Superappelsin
Forelsket i forumet
Ååh, gratulerer så mye Dette har du virkelig fortjent, og jeg er veldig glad på dine vegne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sykepleiern i meg måtte bare: ikke ta antibiotika uten bakterieinfeksjon og resept fra legen Nå vet jeg ikke hvordan syk du har vært da!Tusen takk!!!
Ja, det var en annerledes følelse denne gangen. Jeg har vært så støl i magen, egentlig helt side. 8-9dpo, jeg er 12dpo idag. Jeg tok en tidligtest 9dpo, og den var helt negativ. Så testet jeg igjen i går ettermiddag, og der var jammen en svak, ekstra strek som ikke bruker å være der! Viste testen til mannen, og han var enig og trodde jeg hadde eggløsning, det er jo de testene jeg som regel viser han! Tok en ny tidligtest og en billigtest fra ebay idag tidlig, ebay-testen viste ingenting men det var fortsatt strek på tidligtestern så siden jeg hadde to tester med ukeindikator liggende tok jeg sjansen. Det er skummelt, spennende og overveldende! Magefølelsen hadde jeg vel ikke, men jeg har hørt om folk som blir gravide når kroppen kjemper mot infeksjoner! Jeg lurte på å hive innpå noe antibiotika jeg har liggende fra en avbrutt behandling en tid tilbake, men jeg ble så dårlig i magen av de og det var så travelt på jobb!
Takk så mye, Superappelsin! Du kommer snart etter!Ååh, gratulerer så mye Dette har du virkelig fortjent, og jeg er veldig glad på dine vegne
Fikk det pga lungebetennelse som ikke var lungebetennelse likevel, så har jeg influensa og sår hals. Men slapp av, jeg tok ikke antibiotikaen!Sykepleiern i meg måtte bare: ikke ta antibiotika uten bakterieinfeksjon og resept fra legen Nå vet jeg ikke hvordan syk du har vært da!
Er så glad på dine vegne, må innom dagboka di ofte for å se etter nye innlegg
Krysser fingrene for at du får sterkere strek i morgen Men som du sier, det som skjer det skjer. Selv om man så gjerne skulle ønske å kunne gjøre noe med det. Men jeg krysser fingrene Jeg løper fortsatt på do og sjekker for blod jeg også, er 4+54+1!
Jeg løper støtt og stadig på do for å sjekke om jeg blør, men det gjør jeg ikke. Heldigvis! I dag er puppene mer ømme enn de har vært tidligere, og jeg har også er murringer. Det føles som om mens er rett rundt hjørnet, og jeg stålsett meg for blødning i natt.
Jeg kjøpte jo metode tidligtester på apoteket, og jeg tror de stresser meg mer enn de bør... Jeg syns de er så svake!
Øverste er fra igår, tidlig ettermiddag (etter å ha holdt meg i 3-4timer), mellomste er i dag tidlig (6timer) og nederste er i kveld (3-4 timer). Nederste er fremdeles innen fristen. Vis vedlegget 384383
Nå har jeg lest diverse, både om metode med dårlig fargestoff og svak stigning, men også om å (ikke) måle stigning med strimler. Det som skjer, det skjer jo uansett om jeg tester eller ikke, men jeg vil så gjerne at dette skal gå rette veien!
Har fulgt med litt i dagboken din4+2!
Testetøsa roer seg ikke, så jeg sprang på apoteket i lunsjpausen for å kjøpe ny digital test. Fortsatt "gravid 1-2". Jeg er 16dpo i dag, muligens bare 15 om eggløsning skjedde søndag ikke mandag. Jeg tenker det er fortsatt innafor, selv om jeg helst skulle sett 2-3. Men det var tre timer siden sist toalettbesøk, så hadde testen vært tatt på morgenen kan det vel hende jeg hadde sett 2-3? Jeg prøver å ikke stresse, jeg er fortsatt gravid og hcg kan jo variere så tidlig i svangerskapet. Ingen tegn til blod eller spotting! Og siden jeg (såklart) plukket opp en to-pk har jeg nå en ekstra test til i morgen eller onsdag!
