Se de søte tvillingene mine da.
De er fra twoweekwait.com
Og da må jeg nesten bare fortelle litt om dette....
Der har de egg som man kan ha i signaturen eller sånn, slik som jeg hadde dette egget. Da er man "eggspecting" :)
Jeg falt for konseptet.
For en studn siden hadde de et egg, som jeg fulgte med daglig, men jeg la det dessverre aldri i signaturen min. Jeg følte likevel at jeg hadde adoptert det egget, jeg bare HADDE det ingen plass...
Det egget ble en gutt.
Så kom dette egget, og jeg la det i signaturen, for jeg angret sånn på at jeg ikke hadde lagt inn det forrige. (de hadde enda ett før den tid, som ble en jente, men dt var før jeg oppdaget det, så det hadde jeg aldri noe forhold til) Og det ble altså tvillingjenter.
I mitt hode har jeg en tanke, som jeg ikke helt klarer å kvitte meg med, en fantasi, om at vår familie skal bestå av meg og min samboer, og tre barn. en gutt som skal være storebror og to tvillingjenter....
Som altså er akkurat det disse eggene jeg har "adoptert" har blitt til. Det første lagra jeg dessverre aldri noen plass, men jeg følte at jeg adoprterte det likevel (kanskje jeg kan finne koden og legge det inn nå?) Og det er akkurat de barna jeg bare føler at vi "skal" ha.
(Nåja, jeg TROR ikke på at vi får dem da altså, og blir slett ikke lei meg om det ikke blir sånn. Egentlig vil jeg ha en jente jeg, men føler at en "storebror" slett ikke er dumt, så uansett hva vi får, om vi noen gang får en baby inni magen min, er jo gledelig.)
Det er nå slitt søtt da, sant?