De er begge av typen som blir gravid bare mannen ser litt for lenge på de! Utenom første til hun ene, den brukte de litt lengre tid på. nr to satt på første pp, og nr tre var et "hopp av i svingen"-uhell når hun bommet litt på telling av eggløsningsdager. Det er skikkelig urettferdig altså!
Jeg eier jo ikke tålmodighet, så dagene nå frem til eggløsning og dagene etter eggløsning mot mens er jo tortur. samme med gyn-timen jeg har i slutten av mnd, der jeg vet jeg bare får kjeft og samme svar som sist - BMI under 35 før vi kan gjøre noe. Egentlig ar jeg bare lyst å kontakte privatklinikk med en gang, men det er så mye penger det er snakk om for noe som man egentlig burde fått til gratis selv
Såpass, sprøtt hvor forskjellig det kan være. Nei det er virkelig ikke rettferdig Forhåpentligvis blir vi også raskere gravid etter nr. 1? Virker som om det for mange løsner litt når kroppen først har skjønt hvordan det gjøres
Hehe ja, det er myye venting som prøver, skjønner godt ønsket om å gå privat for å få litt fortgang og ja, kjipt å bruke penger på noe som kunne vært gratis