Jeg fryser altså noe så innmari
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Jeg fryser altså noe så innmari
Samme her Jeg fryser altså noe så innmari
Sjæl ass, og det pleier jeg IKKE. Fikk så sykt craving på kavringer og melk i morges, og kjøpte det på vei til jobb. Har gulpa og nesten-kasta opp siden. Prøvde meg på noe suppe til lunsj som IKKE ville ned. Mest lyst til å bare legge meg på sofaen resten av dagen, men er alene med jentungen til etter legging, så må bare "woman up"..Kvalm og uggen idag - magen føles helt i ulage...
Ja vi har planlagt en liten harry tur til sverige nå, så kjenner det passa litt dårlig kansje jeg ikke kjøper alt for mye godis daSjæl ass, og det pleier jeg IKKE. Fikk så sykt craving på kavringer og melk i morges, og kjøpte det på vei til jobb. Har gulpa og nesten-kasta opp siden. Prøvde meg på noe suppe til lunsj som IKKE ville ned. Mest lyst til å bare legge meg på sofaen resten av dagen, men er alene med jentungen til etter legging, så må bare "woman up"..
Åh, elsker harrytur!!Ja vi har planlagt en liten harry tur til sverige nå, så kjenner det passa litt dårlig kansje jeg ikke kjøper alt for mye godis da