*Stella* sine tanker, håp og frustrasjoner

Håper det var for tidlig til å teste da, stella!!

Hadde vært så koselig hvis det ble klaff for deg!! Og du har jo noen tegn må jeg si!

Ønsker deg lykke til!

Klem, M

Håper vi snart tester pos begge to... Fikk nok negativt svar i dag jeg å gitt... Ikke mer enn foventa egentlig da...

Du fortjener å få en positiv test om noen dager.. krysser fingrene for deg, dette skal gå bra.. [:D]

Krysser fingrene selv også. Sambo mener vi kan teste i morgen (det er han som styrer dette, ellers hadde jeg testa hver dag, og det er jo ikke bra sånn i lengden...) Så jeg gleder meg nesten bare til å få legge meg jeg nå... så det kan bli i morgen. (ja, akkurat denne søndagen har jeg ikke noe mot at det blir mandag, jeg har påskeferi og skal ikke på jobb for 18. april jeg)

Men sambo skal se ferdig fotballkamp (og sikkert dille på pc etterpå) og jeg skal faktsik lage ferdig 8 påskekort (4 ferdig av de 12 jeg må lage i dag) som han kan skrive også før vi legger oss, og aller helst skal vi poste dem også (slik at de går i morgentømmingen i mogen tidelig, vi er kke oppe så tidelig siden vi har fri)

Ja, dette er de 12 til hans slekt altså, det er derfor han skal skrive dem. De til min slekt skrev jeg og sendte en dag tideligere i uka.

Jeg skriver kortene til min familie, og han skriver til sin. Men jeg lager alle da. Og har altså igjen å trykke ut bokstaver og lime, en og en og en "God Påske" på 8 kort... Noe som nok tar meg en times tid, så det er like godt å bare fortsette (jeg har bare pause nå etter de første 4 fordi jeg blir så stiv i skuldrene.... HAr seriøse planer om at min kjære kan hjelpe meg å lime da, eller trykke, når kampen er ferdig....)

Men jeg hååååååper på TO streker på testen i morgen!

Oioioioioi! Dette blir så utrolig spennende *Stella*!! Du holder meg på pinebenken...

Kommer til å krysse fingre og tær for deg inatt. Dette må gå din vei syns jeg.. Lykke til imorgen tidlig..

Jeg får sikkert ikke lest svaret på testen din før jeg kommer hjem fra jobb imorgen, men kanskje jeg kan klare det veldig tidlig på morgenkvisten hvis du allerede har tatt den!!

Dette må gå braaaa! [;)]

Tviler på at vi ståropp så veeeeleig tidelig, så du får nok ikke lest det før jobb, Lille Mille. Jeg har tross alt FRI i morgen, og fortsatt 4 kort igjen å lime bokstaver på. (har hatt "sjokoladepudding pause" nå etter de to siste. det tar ikke SÅÅÅ lang tid med effektivt arbeide, men mine stive skuldre trenger pauser...)

Og de skal deretter skrives, og postlegges. Innimellom full oppdatering på serierunden, div annet småarbeide, ja det blir ikke i seng sånn kjempetideig, og da blir det no ikke testing før en eller annen gang etter ni, vi har tross alt fri, og sover stort sett til ni da. Så noe resultat her før i titida kan sikekrt ingen vente seg, og da er du vel på jobb.

Men not to worry, det står her når du kommer hjem også.

Og ikke heeeeelt utenkelig at jeg fortsatt må teste igjen enda senere, kanskje? Om ikke mensen kommer på tirsdag....

Ok da.. kan jo hende jeg kan snike meg inn på nett mens jeg er på jobb også så..

Så flink du er som lager påskekort, det har ikke jeg tenkt på en gang jeg.. kanskje neste år.. hehe..

Men igjen, lykke til imorgen.. gleder meg til å lese resultatet (som må bli positivt)

Da var i alle fall påskekorta ferdig laget, og det er min samboers oppgave å skrive dem. Han skriver nok ikke mye, han er trøtt og sliten. Men det er greit nok,. jeg skrev ikke mye på de jeg sendte heller. Det er tanken som teller, sant? Samt at det tar meg ganske lang tid å lage dem da! I 100% effektivt arbeide er det ti minutter pr. kort.

Når jeg skulle lage 24 kort totalt sett til våre familier, så vil det si ganske mange timer, for jeg må rett og slett ha pauser også, fordi jeg blir stiv i skyldrene når jeg sitter og limer.

Men nå er de laget, og snart skrevet.

Det blir påske i år også :)

Så får vi se, spennende, i morgen, hvordan det går med testingen!

Vel, NÅ er i alle fall kortene ferdig, sambo kom på en til underveis mens han skrev... Og da så, hvordan skulle jeg vite at ene kusina hans kommer under kategorien "alle tanter, onkler og besteforeldre, samt foreldre og søsken"?

Det blir SENT dette ja, så ikke noe "tiiidelig morgen"

Det ble negativt igjen.

Så da kommer vel mensen i morgen da.

huffda!!! Trøsteklemme!!!!

