Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa, hååååper, hååååper, hååååper, men tror det egentlig ikke...Kan det være festedipp som gjør at tempen droppet 8dpo hos deg? Spennende å se etterhvert når IKM nærmer seg!
Så spennende med høy temperatur og noen småsymptomer! Håper mensen holder seg unnaPP9, CD31 - 13 dpo
Nå angrer jeg på at jeg gikk rett på do i dag tidlig Tok en test i går morges, og den var blendahvit, og jeg tenker at dersom jeg ikke ser noe på 12 dpo skjer det ikke noe denne mnd. Tempen steg til 36,97! Jeg og mannen koste oss med en drink i går, jeg merker litt på en visdomstann og sist mnd begynte jeg faktisk å blø den dagen jeg hadde 36,9 i temp, men da hadde jeg sovet dårlig. Det gjorde jeg ikke i natt.
Jeg er utålmodig, men jeg har jo fasitsvaret i løpet av dagen eller morgendagen uansett. Puppene er ømme og det murer litt i magen og jeg føler meg litt svimmel innimellom, men med blenda test i går har jeg ikke troen.
Vis vedlegget 382605
Ja, men samtig er det også symptomer på kommende mens Og det murrer slik idag at jeg tror den kommer i løpet av nattaSå spennende med høy temperatur og noen småsymptomer! Håper mensen holder seg unna
Sender deg en god klem og føler med deg Livet er kjipt noen ganger.PP9, CD 32 - 14 dpo
Temping er jo fascinerende da! Rett til bunns i dag tidlig, og jeg har allerede begynt å spotte.
Akkurat nå hater jeg kroppen min :/ Jeg hater plassen vi bor på som er så avsides at det knapt nok er sykehus rundt oss, ingen private gynekologer og iallefall ingen fertilitetsklinikker. Jeg hater pcos og sukkercravingene mine, jeg hater at jeg ikke klarer lavkarbo og at kroppen min suger til seg hver eneste kalori den kommer over og at energinivået er på bunn! Jeg hater alle rundt meg som får positiv test etter positiv test, når vi nå straks nærmer oss fire år uten prevensjon.
Vis vedlegget 382644
Livet kan føles veldig urettferdig noen ganger, og det kan være veldig tungt. Håper du snart får motet tilbakePP9, CD 32 - 14 dpo
Temping er jo fascinerende da! Rett til bunns i dag tidlig, og jeg har allerede begynt å spotte.
Akkurat nå hater jeg kroppen min :/ Jeg hater plassen vi bor på som er så avsides at det knapt nok er sykehus rundt oss, ingen private gynekologer og iallefall ingen fertilitetsklinikker. Jeg hater pcos og sukkercravingene mine, jeg hater at jeg ikke klarer lavkarbo og at kroppen min suger til seg hver eneste kalori den kommer over og at energinivået er på bunn! Jeg hater alle rundt meg som får positiv test etter positiv test, når vi nå straks nærmer oss fire år uten prevensjon.
Vis vedlegget 382644
PP9, CD 32 - 14 dpo
Vis vedlegget 382644
PP9, CD 32 - 14 dpo
Vis vedlegget 382644