PP5, CD21
Jeg venter, venter, venter på eggløsning. Hadde litt trua denne uka, pga en del slim men niks. Tempen steg saaaakte, før den droppet igjen i dag tidlig. Jeg har ofte et lite dropp før el, men slimet har tørket inn så det kan vel være at kroppen min har jobbet med noe men ikke fått det til. Ser jeg tilbake på tidligere sykluser, har jeg hatt eggløsning på cd 24, 23, 23 og 28. Det er vel bare pcos'en som f#&Cer til systemet igjen.
Jeg kjenner at jeg er nede i en slump for tiden... Jeg begynner å miste trua på at det skal skje for oss, og det gjør vondt å se det skje for andre. Jeg er innom her å leser, men jeg kommenterer lite og det beklager jeg. Vekten står så og si stille, og det er så utrolig frustrerende å leve seg gjennom dagene med tørre knekkebrød og kjipe middager for så å se at det gir null resultater. Jeg har begynt å veie meg hver dag for å se svingingen, men jeg har veiedag hver tirsdag og pr idag er jeg 100g opp fra to uker siden. Jeg har sluttet på inositol, og tror at det er forklaringen.
Nå har vi time hos privat gyn på torsdag, jeg kjenner jeg har null forhåpninger for timen. Offentlig gyn vil ikkje hjelpe noe før jeg har BMI under 34, det er 3-5kg til. Ikke så mye egentlig, men nok når man gjør så mye for ingenting. Jeg håper såklart at den private ser litt mer på helheten, men jeg tror timen kommer til å være bortkastet.
Vis vedlegget 377965
Masse lykke til hos gyn! Noen ganger er alt bare dritt. Og det er lov å si. Det er også lov å ikke glede seg på andres vegne. Ting vil ordne seg, på en eller annen måte. Det blir bedre. Det sier alltid mamman min. Stor klem, fine deg