Trøtt 24/7, dårlig matlyst, kvalm av og på i løpet av dagen. Hodepinen kom i dag. Lite hvile å få med en snart-2åring løpende rundt som krever sitt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også dette, men særlig om jeg reiser meg/snur meg fort etc tror det er helt normalt!Noen fler som har «sting» i siden? Har det på begge sidene, og spesielt hvis jeg sitter eller ligger litt vridd. Er så langt (10+4) at jeg vel skulle hatt mer symptomer om det feks var utenfor livmoren? Er kanskje bare ligamentene som strekkes?
Forhåpentligvis merket det for lenge siden om det var en exu min eggleder sprakk i uke 8Noen fler som har «sting» i siden? Har det på begge sidene, og spesielt hvis jeg sitter eller ligger litt vridd. Er så langt (10+4) at jeg vel skulle hatt mer symptomer om det feks var utenfor livmoren? Er kanskje bare ligamentene som strekkes?
Vi er like langt på vei hvordan er symptomene dine og formen din ellers?Noen fler som har «sting» i siden? Har det på begge sidene, og spesielt hvis jeg sitter eller ligger litt vridd. Er så langt (10+4) at jeg vel skulle hatt mer symptomer om det feks var utenfor livmoren? Er kanskje bare ligamentene som strekkes?
Så ekkelt at egglederen sprakk Off for en opplevelse det må ha vært…Vi er like langt på vei hvordan er symptomene dine og formen din ellers?
Ja det var en skremmende opplevelse.. alt skjedde på to dager, med dårlig oppfølging og at jeg ble sendt hjem fra sykehuset måtte jeg hentes i ambulanse og hasteopereresSå ekkelt at egglederen sprakk Off for en opplevelse det må ha vært…
Tror jeg har vært ganske heldig symptommessig egentlig! Jeg er veldig trøtt, det som plager meg mest. I uke 5 og fra uke 8 til nå, har jeg også vært noe kvalm. Det kommer i bølger, men ikke vært så intenst at jeg kaster opp. Som regel hvis det går litt for lenge mellom måltid, og blir alltid bedre av mat og av å ligge i ro. På dagtid er jeg stort sett alltid fin Ellers har jeg litt ligamentsmerter og ømme brystvorter. Hva med deg?
Ja det skjønner jeg godt! Får du noe ekstra oppfølging nå pga den opplevelsen tidligere?Ja det var en skremmende opplevelse.. alt skjedde på to dager, med dårlig oppfølging og at jeg ble sendt hjem fra sykehuset måtte jeg hentes i ambulanse og hasteopereres
Veldig lik dine, høres ut akurat som det er meg du beskriver
Nei- men jeg pleier å ha det til vanlig, og akkurat som i forrige svangerskap virker det som om de går i dvale nå. Men kroppen min er rar sånn- fordi jeg har hormonubalanse til vanlig så er kroppen endelig mer i vater under graviditetSå over til symptomer ingen snakker om… flere som har hemoroider?
Ja!Flere som klør noe helt sykt på puppene?
Der sa du det - metthetsfølelse. Er egentlig sulten, men er litt «stappa» i magen. RartUbehagelig/litt sårt å sitte veldig fremoverbøyd i dag- spørs om det er noe "byggeaktiviteter" i livmora (en må jo håpe det, hehe) Litt øm liksom. Antydning til øm i puppene nå også, og veldig metthetsfølelse hele tiden.