Symptomene våre

Takk for svar! Har ikke vært hos legen enda. Har time om litt over en uke, men kanskje jeg må prøve å få en time før. Er det noen av dere som står på noe mot kvalmen? Har det effekt?
Jeg har tatt kontakt med legen idag. Fikk beskjed om å gjøre det slik at jeg kan starte med noe kjapt når/om kvalmen dukker opp. Har allerede Postafen og Afipran fra forrige gang. De virker. Afipran er litt bedre, synes jeg. Man blir trøttere av sånne medisiner. Det er det som er kjipt. Men kvalmen er alltid uansett den verre onde:shifty: Føler virkelig med deg med den kvalmen:Heartred

I tillegg er jeg sulten nesten hele tiden, men det er en litt merkelig sultfølelse, mer sånn vondt i magen-sultfølelse. Så usikker på om det er relatert til graviditeten eller om jeg har fått magetrøbbel :p
Dette med sultfølelsen har jeg også! Akkurat som om jeg er hul inni:whacky011 Men vet jo at jeg nettopp har spist!

Dette med sultfølelsen har jeg også! Akkurat som om jeg er hul inni:whacky011 Men vet jo at jeg nettopp har spist!
Det var en god beskrivelse av det! Ja samme her, sånn som akkurat nå når jeg nettopp har spist middag, og så føler jeg meg tom igjen?! Rare greier :hungry:

Hei damer. Jeg har allerede en del symptomer som ømme pupper, endret luktesans og veldig kveldstrøtt. Første dag av siste mens var 21 juli. Forventet mens var søndag 14 august. Testa positiv med CB digital på fredag 12 august. Da er jeg 3+5 ikke sant? Og når kan jeg forvente 2-3 på CB? Hadde kjemisk i juni, så er så redd for at det samme skal skje igjen, men sa hadde jeg ingen symptomer og testene ble svakere, noe som ikke er tilfellet nå. Men er jo så stressa så tester meg 2 ganger om dagen

Hei damer. Jeg har allerede en del symptomer som ømme pupper, endret luktesans og veldig kveldstrøtt. Første dag av siste mens var 21 juli. Forventet mens var søndag 14 august. Testa positiv med CB digital på fredag 12 august. Da er jeg 3+5 ikke sant? Og når kan jeg forvente 2-3 på CB? Hadde kjemisk i juni, så er så redd for at det samme skal skje igjen, men sa hadde jeg ingen symptomer og testene ble svakere, noe som ikke er tilfellet nå. Men er jo så stressa så tester meg 2 ganger om dagen
Hei! Gratulerer med positiv test :love017 Prøv denne terminkalkulatoren, der kan du legge inn at du har 24 dagers syklus og at sist mens var 21.juli. I følge den skal du være 4+2 :D https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Vet mindre du vet når eggløsning var, og eventuelt hvor lang lutealfase du bruker å ha?

Hei! Gratulerer med positiv test :love017 Prøv denne terminkalkulatoren, der kan du legge inn at du har 24 dagers syklus og at sist mens var 21.juli. I følge den skal du være 4+2 :D https://www.babyverden.no/terminkalkulator/
Vet mindre du vet når eggløsning var, og eventuelt hvor lang lutealfase du bruker å ha?
Oi, den var fin ☺️ tusen takk! Jeg har ca 25 dager sykluser, så ut fra denne er jeg 4+1. Vi var litt slappe denne PP pga mye jobb og reise, så tok ikke eggløsningstester før fra ca 2 august og fikk kun negative. Så har regna meg til at det måtte vært 31 eller 1 Trodde jo absolutt det ikke skulle kaffe denne mnd, men er jo veldig happy Det bekymrer meg bare litt at CB digital kun viser 1-2 enda, selv om de andre testene er sterke. Noen som har erfaringer?:)

Jaa, akkurat sånn her har jeg hatt det et par dager nå også! Voldsom sultfølelse bare noen minutter etter jeg har spist meg stappmett :happy8 Ellers ingen symptomer ennå (4+0 i dag) - ikke spesielt ømme pupper engang
Tror ømme pupper kom ca uke 6 på meg sist.

I motsetning til dere andre mister jeg appetitten… men jeg har litt å gå på, så ikke noe stress, hehe

Noen som har litt stikkinger/strekking på sidene?
I dag har jeg hatt en slags pulserende stikking nærmere rektum, husker jeg følte noe lignende i DPO-land, så føler det må være på bakre livmorvegg? Håper bare det er embryoet som vokser og livmoren som strekker seg spesielt i dag, pleier ikke kjenne noe særlig

Trøtt . Hatt litt små vondt venstre side og i mage når jeg beveger meg

Noen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!

Jeg er 7+6 i dag, og ikke vært kvalm! Littegrann i uke 5, men ikke siden da :wideyed:

Noen som ikke er særlig kvalme i det hele tatt? Har bikket 8+ men ikke spydd og ikke vært noe særlig merkbart kvalm frem til nå.. blir jo nesten litt bekymret!

Ingenting her heller. Litt små uggen innimellom,ellers ingen symptomer.

Godt vi er flere! Føler "alle" blir dårlige.. men kan jo fremdeles komme sikkert
Ja man blir jo litt bekymret! Samtidig tenker jeg at det jo er et luksusproblem :happy: Har ømme brystvorter og er blitt veldig trøtt siste uken. Pluss de siste dagene har jeg hatt mye utflod, og ser jo det står oppført i preglife som noe som kan oppstå rundt denne tiden, pga. økt blodtilførsel til slimhinner.
Har inntrykket av at de fleste blir kvalme mellom uke 5-8, så om vi klarer oss en uke til nå, så tror jeg vi kanskje har gode odds for å slippe!

Og der ble jeg klesst i trynet av den gamle gode trøttheten. Den sitter seg godt i øynene. Har problemer med å holde de oppe.

Back
Topp