Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Stella*
Ikke egentlig, for det er vel for tidelig for at det kan komme av en baby. (bare 8 dager etter eggløsningen)
Så da er det bare kjedelig, jeg er bare kvalm.
Og kvalm er ikke noe gøy når dt ikke er pga en baby da... Da er det bare ubehagelig da...
ORIGINAL: *Stella*
Er hjemme i dag jeg...
Våkna og følte meg langt bedre enn i går (slett ikke så bra utover kvelden i går, vondt i magen, men ingenting kom opp og ikke diare heller) og frøs under ullpleddet.) Sto opp og fastslo at uvel var jeg, men ikke direkte kvalm, og fikk i meg frokost. Kom så lanfgt som ut til bussen også, da kom kvalmen, og sabo mente jeg hadde bedre av å være hjemme, så jeg tusla inn igjen...
Je er ikke egentlig så veldig kvalm, så lenge jeg sitter rolig og bare ikke gjør noe særlig. Har ikke sånn vondt i magen som i gårkveld heller. Men, kvlmen kommer i bølger, og særlig kom den da jeg tusla på kjøkkenet forå finne lunsj (men ejg ahr fått i meg mat, det var ikke maten som var kvalmende, mer det at jeg reiste meg tror jeg)
Jeg føler meg kke egentlig syk nok til å være hjemme, men har ikke så veldig dårlig samvittighet heller. Jeg hr bare vært hjemme fra jobb EN GANG FØR i mitt liv, så jeg har ikke for vane å "skulke" akkurat, og rett og slett så er jeg kke helt i form, og om en hviledag hjemme får meg på bena til i morgen, så tar jeg gjerne en dag hjemme, lager påskekort og koser meg... Det er jo behagelig og avslappende.
I alle fall behagelig når jeg ikke er kvalm da.
Jeg er i det minste bedre nå enn i gårkveld, jeg trenger kke ullpledd, men har fleecegenseren til msabo da, god og varm :) Også har jeg kke så vondt i magen heller.