Så er det jo viktig å ha kunnskapen til orakelet @Lykkeliten_86 i bakhodet: https://forum.babyverden.no/threads...mlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/
Tempen var i allefall høy og fin fortsatt, 36.96! Jeg kommer nok til å tempe et par dager til om jeg husker på det, og om jeg sover lenge nok. Jeg er urolig på natta pga hoste og tett nese, så jeg tror jeg er oppe 2-3 ganger hver natt. Det kan jo for så vidt også påvirke testene...!
Takk! Det hjelper å høre noen si det, for bakerst hjernen min vet jeg dette! Jeg var jo bare 11 eller 12 dpo da jeg fikk 1-2, og svake streker på tidligtest fra babyplan, så jeg kan jo i teorien ha vært akkurat over grensen for å i det hele tatt få utslag på digital!Har fulgt med litt i dagboken din
Gratulerer med spire
Jeg tror nok det kan være litt tidlig å få 2-3 på digital nå, prøver å huske når jeg fikk det, men klarer ikke helt. Husker bare at jeg fikk 1-2 da jeg var 4+1, Så prøv å ikke stress (lettere sagt enn gjort, jeg vet )
Dette skal nok gå bra skal du se
Veldig nyttig å vite, takk for info! Da holder jeg meg til Make Sure4+4!
Og 18dpo! Evt 4+3 og 17dpo, siden jeg er litt uenig med FF
Jeg testet ikke i dag tidlig, da klarte jeg å temme testetøsa. Meeeen, så holdt jeg meg fra lunsj og til jeg kom hjem fra jobb, så da svei jeg av et drøss med tester.... Fire, for å være helt nøyaktig. Et lite eksperiment, mellom Make Sure, Metode, OneStep og Clearblue. OneStep viser fortsatt så og si ingenting. Der er antydning til noe, men disse testene går i søpla og blir aldri kjøpt mer av! Make Sure er sterk og fin, syns jeg, og viser klar stigning fra sist. Metode er jeg litt mindre fornøyd med. OneStep og Clearblue er på samme bilde. Jeg er litt skuffet over at jeg fortsatt bare får 1-2 på Clearblue, men så lenge der står gravid jeg jeg happy!
Puppene er forsatt ømme, jeg er veldig trøtt og jeg tror jeg var litt kvalm når jeg våknet idag, men det kan jo være bare innbilling.
Vis vedlegget 384517Vis vedlegget 384515Vis vedlegget 384516
Fin stigning på Make Sure! Jeg fikk 2-3 på ClearBlue når MakeSure var hakket mørkere enn din, så du er nok akkurat på grensen.4+4!
Og 18dpo! Evt 4+3 og 17dpo, siden jeg er litt uenig med FF
Jeg testet ikke i dag tidlig, da klarte jeg å temme testetøsa. Meeeen, så holdt jeg meg fra lunsj og til jeg kom hjem fra jobb, så da svei jeg av et drøss med tester.... Fire, for å være helt nøyaktig. Et lite eksperiment, mellom Make Sure, Metode, OneStep og Clearblue. OneStep viser fortsatt så og si ingenting. Der er antydning til noe, men disse testene går i søpla og blir aldri kjøpt mer av! Make Sure er sterk og fin, syns jeg, og viser klar stigning fra sist. Metode er jeg litt mindre fornøyd med. OneStep og Clearblue er på samme bilde. Jeg er litt skuffet over at jeg fortsatt bare får 1-2 på Clearblue, men så lenge der står gravid jeg jeg happy!
Puppene er forsatt ømme, jeg er veldig trøtt og jeg tror jeg var litt kvalm når jeg våknet idag, men det kan jo være bare innbilling.
Vis vedlegget 384517Vis vedlegget 384515Vis vedlegget 384516