Symptomene våre

Ser ut som vi er akkurat like langt på vei. Har også satt opp en tul 30. august. Det ble et kompromiss mellom når jeg ville, når vi fikk til i tiden etter jobb og før barnehagehenting og når det var tid hos de som utfører tul rundt her. Skulle gjerne dratt før, men regner med at tiden til 30. august vil gå fort likevel. :)
Ja, for min del var det også et ønske om å vente til det var mest mulig å se, men heller ikke for sent - i tilfelle det skulle være noe galt.. kjæresten reiser også vekk et par uker , så da passet det med at han er tilbake

Er det ikke et hjerte som banker, og bevegelse rundt da? Det blir veldig hyggelig, og forhåpentlig litt mer virkelig, når man endelig får se den lille..

Jeg har lite symptomer, utenom at jeg er veldig trøtt! Men sånn var det sist også, så håper det holder seg sånn og at kvalmen ikke dukker opp denne gangen heller! magen derimot er så stor at det er vanskelig å skjule den..vet ikke helt hvordan dette kan holdes hemmelig frem til uke 12 på jobb.

Ja, for min del var det også et ønske om å vente til det var mest mulig å se, men heller ikke for sent - i tilfelle det skulle være noe galt.. kjæresten reiser også vekk et par uker , så da passet det med at han er tilbake

Er det ikke et hjerte som banker, og bevegelse rundt da? Det blir veldig hyggelig, og forhåpentlig litt mer virkelig, når man endelig får se den lille..
Hjertet begynner vel å slå rett over uke 5, 5+1 eller noe sånt. Så det Skaø absolutt være mulig å se langt ut i uke 8. Jeg husker ikke om vi så bevegelse da jeg var sist 8+4, jeg tror ikke det.

Ekstremt trøtt fordi jeg sover dårlig om nettene, får en del ligamentsmerter når jeg legger meg å slapper av..❤️ Dagen jeg gikk ut i ferie fant jeg ut at jeg var gravid, var heldig å hadde ferie de første 3 ukene men kjenner det er tungt å starte igjen nå - vil bare sove :p

Kvalmen forsvant like brått som den kom.. så får se om det bare er kveldskvalme? Om så passer det veldig bra :shy:

Veldig ømme pupper nå, aldri hatt det i mitt liv, så føles veldig rart! Er mest i høyre, og lurer på om det er melkekjertlene som gjør at det er ømt, for kjennes litt hardt ut, og det er akkurat der det er ømt (på toppen og på høyre side)

Kvalmen har kommet…
Er det noen som har gode tips til hva som lindrer??

De to forrige svangerskapene mine har jeg gått opp over 20kg - kvalm, men ikke kastet opp en eneste gang, bare spist og spist fordi jeg følte det hjalp litt. Men ønsker å unngå det denne gangen!!

Kvalmen har kommet…

De to forrige svangerskapene mine har jeg gått opp over 20kg - kvalm, men ikke kastet opp en eneste gang, bare spist og spist fordi jeg følte det hjalp litt. Men ønsker å unngå det denne gangen!!
Hahah, er det jeg er litt redd for også, men sulten jeg hadde har gitt seg, så har allerede gått litt ned igjen. Jeg kjøpte sånne armbånd mot reisesyke før jeg engang fikk positiv test, det hjelper en del! Kanskje lurt å prøve dem først istedenfor å drive å tvinge i seg kjeks, brød, pasta osv.

Hei! Jeg lurte på om noen av dere som har testet positivt hadde mensensmerter noen dager før mensen egentlig skulle komme? Jeg har mensensmerter nå (3 dager før) og tenker derfor at det ikke kan være noe graviditet. Erfaringer?

Har litt murringer innimellom, ligamentsmerter nå og da, har masse ekstra luft i magen og er trøtt hele tiden. Men uten om det så merker jeg ikke store forskjellen

Murringer, ligamentsmerter, ømme pupper og nå kom det kvalme. Håper det ikke blir like gale som forrige gang :oops:

Kjenner det på puppene hver dag.. altså tror ikke dem har vokst noe, men kjenner de er ømme og at det skjer noe med dem :)

Kvalmen har kommet…

Jeg har kjøpt litt knaskerøtter og miniagurk. Enn så lenge har det holdt med en mellom lunsj/middag og en på kvelden for å holde kvalmen i sjakk. Hvertfall et bedre alternativ enn mye annet man kan spise. Eller så leste jeg på helseoversikt her om dagen at små, men hyppige måltider kan hjelpe. Og å få i seg nok vann! Så jeg har passet på å drikke minst 1-2 glass vann til hvert måltid.

Jeg spiser vanligvis ikke frokost, men kjenner at jeg har behov for noe på morgenen nå - det hjelper mot den småkvalmen jeg kjenner når jeg våkner

Er 5+5 og har lite til ingen symptomer annet en ekstrem utmattelse som ser ut til å slippe taket nå. Jeg hadde en dag med kvalme men det kan ha vært for mye omega3 XD
Jeg har så langt ikke følt meg veldig gravid, og fosteret er jo bare tre uker så det er egentlig ikke så rart :D Håper det fortsetter slik

Etter flere dager med mild kvalme, holdt jeg på å spy nå nettopp :grumpy: Tatt på meg armbåndene og prøver å få i meg noe før et møte straks

Skikkelig øm i livmoren nå. Akkurat som under el. Er vondt å gå.. hvert skritt kjenner jeg :oops: Og disse stikkene som kommer hver gang jeg for eksempel reiser meg fort. Ikke savnet akkurat det kjenner jeg:hilarious:

Back
Topp