Symptomene våre

Hadde en bitteliten blødning i morges, typ 3-4dråper rosabrunt slim på dopapir og et tommelfingernegl stort spor i truseinnlegget. Hatt noia i hele dag. Ligger på sofaen nå, og kjenner det murrer nede på venstre side i mage(livmor). Håper det bare var en spotting grunnet festing eller et skrubb etter innsett av progesteronpille, og at det er en liten astronaut som graver seg godt ned! Hatt kjempestor økning på strimlene, det er jo positivt trøster jeg meg med.

Hadde brun utflod, til og med litt klumper, i går på morgenen. Kun ved toalettbesøk. Litt brunlig utflod en gang på kvelden i går og bittelitt på morgenen i dag. Ikke hatt samleie de siste dagene, men kan kanskje ha løftet litt tungt og vært litt stresset. Ble såå nervøs for at det var starten på en abort, men har ikke blitt noe mer ut av det. Noen som har opplevd noe lignende? Har to svangerskap bak meg, men aldri opplevd dette før. Synes jeg har få symptomer denne runda, så er vel ekstra usikker av den grunn..
Ville ikke tenkt mer på dette! Høres uskyldig ut :happy: Skjønner deg godt da, jeg ble superstresset over litt svakt rosa på papiret i går. Men tror ikke hodet har godt av å kverne for mye. Man kan selvsagt ikke vite sikkert noe som helst, men når man googler og leser om det et det svært vanlig med litt småblødninger uten at det betyr noe!:Heartred

I dag har jeg vært helt skutt, såå sliten og trøtt. Sovet godt i natt og tatt meg en lur midt på dagen, men fremdeles såvidt jeg klarer å holde meg våken. Mannen hadde ingen forståelse og mente det bare var fordi jeg hadde vært inne hele dagen :rolleyes: Mulig det og, men tror nok lille i magen gjør moren mer trøtt en faren forstår :laughing002

I dag har jeg vært helt skutt, såå sliten og trøtt. Sovet godt i natt og tatt meg en lur midt på dagen, men fremdeles såvidt jeg klarer å holde meg våken. Mannen hadde ingen forståelse og mente det bare var fordi jeg hadde vært inne hele dagen :rolleyes: Mulig det og, men tror nok lille i magen gjør moren mer trøtt en faren forstår :laughing002
Jeg har og vært kaputt i hele dag... tror det er influensa eller noe som kommer i tillegg :p

Ville ikke tenkt mer på dette! Høres uskyldig ut :happy: Skjønner deg godt da, jeg ble superstresset over litt svakt rosa på papiret i går. Men tror ikke hodet har godt av å kverne for mye. Man kan selvsagt ikke vite sikkert noe som helst, men når man googler og leser om det et det svært vanlig med litt småblødninger uten at det betyr noe!:Heartred
Ja, det er liksom ingenting eller starten på slutten, av det man leser på nett. Satser på ingenting <3

Nå har morgenkvalmen meldt seg, hadde håpet å slippe... Står opp hver morgen kl 9, og både i går og i dag har jeg rukket å ta medisin, folat og tran før kvalmen kommer rundt halv 10. Blir så dårlig at jeg blir sengeliggende, misser frokost og sover de neste tre timene! Heldigvis har jeg sluppet oppkast, men skal ikke se bort ifra at det kommer det også:hungover:

Ellers har jeg sånn småvondt i hodet fra morgen til kveld, utrolig irriterende!:shifty:

Jeg var stresset over plutselig en dag med lite symtomer, våknet etter to timer nap på soffaen med kjempeømme pupper igjen :laughing025 Skal ikke stresse om det skjer igjen men heller nyte når det ikke er vondt haha
Er sånn for meg også! :hilarious:

Målte forresten puppene mine, det er faktisk snakk opp to cuper opp allerede :smiley-ashamed004

Nå er jeg kvalm. Typ hele tiden. Ikke så voldsomt at jeg ikke fungerer, men nok til at jeg er litt mer utålmodig enn vanlig.

Og DER begynte kaffe å smake gjørme :hilarious: :hilarious:

Spent på om jeg får de samme «dillene» som sist.. Farris og alkoholfri øl, for ikke å snakke om autumn crisp druer!!

Gruer meg litt til nye BHer, blir dyrt, for er bare Change som har størrelsen min :shifty: Så håper jeg klarer meg på det jeg har en god stund!
Anbefaler deg å kjøpe amme bhen der i samme slengen når du skal ha ny. Den kan brukes som vanlig bh etterpå også.

Idag har jeg skikkelig murringer (7+6). Har egentlig ikke hatt dette før, så blir jo litt bekymret. Men ingen smerter eller blødning, så er vel normalt! Hadde også noen runder med orgasmer (flere med høy sexlyst nå eller???) i dag tidlig, mulig det spiller inn :smiley-bounce016
Ja. Mer sexlyst og får fort orgasmer. Mannen syntes det er et fantastisk graviditetssymptom :laughing021

Nådd uke 7 idag og har kommet meg over verste tretthet og søvnighet. Litt menssmurringer og lignende smerter men antar det går seg til.

Ellers ikke noe mer, og håper det fortsetter slik! Tidlig å si enda men krysser fingrene. Spiser faste måltid tre ganger og unner meg en liten sunn snacks her og der.

Passer nøye på hva jeg får i meg. Drakk litt boblevann igår og fikk halsbrann med en gang så da skal jeg unngå det framover.

Jeg vil gjerne spise sunt, men akkurat nå så må jeg bare få i meg noe som frister før kroppen blir så sulten at kvalmen tar heelt overhånd.. det frister ikke med brokkoli og gulerot nå.. men heller ikke usunn mat således, men brødskive med syltetøy, leverpostei og sånt går enda ned..

Anbefaler deg å kjøpe amme bhen der i samme slengen når du skal ha ny. Den kan brukes som vanlig bh etterpå også.
Tok en titt innom Hunkemøller, de hadde en ammeBH i en 'sister size' på tilbud, så har bestilt den for å prøve ut :D

Jeg vil gjerne spise sunt, men akkurat nå så må jeg bare få i meg noe som frister før kroppen blir så sulten at kvalmen tar heelt overhånd.. det frister ikke med brokkoli og gulerot nå.. men heller ikke usunn mat således, men brødskive med syltetøy, leverpostei og sånt går enda ned..
Jeg sliter veldig med å få i meg noe noen dager.. Blir liksom ritz, pasta, brød, pomfri, den type ting. Smaker lite, mye karbo og mettende :p

Jeg får totalt dilla på fiskepinner og ris, med revet gulrot og soyasaus:P nå begynner kaffe å smake kjipt for meg og, mens tynne brødskiver med gulost og paprika er mellommåltider:)

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere den her trettheten! Får ikke gjort noe som helst og er stuptrøtt hele tiden. Og blir vel neppe mer våken av å bare sove/ligge på sofaen. Skjedd noe siste uken her, nytt nivå av trøtt :laughing002

Vet ikke hvordan jeg skal håndtere den her trettheten! Får ikke gjort noe som helst og er stuptrøtt hele tiden. Og blir vel neppe mer våken av å bare sove/ligge på sofaen. Skjedd noe siste uken her, nytt nivå av trøtt :laughing002
Samme her.. har sovet 80% av helga...

Back
Topp