Symptomene våre

Jeg er en del i sene middager og på reise med jobb, og merker behov for å strekke ut magen når jeg sitter lenge til bords osv.. og det er bare kjoler som nytter, ingen bukser kan lukkes når jeg sitter utover kvelden..

Jeg har vært forkjølet og hoster en del, men heldigvis ikke tett nese lenger! Ellers er endelig hodepinen gått vekk, så jeg kjenner meg egentlig i fin form:)

Altså, de siste dagene har magen bare BÆM, her er jeg! Olabuksa jeg har på meg nå er altså så ubehagelig trang at jeg blir kvalm av presset på magen. Var IKKE sånn sist, da kom ikke magen før i 16-17. Har bestilt et par gravidbukser, håper en av de passer- skulle leveres i dag.

Noen som har opplevd at det "stikker" oppi skjeden? Begynte plutselig igårkveld og har fortsatt idag..

Noen som har opplevd at det "stikker" oppi skjeden? Begynte plutselig igårkveld og har fortsatt idag..
Ja det skjedde hele tiden forrige svangerskap. Litt mindre nå, men det kommer nok :hilarious: Er noe med nervene som jeg forstod det sist. Mye som skjer:D

Ja, fikk det litt i går og i dag!

Var på butikken nettopp, og plutselig følte jeg meg dødssliten, som om jeg hadde løpt eller noe. Ble andpusten og ville bare sette meg ned. Har jo hørt om folk blir lett andpusten som gravid, men ble litt sjokka når det skjedde meg :hilarious:

Ja det skjedde hele tiden forrige svangerskap. Litt mindre nå, men det kommer nok :hilarious: Er noe med nervene som jeg forstod det sist. Mye som skjer:D
Okei så bra :p Er tredjegangs, og kan ikke huske å ha kjent slikt så tidlig. Va mer når livmorhalsen modnet seg :hilarious:

Ja, fikk det litt i går og i dag!

Var på butikken nettopp, og plutselig følte jeg meg dødssliten, som om jeg hadde løpt eller noe. Ble andpusten og ville bare sette meg ned. Har jo hørt om folk blir lett andpusten som gravid, men ble litt sjokka når det skjedde meg :hilarious:
Kan relatere meg til det, må av og til sette meg på stolen på badet om morgenen, blir dødssliten plutselig :p

Okei så bra :p Er tredjegangs, og kan ikke huske å ha kjent slikt så tidlig. Va mer når livmorhalsen modnet seg :hilarious:
Jeg kjente det faktisk før positiv test denne gangen, kom jeg på nå.. satt på lekeplassen med mini, og måtte reise meg for det var ubehagelig å sitte når det stakk sånn :hilarious: Alt vi må gjennom:p

Det var sånn jeg oppdaget at jeg var gravid, det skjedde ofte i forrige svangerskap, så fikk skikkelig flashback og tok en test!

Litt små bekymret siden jeg ikke har noen symptomer.. Men i går kveld kom det en helt intens og ekkel stikking i magen. Helt nederst på magen i midten.. Var så ubehagelig at jeg måtte legge meg ned.. Gikk fort over.. Er det at livmoren vokser?

Nå om dagene begynner jeg heldigvis å bli i bedre form og jeg kjenner energien kommer tilbake :hello2 . Men har hodepine som alltid er der men ikke så ille at det påvirker noe særlig. Ellers bare litt småkvalm om jeg ikke spiser jevnlig.

Blir kvalm hvis jeg spiser meg mett mett.. og hvis jeg ikke spiser.. hodepine har jeg også ofte :/

Fra ca uke 8-10 hadde jeg endel kvalme på ettermiddag/kveld, men har ellers sluppet greit unna den verste kvalmen *bank i bordet*. Kjenner tidvis endel strekning i mage og sidene av magen - regner med det er livmor som vokser, og blir ikke redd :) Det har gitt seg litt nå, men har vært utrolig glemsk, plutselig er veldig kjente navn borte for meg.

10+3
Kvalm store deler av døgnet, oppkast på morgenen og formiddagen. I dag har det vært en del murringer, spesielt på den ene siden av magen.

10+0 murringer av og på.. gjerne i rygg når jeg er sliten eller har full blære. Syyyykt treg mage , og innmari trøtt!

Målte meg igjen, og der har puppene faen meg gått opp 2 cuper siden uke 6! Nå er jeg H, hvordan skal dette ende :smiley-ashamed004 Jeg var D før jeg ble gravid

Våkner hver natt sånn i 4-5 tiden (kanskje tidligere og). Ikke nødvendigvis fordi jeg må tisse, bare våkner liksom

Våkner hver natt sånn i 4-5 tiden (kanskje tidligere og). Ikke nødvendigvis fordi jeg må tisse, bare våkner liksom
Sånn hadde jeg det med første. Leste noe om at kroppen forbereder seg på avbrutt søvnmønster for amming/mating når baby kommer.

Back
Topp