Symptomene våre

Jeg er altså så trøtt!! Og kvalm, men bare kastet opp et par ganger.. dårlig matlyst..
Forrige gang cravet jeg godteri og sjokolade fra dag 1, så det kjennes ut som dette svangerskapet vil bli litt annerledes :think005

Gleder meg til det blir hyggelig å være gravid - hvis den tid kommer...
Smerter både i mage og korsrygg (mer og mer), kvalme, ømme bryster...

Måtte småjogge litt til banen, det likte ikke puppene noe særlig :hilarious: Litt småuggen også, burde nok spise noe.

Tror kanskje morkaka har tatt over mer og mer og at hormonproduksjon stiger, for nå er mat helt uinteressant her i gården…

Idag merker jeg for første gang at jeg er gravid, sånn skikkelig. Kvalmebyger, utmatta, murringer i livmor/nedre del av magen og stikkinger i lysker:hungover: glamorøst!

Vet ikke om jeg er glad eller bekymret over at energinivået har vært litt bedre siste 2 dagene.
Har vært oppe til kl 22 i to dager på rad, tidligere har jeg sloknet kl 21.
Føler meg i dårlig form utpå ettermiddagene, mest den følelsen av at man får en skikkelig sykdomsrunde men er ganske sikker på at det er hormonene.

9+1 idag og fortsatt veldig moderate symptomer. Trøtt og småuggen iblant, ellers ømme bryster og fin form. Veldig glad for at jeg enn så lenge slipper skikkelig kvalme og smerter. Men etter å ha prøvd i over 2 år hadde det nok vært fint for nervøsiteten min å føle litt mer på at jeg er gravid. Har sett at det er liv i uke 6+5, og skal på ny privat UL 9+6 for å se at det fortsatt er liv. Redd for MA. Sliter fortsatt med å si «jeg er gravid». Fortsatte sjefen min denne uken og kom på meg selv med å si «jeg er muligens gravid». :rolleyes:

Idag (10+1) kastet jeg «endelig» opp. Ikke sånn mye, og ikke superkvalm, men nok til at jeg endelig kan slappe litt av siden jeg kjenner symptomer.

uggenheten og kvalmen ga seg 8+5 (er 9+0) nå. Ganske likt alle mine svangerskap. Første hadde jeg ingen symptomer. Nå med nr 3 er det veldig like symptomer som med nr 2 :)

10 uker i dag, og siste uken har jeg merket at kvalmen har avtatt litt. Har vært mer uggen, brekker meg sjeldnere. Men så har jeg også sluttet å ta kosttilskudd for de fikk meg til å spy :smiley-ashamed004

Jaggu begynner det å komme litt antydning til mage, og er 8+0. Vet jo at den kommer tidligere med nr 2, men hallo? Fortsatt tidlig! Særlig siden jeg er ganske lubben fra før, så hadde trodd den ville skjule seg i kosetillegget en stund til.

Nesten ingen symptomer her i dag.. å det bekymrer meg... trodde jeg skulle slappe mer av når jeg kom til uke 5 og forbi kjemisk.. slappet enda mer av da jeg kom til uke 6 og 7 og dermed forbi da jeg har mistet tidligere.. men nå er bekymringene på topp igjen i dag... :arghh:

Kastet opp som bare det på morgenen idag (varte dog bare noen få minutter), men evig takknemlig for at jeg bestemte meg for hjemmekontor før jeg ble dårlig. Ikke mye hyggelig å stå sånn på jobb…

Kvalm og uggen idag - magen føles helt i ulage...

Kvalm og uggen idag - magen føles helt i ulage...
Sjæl ass, og det pleier jeg IKKE. Fikk så sykt craving på kavringer og melk i morges, og kjøpte det på vei til jobb. Har gulpa og nesten-kasta opp siden. Prøvde meg på noe suppe til lunsj som IKKE ville ned. Mest lyst til å bare legge meg på sofaen resten av dagen, men er alene med jentungen til etter legging, så må bare "woman up"..

Sjæl ass, og det pleier jeg IKKE. Fikk så sykt craving på kavringer og melk i morges, og kjøpte det på vei til jobb. Har gulpa og nesten-kasta opp siden. Prøvde meg på noe suppe til lunsj som IKKE ville ned. Mest lyst til å bare legge meg på sofaen resten av dagen, men er alene med jentungen til etter legging, så må bare "woman up"..
Ja vi har planlagt en liten harry tur til sverige nå, så kjenner det passa litt dårlig :p kansje jeg ikke kjøper alt for mye godis da :hilarious:

Ja vi har planlagt en liten harry tur til sverige nå, så kjenner det passa litt dårlig :p kansje jeg ikke kjøper alt for mye godis da :hilarious:
Åh, elsker harrytur!!

Skal på jobbtur til Kiel neste uke, og gleder meg så SYKT til Primark der!! Blir nok mest til halvannetåringen, men kanskje noe til spiren og. Og spent på om name it er billigere der!

Back
Topp