Symptomene våre

Føler ikke jeg har noen av de typiske gravidsymptomene nå…
Rett rundt positiv test (31juli) følte jeg meg generelt sett annerledes, spreng i puppene og mer oppmerksomhetssøkende brystvorter som oftere stod og struttet. Kortere lunte, gjespet mye og vanvittig fort andpusten.

Men nå er det bare liiitt ømme nippler av og til, gjesper mye, og kort lunte. Men føler mye kan forklares siden jeg har baby på snart 11mnder… Er såååå redd MA.

Er det noen som sliter med søvn og innsovning? Kan være så uendelig trøtt når jeg legger meg, men får bare ikke sove. Ligger å vrir meg i timevis. Temperatureguleringen er helt ute å kjøre, føler meg overopphetet under dyna og for kald om ikke. Kroppen er urolig og finner ikke søvnen, til tross for at jeg like før jeg la meg knapt klarte å holde øynene åpne.
Veldig dårlig sirkel og være så trøtt og sliten på dagtid i kombinasjon med å ikke få sove om natta. I går la jeg meg kl.22 og lå våken til over kl.3. I dag la jeg meg kl.21, og ligger fortsatt våken nå til midnatt. Har vart en 4-5 dager nå.

5+6 i dag. Fortsatt bare ømme pupper. I de tidligere graviditeten har jeg vært så sykt trøtt, men nå er jeg ikke mer trøtt enn ellers ;p

Er det noen som sliter med søvn og innsovning? Kan være så uendelig trøtt når jeg legger meg, men får bare ikke sove. Ligger å vrir meg i timevis. Temperatureguleringen er helt ute å kjøre, føler meg overopphetet under dyna og for kald om ikke. Kroppen er urolig og finner ikke søvnen, til tross for at jeg like før jeg la meg knapt klarte å holde øynene åpne.
Veldig dårlig sirkel og være så trøtt og sliten på dagtid i kombinasjon med å ikke få sove om natta. I går la jeg meg kl.22 og lå våken til over kl.3. I dag la jeg meg kl.21, og ligger fortsatt våken nå til midnatt. Har vart en 4-5 dager nå.
Så kjedelig. Jeg sliter ikke med innsovning, men heller at jeg våkner midt på natta og ikke får sove igjen. Pleier aldri ha det problemet. Litt av årsaken er nok at tankene begynner å svirre når jeg kommer på at jeg er gravid :shy: Men også temperatur, blir veldig varm i løpet av natta (ofte kald når jeg legger meg). Sultfølelse og at jeg må på do har også vekket meg mer enn vanlig..

Kastet opp nå - etter å ha stått opp for å tisse og drikke et glass vann og ta vitaminer. Ubehagelig, men føles egentlig betryggende etter så lang tid med lite symptomer :)

Tisser mye oftere enn før, har alltid måtte opp på natta så det er greit.
Temperaturreguleringa er også enda mer på jordet enn vanlig (jeg er født prematur så den har igrunn aldri funka)
Ømme nippler og kjenner det strekker i livmora innimellom :)
5+6 i dag og ønsker hvert et symptom velkommen <3

8+2 og har begynt å få blodtrykksfall. Slet mye med det i forrige svangerskap. Merker og jeg blir fortere andpusten.

Noen som ikke har noen symptomer nesten? Hadde ingen med jente, men med gutt hadde jeg…

Eneste er at jeg er oppblåst i magen, mye luft og litt bløt avføring innimellom, men ingenting utenom det. Man blir jo litt bekymret.

Noen som ikke har noen symptomer nesten? Hadde ingen med jente, men med gutt hadde jeg…

Eneste er at jeg er oppblåst i magen, mye luft og litt bløt avføring innimellom, men ingenting utenom det. Man blir jo litt bekymret.
Har veldig lite. Litt murring og stikk innimellom. Ellers ingenting.. var kvalm med forrige, men har bare hatt en eller annen dag med litt kvalme nå.

En del murringer til og fra i livmora, og antydning til trøtthet og noen små krusninger av kvalme samt litt murring i puppene. Men jeg er bare 4?4 i dag da, så kan være derfor.

Har veldig få symptomer selv, og klarer derfor ikke slappe av og «nyte» dette. Blir andpusten av ingenting, kortete lunte og -litt- følsomme oppmerksomhetssøkende nippler til tider. Klarer ikke stole på graviditetstester heller, og det er en laaang uke til TUL

Men poenget er: få symptomer her.
Ifg Google er både få og mange symptomer som gravid normalt.

Jeg er helt utmattet for tiden og kvalmen blir sterkere og sterkere. Har til nå bare sagt at jeg er uggen, men vil kalle meg direkte kvalm til tider nå. Heldigvis ingen oppkast. Flere som kjenner på trøttheten? Føler jeg blir mer kvalm når jeg er sliten også.
Føler mest kvalme og kaster opp til tider. Blir trøtt, men tror det er pga antihistamin kvalmestillende jeg tar.
Ellers har jeg mest lyst til å sove bort dagene for å slippe å føle på den konstante kvalmen... 7+6 i dag ca.

Den kvalmen jeg har sagt var fraværende har de siste dagene gjort sin entré. Var litt kvalm i uke 5, men det gikk fort over. Blir ekstremt kvalm/bilsyk av å ta buss og kjøre bil :confused004 Trodde ikke jeg skulle komme meg av bussen i dag uten å kaste opp. Går fint når jeg bare er hjemme og i ro, selvom jeg kjenner det da og, men trangen til å kaste opp er mindre.
Trettheten har også nådd et nytt nivå denne uka, visste ikke det gikk an å være så trøtt! Hvordan skal småbarnstiden da gå :wacky: Som jeg skrev i går sliter jeg skikkelig med å få sove, til tross for å være super trøtt.

Den kvalmen jeg har sagt var fraværende har de siste dagene gjort sin entré. Var litt kvalm i uke 5, men det gikk fort over. Blir ekstremt kvalm/bilsyk av å ta buss og kjøre bil :confused004 Trodde ikke jeg skulle komme meg av bussen i dag uten å kaste opp. Går fint når jeg bare er hjemme og i ro, selvom jeg kjenner det da og, men trangen til å kaste opp er mindre.
Trettheten har også nådd et nytt nivå denne uka, visste ikke det gikk an å være så trøtt! Hvordan skal småbarnstiden da gå :wacky: Som jeg skrev i går sliter jeg skikkelig med å få sove, til tross for å være super trøtt.
Hehe samme her! :')

Lite symptomer her egentlig, enn så lenge hvertfall :happy: til nå har jeg ømme bryster, blir fortere sliten og sovner fortere og bittelitt moody :hilarious:

Jeg spiser som en gal, har lyst på noe heeele tiden. Men det kan også ha noe med at snusen brått ble revet bort fra meg :playful: og i dag har jeg altså vært så hissig. Helt eksplosiv uten at jeg vet hvorfor, og helt på grinern for så og bli glad igjen…

Melder meg litt inn her også ettersom termin er helt i slutten av mars :angelic:

Jeg er trøtt og har ømme pupper. Puppene kjenner jeg mest til fordi jeg fremdeles ammer datteren min. Ellers kjenner jeg meg igjen i det å bli fortere sulten:happy: Er 4+5 i dag!
Jeg har termin helt i slutten av mars og er 8+3. får ikke til å stemme at du da er 4+5?
HAHA beklager! Så ikke datoen du hadde skrevet det jeg! Gravidhjerne :p

Back
Topp