Styrkeøkt gjennomført her! Så deilig å kjenne at motivasjonen er der
Vanligvis blir jeg ganske sløv på vinteren, når det er kaldt å komme seg til og fra trening i minusgrader brrr.. Men her går det altså unna :-D Flere som vil skryte litt i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trente som på torsdag, elipsemaskina og slynge.. Men når jeg lå i "sideplanken" løftet opp og ned rompa om dere skjønner fikk jeg en kul på ene siden av magen.. Langs hele.. Trodde først det bare var babyen som lå på den siden (bruker å gjøre det) men når jeg snudde side så var den på andre siden! La meg på ryggen for å se om
Magemusklene var delt, noe jeg ikke tror de er, siden magen da ikke bulte ut noen steder..
Ikke vondt eller plagsomt, så bare rart ut.. Farlig? Får spørre noen av fysioene på jobb om ingen er kan svare..
For et nydelig søndagsvær! Kom nettopp hjem fra en 1,5 timers tur langs fjorden - helt herlig med blå himmel og vindstilleKjenner jeg må roe på tempoet av og til, får litt vondt i korsryggen hvis jeg går for kjapt. Flere som har vært på tur i dag?
![]()
Jeg har rett å slett ikke turd å prøve meg på noe etter jeg begynte å få bekkensmerter.. Spilte volleyball frem til 8.desember, men ikke trent noe etter det.. Bare gått i forhold til jobb (barnehage) og da har jeg smerter resten av dagen.. Lite smerter i ferien nå da sofaen er blitt godt brukt.. De dagene jeg har hatt ett raid med husarbeid og gått mye igjen, smerter på kveld.....
Noen som hatt erfaring med dette tidligere eller som har lest noe en kan trene uten å få veldig vondt i ettertid? Har lyst å holde meg litt i aktivitet, men i og med jeg går på jobb så har eg jo alltid smerter etterpå, så spørs om det er noe håp med mindre jeg sykemelder meg.. Lite lyst til det.. Forløbig er smertene levbare..
Flink du erTrener fortsatt 6dager i uka på studio. Spinning mandag, styrke tirsdag, yoga onsdag, styrke torsdag, spinning fredag og styrke lørdag eller søndag.