dauer plutselig av sult, men klarer ikke spise mye for jeg blir kvalm - men er også kvalm når jeg er sulten..
Jeg spiser liksom én og én mariekjeks ogsånnHar ikke klart å spise noe i dag enda.. noe som er frustrerende når en er glad i mat
Kjenner meg igjen i den ja. Å så skal hun klatre over meg og helst hoppe i fanget i tillegg er hun i en periode nå der hun ikke vil sitte i vognen så blir lite tur om dagen, ender med at jeg må bære henne og det orker jeg bare ikke i lengre perioderEr kjempestemning når guttungen på 1,5 herjer oppå meg og slår til puppene som om det sto om livet.. de er så vonde at jeg må gå rolig ned trapper Virker som han har skjønt det, og slår bare enda mer En ordentlig raspeball han der
Ja viktig å klatre Og hoppe opp og ned på fanget mens han slår meg på brystet uff.. tungt å bære ja! vi har heldigvis lekeplass som nabo, så når han er vrang kan vi bare gå rett bort derKjenner meg igjen i den ja. Å så skal hun klatre over meg og helst hoppe i fanget i tillegg er hun i en periode nå der hun ikke vil sitte i vognen så blir lite tur om dagen, ender med at jeg må bære henne og det orker jeg bare ikke i lengre perioder
Samme her..Temperaturfølelsen min er helt ute å kjøre. Jeg er enten helt kokt eller så fryser jeg sånn helt inn til beinet.
Ja fy faen! Fått en nedafor munnvika, et monster INNI det ene neseboret og en på motsatt nesevinge. Gjør så sykt vondt!! Heldigvis gått hull på alle. Har en bakterietilstand de ikke får has på, og av og til blir kviser til underjordiske abscesser som jeg må inn og kutte opp. Fikk en oppi nesa etter 3 uker i tørr luft på nyfødtintensiven med førstemann, som måtte skjæres opp to ganger.Kviiiiiser... fytti katta så mange og vonde...