Symptomene våre

Ja måtte opp å tisse natt til i dag.. håper virkelig ikke det blir en vane enda.. :hilarious:
Jeg har skikkelig stålblære til vanlig, men fra sånn uke 5 så begynte tissingen :p Må heldigvis ikke opp hver natt, men kjenner det begynner å bli oftere. Nå som jeg tenker på det, må jeg tisse :laughing001

Jeg bruker fitbit, og får seriøst 2-3ggr flere «soneminutter» enn vanlig, på akkurat den samme aktiviteten, litt artig!

Og så våkner jeg sånn i 04 tida lys våken enkelte netter. Var sånn sist og.

Jeg har skikkelig stålblære til vanlig, men fra sånn uke 5 så begynte tissingen :p Må heldigvis ikke opp hver natt, men kjenner det begynner å bli oftere. Nå som jeg tenker på det, må jeg tisse :laughing001

Slapp tissing i natt, men våkna nå og måtte omtrent løpe på do.. :hilarious:for å si det slik, jeg er b menneske utav dimensjoner så at jeg våkner før 6 skjer hvert skuddår :hilarious:

Andre som sliter med treg mage? Noen tips? Utrolig frustrerende :arghh:
Helt i starten slet jeg med det, men de siste ukene har magen vært løs konstant... får nesten akutt vondt i magen etter måltid

Bekken, kvalme og trøtthet her. Bekkenet er blitt et mareritt allerede. Kvalmen kommer og går litt. Virker ikke som det er noe spesielt som trigger.. trøtt er jeg hele tiden :hilarious:

Slapp tissing i natt, men våkna nå og måtte omtrent løpe på do.. :hilarious:for å si det slik, jeg er b menneske utav dimensjoner så at jeg våkner før 6 skjer hvert skuddår :hilarious:
Jeg slapp ikke :hilarious: Jeg og sover vanligvis leenge, og føler ikke veldig tissetrang når jeg våkner, men nå.. :hilarious:

Startet på B6 vitamin og Prostafen på lørdag, tar morgen og kveld. Har siden det ikke vært kvalm og føler meg i mye bedre form generelt. Begynner faktisk å bli litt bekymra siden symptomene er vekke nesten. Noen andre med samme erfaring?

Startet på B6 vitamin og Prostafen på lørdag, tar morgen og kveld. Har siden det ikke vært kvalm og føler meg i mye bedre form generelt. Begynner faktisk å bli litt bekymra siden symptomene er vekke nesten. Noen andre med samme erfaring?
Jeg og syns jeg er mistenkelig i bedre form for tiden, men så har jeg en dag her og der der jeg spyr :hilarious: Ellers er det lite, er liksom bare litt utflod. Kjente nå i dusjen at puppene er litt ømme igjen da, de ble en del større allerede i uke 5-6, så dabbet det av

Back
Topp