Spreke junimammaer

Motivasjonen var lik null i dag, men jeg kom meg på spinning etter jobb. Tungt når man jobber til 17, og da ikke er hjemme før 19. Dør litt på sofaen nå :P

Æsj forrige uke ble ikke som planlagt:( greide en spinningøkt men resten av uka var drøy. Vondt i bekkenet og veldig sliten. Men jeg trenger å trene!!! Satser på bedre uke:) har jogga etter treåringen som var ute og syklet da.. Litt trim det og!

går litt opp og ned. blir trening hver uke. prøver å få til 3 dager. men noen ganger blir det bare 2, hender også at det blir bare 1 gang. alt i alt går det veldig fint å trene enda :-)

Skal svømme litt i dag etter en mnd med sorg og sykdom.. Er enda ikke blitt helt frisk men nå må jeg bare.. Skal ta det rolig da

Er det noen som har erfaring med langrenn? Jeg går mye på ski, 2-3 mil klassisk 2-3 ganger i uka er uproblematisk, men jeg er litt usikker på om skøyting kan "trigge" eventuell bekkenløsning? Eller vil det komme om det kommer uansett?

Jeg kan ikke bruke beina utover som f eks skøyting.. Har ikke vondt når jeg ligger med beina frahverandre men så snart det er belastning på de.. Store smerter..

Hadde nok holdt meg til klassisk for å være på den sikre siden. Men er det noe du er vant med å gjøre så skal det vel ikke være noe fare å fortsette heller..

Blir lite tid til trening for min del... Skole fra 8-16 og oppussing av leiligheten fra 16-20. Får heldigvis brukt kroppen litt under oppussingen.

Kjenner så utrolig godt på kroppen det lille jeg var i bassenget i går virkelig har effekt på bekkenet! Fantastisk!!!

Etter et lengre treningsopphold er jeg endelig tilbake. Jeg måtte bare møte veggen først :p Har hatt så mye å gjøre på skolen og med jobben ved siden av at jeg ikke har hatt tid til å trene. Til slutt sa bare ryggen stopp. Har slitt med ryggsmerter pga. scoliose (skjev rygg) siden tenårene og vet at det eneste som hjelper er regelmessig trening, så det måtte bare si stopp til slutt. Endte opp med å få en sykemelding fra jobb, så nå har jeg faktisk tid og overskudd til å trene. Oppstart med treningsprogram fra fysioterapeut på mandag :) Tror det bli bra. Eller svømmer jeg en gang i uka og det er maks deilig :)

Så spreke dere er da! Jeg blir bare kvalm av å trene og får masse kynnere :( trente fast 3 dager i uka før graviditeten..å var fast bestemt på å fortsette med d...men det vil ikke kroppen tydeligvis :/ Men er veldig aktiv på jobb da..så får nøye meg med det til jeg er ferdig ;)

Spinning 1 eller 2 ganger i uka er det jeg orker for tiden. Må si meg fornøyd med det :)

Gjennomførte i dag årets 30. treningsøkt og sier meg relativt godt fornøyd med det asså. Fungerer fortsatt godt å trene intervallsykling og tung styrke:) må legge inn en solid gåtur ute i tiden framover!

Kom meg å svømt i dag! Ble ikke mer enn 250 meter... Hadde ikke briller da jeg ikke fant de. Så teknikken ble dårlig.. Slet med smerter i magen og etterhvert også kynnere :p men håper på å øke med 50 meter på fredag!

Trente fast 3+ ganger i uka da jeg ble gravid. Kvalmen satte raskt en stopper for alt, tom uke 20. Nå krangler bekkenet, og går jeg mer enn 10min en dag - greier jeg ikke stå dagen etter. Jeg får likevel trent ca 2 ganger i uka. Kondisjon på ball og styrke med ball og slynge. Kjenner det er avgjørende for hodet og søvnen, siden jeg ikke får jobbet eller gjort noe særlig om dagene ellers. Gleder meg til påske og mer sosiale dager :D

Back
Topp