Nå er vel kvoten for positive tester nådd så jeg får vel ikke noe pos jeg heller...

Neida, alt håp er ikke ute før mensen kommer, det er jo ikke det. Den er ventet i morgen, så den kommer vel, presis som bestandig.

Jeg er ikke med på at der er en "kvote", Pastella, du SKAL få positivt du! Du fortjener det virkelig, virkelig langt mer enn meg! Så i den grad der er en "kvote", så fikk jeg negativt nå for å spare siste plass i kvoten til deg!

Da var det nok over.

Selve mensen er ikke her, men jeg spotter. Slik jeg pleier gjøre dagen før mensen. Brunt. Og livmortappen har åpnet seg litt, er ikke hard og lukket slik den var, neida, den er akkurat slik den er når mensen kommer.

Jada... da får vi prøve igjen. Ikke en julebaby. Vi får prøve på en 2007 baby.

Null ibux, jeghar det ikke i hus, og skal ikke ha det i hus, ibux er ikke babyvennig.

Her går det i paracet, og jepp, det har jeg masser av. Og potetgull.

Kommer ikke behov for dette før i morgen da, men jeg er forberedt. Og så snart griseriet er over, så er vi klar for å prøve på nytt.

Antakelig komme vel den fruktbar perioden vi bør satse på aktiv sengekos mens vi er bortreist d, til min familie for begravelse, en ukes tid etter påske... Ikke en tid da jeg egentlig er så innmari begeistra for sengekos da, ettersom begravelser har en sånn negativ effekt på meg....

Men vi får nå se hvordan det går. tiden vil vise det.

I alle fall ble det ikke den julebabyen jeg håpet på.

*Stella* dette var trist å høre, men du er ikke alene.. prøvde meg akkurat igjen jeg og.. Hva tror du? Ja helt korrekt.. veldig negativ...

Da ble ikke julen det jeg håpet på denne gangen her heller!!!

Jeg misunner ditt gode mot, akkurat nå er jeg rett og slett ikke bare mildt forbanna, men utrolig irritert! Hva har gått galt? Har gjort det da det var størst sjanse.. jaja.. bare noen som får det til... men skulle så ønske det var meg!

Vi får holde sammen iallefall.. vi som har kjøpt de negative testene!

Dumme, dumme mens.

Hvorfor kan den ikke bare sette igang da???

Jeg vet jo at den er på vei. Brunt blod har det komemt litt av, og det er mer oppi der. Og det er litt rødbrunt, så jeg vet, jeg vet det er på vei.

Og jeg vet av erfaring at det første døgnet er ille. Rett og slett. Selv med maks dose paracet vil jeg heslt sitte med varmeflaksa mi under pleddet og ikke gjøre noe. Det skulle liksom være i dag det da, og i natt. Og morgentimene i morgen. Slik at det neste døgnet, det som er "helt greit nok, med maks dose paracet" skulle begynne sånn ca når jeg skulle begynne den lange kjøreturen til påskeferien (og jada, JEG må kjøre, min samboer har ikke lappen)

Men neida. Fortsatt ikke! Jeg vet den er på vei, så kan den ikke bre komme igang snart da? Såpass den kan bli over? Jeg trenger å SOVE i natt, siden jeg skal kjøre i morgen, og da passer det egentlig dårlig med mens som kommer da! Jeg trenger ikke den fæle smerten når jeg skal konsentrere meg om å kjøre.

SÅRLIG TIMING! Også kommer den ikke igang engang!!!!!

Dumme tanta altså! Hva skal hun egentlig være godt for? Og hva gjør hun hjemme? Kunne ikke hun også dratt på påskeferie? En veldig forlenget en sådan...

Håper du får sove godt og at hun skjønner hva hun har gjort og skammer seg i morgen og ikke plager deg på kjøretur.

*Trøsteklem*

Jeg sov godt, og smertene var faktisk langt mindre enn forventet. Dvs, på formiddagen onsdag var det ganske ille, men det ga seg da vi begynte å kjøre sånn i tolvtida og jeg tok paracet bare på morgenen/formiddagn og deretter ved leggtid. Blødnigen ga seg fort, og det var bar spotting (et truseinnlegg pr dag altså nok "beskyttelse") fra dag 3 av, så alt i alt har tanta vært lite plagsom denne gangen.

Men det hadde jo vært greit om hun ikke hadde kommet i det hele tatt da. Men... ja... da var det ikke meninga at vi skulle få en julebaby da. Det er greit det. Da var det ikke slik dt skulle bli, og vi forsøker ivei på en 2007 baby. for, baby, det skal vi få. Før eller siden. Det ordner seg vel.

Dette er faktsik bare vår 5. prøveperiode, så vi har jo ikke egntlig holdt på lenge heller (dog, disse prøveperiodene har vart litt mer enn 5 måneder da... vi begynte i oktober, pga mine lang sykluser) Og ettersom syklusen ser ut til å kanskje bli kortere og ha regelmessig eggløsning, ja så gir jo et oss flere sjangser fremover. Så.. ja, det skjer når det skjer.

Back
Topp