Nysgjerrig skeptiker
Forelsket i forumet
Føler ikke jeg har noen av de typiske gravidsymptomene nå…
Rett rundt positiv test (31juli) følte jeg meg generelt sett annerledes, spreng i puppene og mer oppmerksomhetssøkende brystvorter som oftere stod og struttet. Kortere lunte, gjespet mye og vanvittig fort andpusten.
Men nå er det bare liiitt ømme nippler av og til, gjesper mye, og kort lunte. Men føler mye kan forklares siden jeg har baby på snart 11mnder… Er såååå redd MA.
Rett rundt positiv test (31juli) følte jeg meg generelt sett annerledes, spreng i puppene og mer oppmerksomhetssøkende brystvorter som oftere stod og struttet. Kortere lunte, gjespet mye og vanvittig fort andpusten.
Men nå er det bare liiitt ømme nippler av og til, gjesper mye, og kort lunte. Men føler mye kan forklares siden jeg har baby på snart 11mnder… Er såååå redd MA.
Men også temperatur, blir veldig varm i løpet av natta (ofte kald når jeg legger meg). Sultfølelse og at jeg må på do har også vekket meg mer enn vanlig..
skulle ikke sagt noe hahah
Trodde ikke jeg skulle komme meg av bussen i dag uten å kaste opp. Går fint når jeg bare er hjemme og i ro, selvom jeg kjenner det da og, men trangen til å kaste opp er mindre.
Som jeg skrev i går sliter jeg skikkelig med å få sove, til tross for å være super trøtt.
til nå har jeg ømme bryster, blir fortere sliten og sovner fortere og bittelitt moody 
og i dag har jeg altså vært så hissig. Helt eksplosiv uten at jeg vet hvorfor, og helt på grinern for så og bli glad igjen…