Symptomene våre

Ja fy faen! Fått en nedafor munnvika, et monster INNI det ene neseboret og en på motsatt nesevinge. Gjør så sykt vondt!! Heldigvis gått hull på alle. Har en bakterietilstand de ikke får has på, og av og til blir kviser til underjordiske abscesser som jeg må inn og kutte opp. Fikk en oppi nesa etter 3 uker i tørr luft på nyfødtintensiven med førstemann, som måtte skjæres opp to ganger.
Har prøvd å kvitte flere av dem siste dagene uten hell.. klarer ikke ha de for da er de enda verre enn om jeg klemmer dem..

Har prøvd å kvitte flere av dem siste dagene uten hell.. klarer ikke ha de for da er de enda verre enn om jeg klemmer dem..
Det er så jævlig vondt! Jeg har piller og krem jeg kan bruke, men tør jo ikke det nå som jeg er gravid. Nå gjør ikke 2 av 3 vondt lenger, men den i nesa er helt grusom. I tillegg er jeg skikkelig forkjøla, så det å snyte seg er en pine!

Frem til nå har jeg glemt litt at jeg er gravid :angelic: men igår kom murringer i livmor/eggstokker/korsrygg for fult:bag: og jeg er sikker på at jeg har begynt å blø hver gang jeg er på do:hungover: sjarmen med første trimester altså!

Det er så jævlig vondt! Jeg har piller og krem jeg kan bruke, men tør jo ikke det nå som jeg er gravid. Nå gjør ikke 2 av 3 vondt lenger, men den i nesa er helt grusom. I tillegg er jeg skikkelig forkjøla, så det å snyte seg er en pine!
Har kremer jeg også.. men som deg tør ikke jeg heller... mine blir også sånne "underjordiske" betente dritt greier.. flere er det jo MASSE grønn gøgge i når jeg endelig får hull... :hungover: :arghh:

Lite symptomer, får små angst! Teller dager til tul og håper på gode nyheter!

Hormoner ute av kontroll til tider, i dag følte jeg plutselig at lunta mi bare plutselig var borte og jeg var litt for urettferdig streng med hunden og tok i halsbåndet litt for hardt.. dårlig samvittighet ❤️ og samboer ble irritert på meg for det, sååå jeg ble veldig lei meg
Samme her. Blir urettferdig oppgitt på hunden, også får jeg veldig dårlig samvittighet. Oftest blir jeg bare stille og gjør ingenting, men kan irritere meg grønn over småting :dead:

Takler ikke matlukt om dagen, blir så kvalm! Ikke egentlig kvalm resten av dagen, men akkurat rundt middagstid er det hardt- som passer spesielt dårlig nå som jeg er hjemme alene med 2-åringen og må lage middag :hilarious:

Kvalmen er tilbake idag pga lite matlyst = sult....

Uke 7 idag. Kvalmen er virkelig begynt å komme. Hjelper på å spise, men føler at jeg ikke kan spise hele tiden. Jeg har også begynt å ha en merkelig hodepine som jeg ikke har hatt før.

I dag føler jeg meg rett og slett fyllesyk. Trøtt som bare det, klarer ikke holde øynene åpne, og kvalm.

Vært litt stressa for mindre symptomer i helgen, men har vært nonstop aktivitet så sikkert derfor. Stikker og strekker noe voldsomt i livmora igjen nå hvertfall.

Nå var vi på bil og båt tur i går, men herregud så mye jeg sov! 11.5 time totalt, også litt etter vi kom hjem sov jeg 8 timer til :smiley-ashamed004

7+3 idag, fortsatt lite symptomer. Ømme bryster, kan plutselig bli veldig trøtt og svullen mage. Men går også på Lutinus så noe kommer fra det. Får innimellom vondt i magen, men ikke lite ofte lenger. Ingen kvalme, og ikke følsom for mat/duft.

7+3 idag, fortsatt lite symptomer. Ømme bryster, kan plutselig bli veldig trøtt og svullen mage. Men går også på Lutinus så noe kommer fra det. Får innimellom vondt i magen, men ikke lite ofte lenger. Ingen kvalme, og ikke følsom for mat/duft.
Er 6+0 og har det veldig likt! Føler "alle" blir så kvalme så tidlig, så blir nesten stressa. Eller BLIR stressa. Men sist var jeg nesten ikke kvalm, kun uggen i perioder. Kjenner litt strekking i livmora/under nederste del av magen innimellom liksom- tar det som gode tegn. Går også på Lutinus, men har gjort det ifm el i et par måneder før jeg ble gravid og, og merket ikke noen bivirkninger av den egentlig. Men guri så lei jeg er av truseinnlegg og pulver i trusa!! Ting lukter derimot veldig sterkt, men ikke alt. Og salt mat smaker VELDIG salt.

Back
Topp