Tar livet som det faller seg.. ❤
Elsker forumet
Aprilspirene 2023
Maiskolbene 2023 :-)
Aprilspirene 2025
Ja måtte opp å tisse natt til i dag.. håper virkelig ikke det blir en vane enda..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skikkelig stålblære til vanlig, men fra sånn uke 5 så begynte tissingen Må heldigvis ikke opp hver natt, men kjenner det begynner å bli oftere. Nå som jeg tenker på det, må jeg tisseJa måtte opp å tisse natt til i dag.. håper virkelig ikke det blir en vane enda..
Biola ,fiber og masse vann <3Andre som sliter med treg mage? Noen tips? Utrolig frustrerende
Jeg har skikkelig stålblære til vanlig, men fra sånn uke 5 så begynte tissingen Må heldigvis ikke opp hver natt, men kjenner det begynner å bli oftere. Nå som jeg tenker på det, må jeg tisse
Det veksler litt hos megAndre som sliter med treg mage? Noen tips? Utrolig frustrerende
Biola skal jeg prøve! Takk!Biola ,fiber og masse vann <3
Helt i starten slet jeg med det, men de siste ukene har magen vært løs konstant... får nesten akutt vondt i magen etter måltidAndre som sliter med treg mage? Noen tips? Utrolig frustrerende
Jeg slapp ikke Jeg og sover vanligvis leenge, og føler ikke veldig tissetrang når jeg våkner, men nå..Slapp tissing i natt, men våkna nå og måtte omtrent løpe på do.. for å si det slik, jeg er b menneske utav dimensjoner så at jeg våkner før 6 skjer hvert skuddår
Jeg slapp ikke Jeg og sover vanligvis leenge, og føler ikke veldig tissetrang når jeg våkner, men nå..
Jeg våkner også litt over kl03 hver natt! Må alltid opp å tisse. Har gjort det i 3 uker nå. Aldri måtte tisse på natten før, så det er rimelig irriterende.Har merket en rar ting.. jeg våkner kl 3 hver natt.. begynte i helgen.. altså, hva i alle verden er vitsen med det?!
Haha stilig men kjempe irriterende ja.. å når jeg går på do våkner jeg jo litt til å sovner ikke med en gang igjen..Jeg våkner også litt over kl03 hver natt! Må alltid opp å tisse. Har gjort det i 3 uker nå. Aldri måtte tisse på natten før, så det er rimelig irriterende.
Jeg og syns jeg er mistenkelig i bedre form for tiden, men så har jeg en dag her og der der jeg spyr Ellers er det lite, er liksom bare litt utflod. Kjente nå i dusjen at puppene er litt ømme igjen da, de ble en del større allerede i uke 5-6, så dabbet det avStartet på B6 vitamin og Prostafen på lørdag, tar morgen og kveld. Har siden det ikke vært kvalm og føler meg i mye bedre form generelt. Begynner faktisk å bli litt bekymra siden symptomene er vekke nesten. Noen andre med samme erfaring?