Symptomene våre

Trøtt 24/7, dårlig matlyst, kvalm av og på i løpet av dagen. Hodepinen kom i dag. Lite hvile å få med en snart-2åring løpende rundt som krever sitt!

Noen fler som har «sting» i siden? Har det på begge sidene, og spesielt hvis jeg sitter eller ligger litt vridd. Er så langt (10+4) at jeg vel skulle hatt mer symptomer om det feks var utenfor livmoren? Er kanskje bare ligamentene som strekkes?

Noen fler som har «sting» i siden? Har det på begge sidene, og spesielt hvis jeg sitter eller ligger litt vridd. Er så langt (10+4) at jeg vel skulle hatt mer symptomer om det feks var utenfor livmoren? Er kanskje bare ligamentene som strekkes?
Har også dette, men særlig om jeg reiser meg/snur meg fort etc :) tror det er helt normalt!

Vi er like langt på vei ❤️ hvordan er symptomene dine og formen din ellers?

Vi er like langt på vei ❤️ hvordan er symptomene dine og formen din ellers?
Så ekkelt at egglederen sprakk :oops: Off for en opplevelse det må ha vært…:Heartpink
Tror jeg har vært ganske heldig symptommessig egentlig! Jeg er veldig trøtt, det som plager meg mest. I uke 5 og fra uke 8 til nå, har jeg også vært noe kvalm. Det kommer i bølger, men ikke vært så intenst at jeg kaster opp. Som regel hvis det går litt for lenge mellom måltid, og blir alltid bedre av mat og av å ligge i ro. På dagtid er jeg stort sett alltid fin :happy: Ellers har jeg litt ligamentsmerter og ømme brystvorter. Hva med deg?

Så ekkelt at egglederen sprakk :oops: Off for en opplevelse det må ha vært…:Heartpink
Tror jeg har vært ganske heldig symptommessig egentlig! Jeg er veldig trøtt, det som plager meg mest. I uke 5 og fra uke 8 til nå, har jeg også vært noe kvalm. Det kommer i bølger, men ikke vært så intenst at jeg kaster opp. Som regel hvis det går litt for lenge mellom måltid, og blir alltid bedre av mat og av å ligge i ro. På dagtid er jeg stort sett alltid fin :happy: Ellers har jeg litt ligamentsmerter og ømme brystvorter. Hva med deg?
Ja det var en skremmende opplevelse.. alt skjedde på to dager, med dårlig oppfølging og at jeg ble sendt hjem fra sykehuset måtte jeg hentes i ambulanse og hasteopereres ❤️
Veldig lik dine, høres ut akurat som det er meg du beskriver :dead:

Ja det var en skremmende opplevelse.. alt skjedde på to dager, med dårlig oppfølging og at jeg ble sendt hjem fra sykehuset måtte jeg hentes i ambulanse og hasteopereres ❤️
Veldig lik dine, høres ut akurat som det er meg du beskriver :dead:
Ja det skjønner jeg godt! Får du noe ekstra oppfølging nå pga den opplevelsen tidligere?
Festlig at vi har hatt så like symptomer :D Venninnene mine sier 2.trimester er det beste, så fornøyd med at vi begynner å nærme oss det!

De siste dagene har kvalmen kommet her. 6+5 i dag. På en måte er jeg takknemlig, for det tyder jo på at ting er som det skal. Så langt har det også bare vært i kortere blaff, særlig når jeg er sulten. Jeg håper det holder seg sånn.

Vært på besøk hos svigers i hele dag, og jeg er jo så trøtt mellom 13-16 at jeg er helt spaca. Svigermor har bemerket to ganger at jeg virker så tankefull (sovner nesten med øya åpne)… godt vi kanskje kan si det om et par uker! I tillegg skulle mannen hjelpe dem med noe visumgreier, så jeg måtte jo følge med på lille i alle de trøtte timene. Gikk bra helt til bikkja vår tok skinkesteika fra benken :hilarious:

Så over til symptomer ingen snakker om… flere som har hemoroider?:banghead:
Nei- men jeg pleier å ha det til vanlig, og akkurat som i forrige svangerskap virker det som om de går i dvale nå. Men kroppen min er rar sånn- fordi jeg har hormonubalanse til vanlig så er kroppen endelig mer i vater under graviditet :hilarious:

Litt tyngre pupper. Småømme. Men de siste dagene så kjennes det omtrent ut som jeg får brystbetennelse i ene brystet. Husker igjen følelsen.
Ellers er den lille kvalmen jeg hadde, vært fraværende de siste dagene. Så føler jeg sitter igjen med null symptomer! Har egentlig ikke vært bekymret. Men nå kan jeg nesten ikke vente til ultralyden neste mandag, så vi får se om det er liv laga eller hva.

Oppdatert: Spoke to soon. Kvalmen er tilbake. Ser ut til at det er bilkjøringen som utløser min kvalme. Fysj

Last edited:
Ubehagelig/litt sårt å sitte veldig fremoverbøyd i dag- spørs om det er noe "byggeaktiviteter" i livmora (en må jo håpe det, hehe) Litt øm liksom. Antydning til øm i puppene nå også, og veldig metthetsfølelse hele tiden.

Jobber type 120% - så sover hele lørdagen og hele søndagen for å være noenlunde klar til ny uke. Kontrollerer det riktignok ikke, når helgen kommer så føler jeg meg som et slakt.. Ømme bryster (kommer og går litt). Uggen både morgen og kveld, MÅ ha mat når jeg står opp (helst yoghurt, knekkebrød/havregrøt gjør kvalmen verre). Blir kvalm hvis det tar for lang tid mellom måltidene. Endel murringer fortsatt, vondt å hoste/nyse.. Kronisk tett i nesa!! 7+4 :)

Hei hei ømme pupper! Nesten litt betryggende, ble brått litt nervøs for MA her, sånn plutselig. Men håper det er godt tegn at det kommer nye symptomer.

Ubehagelig/litt sårt å sitte veldig fremoverbøyd i dag- spørs om det er noe "byggeaktiviteter" i livmora (en må jo håpe det, hehe) Litt øm liksom. Antydning til øm i puppene nå også, og veldig metthetsfølelse hele tiden.
Der sa du det - metthetsfølelse. Er egentlig sulten, men er litt «stappa» i magen. Rart :cool:

Back
Topp