Symptomene våre

8+1 i dag og oppdaget at det er utrolig ømt å ta på nederste del av magen - føles akkurat som en ekstremt støl muskel… noen andre som opplever noe lignende?

Svimmel, svimmel og SVIMMEL.. Er det forsvarlig å kjøre bil sånn som dette?

Er kjempestemning når guttungen på 1,5 herjer oppå meg og slår til puppene som om det sto om livet.. de er så vonde at jeg må gå rolig ned trapper :hilarious: Virker som han har skjønt det, og slår bare enda mer:banghead: En ordentlig raspeball han der

Er kjempestemning når guttungen på 1,5 herjer oppå meg og slår til puppene som om det sto om livet.. de er så vonde at jeg må gå rolig ned trapper :hilarious: Virker som han har skjønt det, og slår bare enda mer:banghead: En ordentlig raspeball han der
Kjenner meg igjen i den ja. Å så skal hun klatre over meg og helst hoppe i fanget:hilarious: i tillegg er hun i en periode nå der hun ikke vil sitte i vognen så blir lite tur om dagen, ender med at jeg må bære henne og det orker jeg bare ikke i lengre perioder:wtf:

Kjenner meg igjen i den ja. Å så skal hun klatre over meg og helst hoppe i fanget:hilarious: i tillegg er hun i en periode nå der hun ikke vil sitte i vognen så blir lite tur om dagen, ender med at jeg må bære henne og det orker jeg bare ikke i lengre perioder:wtf:
Ja viktig å klatre :hilarious: Og hoppe opp og ned på fanget mens han slår meg på brystet:hilarious: uff.. tungt å bære ja! vi har heldigvis lekeplass som nabo, så når han er vrang kan vi bare gå rett bort der:D

Er 8+5 i dag og siden 2 dager spyr jeg flere ganger daglig. Det meste av det jeg spiser kommer opp igjen og tar laaang tid å spise opp mat. Tørr bare spise suppe og tørre kjeks og yoghurt for tiden. Kvalmen er konstant og sover en del på dagen for å komme bort fra kvalmen. Syns det er grusomt for kan ikke hjelpe til med de 3 guttene våre og ligger stort sett i ro om dagen og er sykemeldt.

Ellers har jeg litt uren hud i pannen.

Så syyykt oppblåst idag :wacky: 8+4, kjennes ut som det er en terminbaby der inne som beveger seg :p

Temperaturfølelsen min er helt ute å kjøre. Jeg er enten helt kokt eller så fryser jeg sånn helt inn til beinet. o_O

Herreguuuuuud så kvalm :hungover: Helt forferdelig.. henger ut vinduet for å få frisk luft. Kjempeglad for symptomer, men dette var ikke behagelig:bored:

Kviiiiiser... fytti katta så mange og vonde... :arghh:
Ja fy faen! Fått en nedafor munnvika, et monster INNI det ene neseboret og en på motsatt nesevinge. Gjør så sykt vondt!! Heldigvis gått hull på alle. Har en bakterietilstand de ikke får has på, og av og til blir kviser til underjordiske abscesser som jeg må inn og kutte opp. Fikk en oppi nesa etter 3 uker i tørr luft på nyfødtintensiven med førstemann, som måtte skjæres opp to ganger.

Hormoner ute av kontroll til tider, i dag følte jeg plutselig at lunta mi bare plutselig var borte og jeg var litt for urettferdig streng med hunden og tok i halsbåndet litt for hardt.. dårlig samvittighet ❤️ og samboer ble irritert på meg for det, sååå jeg ble veldig lei meg

Back
Topp