*Stella* sine tanker, håp og frustrasjoner

Selvsagt er jeg ikke sikker på at jeg ikke er gravid...
 
JE prøver jo. Så vi har hatt aktiv, ubeskyttet sex med det formål å bli gravid på mine fruktbare dager i syklusen, så slevsagt kan jeg være gravid. Jeg HÅPER jeg er gravid. (men jeg kan jo ikke fortsette å være hjemme hver gang jeg re kvalm dersom dette er svangerskapskvalme da...)
 
Og på lørdag skal jeg teste, og gjett om jeg er spent! Jeg måtte nesten "kjefte" på meg selv for å ikke teste allerede i morges, for selvsagt ahr jeg tenkt tenkt tanken, jeg tørr bare ikke håpe for mye... Jeg kal teste på lørdag, sammen med min samboer. Og da kunne jeg jo ikke teste i dag. På lørdag. Det er lenge til det. Men dette er for tidelig for testing uansett, jeg venter ikke mens før neste tirsdag, så til og med lørdag er litt tidelig da.... Men lørdag skal jeg teste!
 
Kvalm i dag også jeg.
 
Ikke sånn kjempekvalm, men uvel. Er på jobb da, men altså: Jeg er ikke helt på topp, je er kvalm. Og derfor håpefull.
 
Da er vi to [:'(][:D]
 
Krysser fingrene enda mer for deg enn for meg!
 
jeg krysser for deg da. Litt for meg å, men masse for deg
 
totalt sett har vi "god kryssning" da :)
 
får håpe det er en liten en på vei da :)
 
Er forferdelig å prøve når man ikke ser resultater![&:]
 
Første gang jeg er inne og leser på tråden din, angrer på at jeg ikke har gjort det før!
 
Ville bare si takk for at du deler alt dette med oss, *Stella*- keep up the good work! Vi lærer masse av deg, jeg har begynt å ta tempen hver morgen når vekkerklokka ringer- og du skal ikke se bort fra at jeg sender deg grafen min for analysering senere [;)].
 
Håper du får to streker på lørdag, lykke til!
 
Lykke til med testing på lørdag, *Stella*, har bestilt 2 blå til deg denne helgen! [:)]

Klem fra bobby
 
To BLÅ får jeg nok ikke, for testene jeg bgruker har rosa streker...
 
Men to streker håper jeg nå uansett å få :)
 
Fint om du har lært noe, Heather, og selvsagt gjør jeg gjerne mitt best for å tolke grafen din om du vil :)
 
I morgen.... Det er ikke lenge det....
 
Og når jeg går fra jobb om noen timer har jeg påskeferie :)
 
Første gang jeg leser tråden din [:D] kjempe spennende å følge med, siden jeg snart blir en prøver jeg og... Lykke til med testinga i morra da, skal krysse alt jeg har på kroppen som kan krysses... Får håpe det har lykkes nå da[;)] Så i morgen når jeg titter innom ,så håper jeg det står.. "Jippi, jeg er gravid" eller noe i den duren... Regner med at du tester i morgen tidlig, så du er bare nødt for å oppdatere oss her inne så fort du vet noe[:D] 
 
Hehe, don't worry, jeg tester så tidelig som jeg får min samboer ut av senga... Sånn ca i alle fall. Og jeg skal nok oppdatere.
 
Jeg klarer ikke helt tro at den skal være positiv. Hodet mitt sier til meg at selv OM jeg skulle være gravid, så er det sikkert for tidelig...  Og at jeg sikket ikke er gravid, og kommer til å få mensen i påskeferien i stedet....
 
Men jeg håper.... Jeg håper!
 
 
 
Det er flott, da vet jeg hvor jeg skal inn å lese når jeg står opp i morgen tidlig[:D]
 
Nei, det er den ikke.
 
Den er... ikke tilstedeværende.
 
selvsagt har jeg kroppstempatur altså, jeg er jo i live. Men ettersom jeg ikke har vært i stand til å sove skikkelig slik at jeg har muligheten til å få en gyldig temp de siste dagene.. så er ikke de tempene jeg av vane likevel har tatt brukbare. Men de er ikke pene og høye de jeg har da, de er tvert imot lave (rett over coverline bare) men de er altså tatt etter for kort søvn, og av erfaring er temp etter for kort søvn i mitt tilfelle normalt lavere enn den "egentlige" temperaturen.
 
Men HØY er den slett ikke, og det gjør at jeg ikke føler meg så sikker på om jeg er gravid akkurat... Men jeg håper på.
 
Kvalmen min er i alle fall ikke blitt borte, jeg er uvel, men kaster ikke opp. (og det er mer på morgenen enn om kvelden, men det kan jo være psyksik da....)
 
Ok.... jeg må visst ta tilbake alt jeg evt har sagt om å ikke være hormonell...

Jeg tror jeg nettopp ble sint på min samboer for at han ba meg om å spise når jeg sa jeg var sulten.....[&o]
 
Negativt.
 
Prøver igjen om en dag eller to, men jeg vet ikke....
 
Tempraturen er ikke "fin og høy" Den er over coverline, men ikke stort mer enn det heller. Ikke slik den pleier å oppføre seg. Merkelig greier hele opplegget. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.
 
Men testen hadde i alle fall bare en strek.
 
Det er kke over før mensen kommer ei, og den er ikke ventet før på tirsdag, så det kan ha vært for tidelig.. jeg håper på det, og tester igjen om en dag ellerto.
 
Back
Topp