Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville tatt Paracet for å dempe hodepinen og feberen. Hvis det er reell feber er det bedre for embryoet at du tar Paracet enn at du har forhøyet tempI dag har jeg en skikkelig hodepine, som nesten kjennes ut som feber.. (har ikke covid)
Noen tips til tabletter eller annet som hjelper, og er gravidvennlig??
Hadde meg en god lur før mannen kom hjem med guttungen i ettermiddag, men er jaggu klar for sengen igjen jeg ogFy søren. Er så trøtt på ettermiddagen. Etter kl 13 er det totalt kræsj. Klokka er 21.30 nå, og jeg har funnet senga.
Hvor lenge hadde du mageknip? Føles ut som det aldri skal gå overMitt andre svangerskap dette. Forrige gang slet jeg med mageknipe og enormt sjokoladesug de første ukene.
Hittil ikke så mange symptomer, men er så sinnsykt trøtt hver dag fra kl 15.. husker ikke at det var så ille sist gang. Jeg klarer ikke holde meg våken og sovner med en gang jeg legger meg horisontalt
Det var værst på natten hos meg, klarte ikke å sove eller ligge i senga, måtte opp å gå å prøve å tenke på andre ting. Det gikk heldigvis over!! Tror det var rundt uke 8-9 det begynte å avtaHvor lenge hadde du mageknip? Føles ut som det aldri skal gå over