Skulle hatt med Babyplan også i sammenligningen, men de ble jeg tomme for!Veldig nyttig å vite, takk for info! Da holder jeg meg til Make Sure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle hatt med Babyplan også i sammenligningen, men de ble jeg tomme for!Veldig nyttig å vite, takk for info! Da holder jeg meg til Make Sure
Åååååh, det er så fint å høre! Den slår jo ikke inn før hcg er 200, så det er jo tidlig fortsatt.Fin stigning på Make Sure! Jeg fikk 2-3 på ClearBlue når MakeSure var hakket mørkere enn din, så du er nok akkurat på grensen.
Masse lykke til på mandag! Jeg håper på det aller beste for deg7+0!
Og den verste faren for spontanabort er over! Ser vi hjerteslag på ultralyd mandag er det 97% sjanse for at dette skal gå rette veien! Jeg grugleder meg. Stålsetter meg for det verste - haha, nei her er ingen baby, dette har du bare innbilt deg - beklager men babyen er død - men håper håper håper på det beste! Om alt ser fint ut, skal vi starte å fortelle de aller nærmeste.
Jeg er fortsatt bekymret for lite symptomer. Puppene, og spesielt niplene er sinnsykt ømme, og jeg er veldig trøtt, men det er det. Jeg kan sove i ni og en halv time hver natt, uten problemer. Litt murringer og stikninger i magen, veldig lite kvalme. Blir jeg sulten, kan jeg kjenne antydning til kvalme, og jeg får halsbrann!
Jeg merker at mannen er litt distansert. Han har vært gjennom to spontanaborter tidligere, så det er jo en forståelig forsvarsmekanisme. Jeg kjenner jo selv at dersom vi får en dårlig beskjed på mandag, blir jeg knust!
I natt drømte jeg at jeg begynte å blø. Sånn skikkelig. Det var så livaktig, jeg våknet og måtte på do. Heldigvis ingenting! Og det jeg merket forrige lørdag, var dårlig barbering Det lysebrune vet jeg ikke, trolig bare bittelitt fra et sprengt blodkar. Heldigvis!!!
Ellers går dagene fort, men sent. Jeg har en uke til med ferie, samtidig har jeg nedtelling til mandag, og mandag kan ikke komme fort nok!
Åå se der da, fine lille frøet Gratulerer så mye med vellykket ultralyd og bankende hjerte!! Håper du gradvis klarer å senke skuldrene og nyte graviditeten, for dette skal gå veien!7+2!
Fine lille frøet! Jeg tror dette er et av de fineste bildene jeg noen gang har sett <3
Skikkelig nervøs før timen idag, jeg var sikker på at gyn ikke kom til å finne noe, en tom fostersekk eller et dødt frø... Jeg holdt nesten pusten mens hun lette - så først et svart "hull" som jeg må vet er noe fylt ned væske, og tenkte at det må være livmor med fostervann! Jeg passet på å ikke drikke noe før timen, slik at et ikke kunne forveksles med blæren.
Inni var en liten klump, og jeg fikk klump i magen når hun lette, og plutselig ba meg holde pusten. Så - endelig, så jeg noe som blinket fort på skjermen, og jeg forsto at det måtte være hjertet! Tre sekund etter bekreftet hun det, og både jeg og mannen pustet lettet ut. Jeg tror vi begge har vært mye mer nervøse enn vi har gitt uttrykk for!
Nå har vi tatt en liten runde, og fortalt de hyggelige nyhetene til de aller nærmeste. Ny ultralyd og NIPT-test 12. september, så jeg setter det som milepæl nr 2, den neste er 3. september og 12 uker. Tenk om dette faktisk kan gå rette veien!
Vis vedlegget 385838
Blødninger er visst ganske normalt har jeg skjønt ut fra det jeg googlet meg frem til i den perioden jeg var gravid og spottet. Den gangen gikk det riktig nok ikke bra, men jeg hadde jo også mindre og mindre symptomer. Leste også at blødning når morkaka tar over er vanlig, så du har sikkert rett der!9+2!
Det varierer mye hvor mye symptomer jeg kjenner. Symptomer er trygge, kjenner jeg, ømme pupper er vel det som gir meg følelsen av å være gravid nå. Jeg er fortsatt veldig trøtt, og det murrer av og på i magen. Jeg har hatt noen brekninger, men ikke oppkast - heldigvis!
Idag våknet jeg til brun utflod, som rett etter ble lys, lys ferskenfarget. Slikt skremmer meg, veldig!! Dagen gikk uten noe mer, men nå i kveld var det litt brunt igjen. Den rasjonelle delen av meg vet at brunt er gammelt, og mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for, men den paranoide delen googler og googler. Jeg får bare krysse fingre (og bein!) for at det ikke tar seg opp, og at dette bare er relatert til litt røff sengehygge i går. Eller, jeg har også lest at man kan få en implantasjonsblødning når morkaken tar over for plommesekken, og det tror jeg skal skje nå i disse tider.
Jeg har tenkt de siste dagene at symptomene har blitt mindre... Men jeg får bare tenke positivt! Mår mistet du?Blødninger er visst ganske normalt har jeg skjønt ut fra det jeg googlet meg frem til i den perioden jeg var gravid og spottet. Den gangen gikk det riktig nok ikke bra, men jeg hadde jo også mindre og mindre symptomer. Leste også at blødning når morkaka tar over er vanlig, så du har sikkert rett der!
Leste innlegget over her også, mtp pcos-symtomer. Følte akkurat det samme som deg, at det ikke stoppa opp. Syns nesten det ble værre. Spesielt overleppe og rundt navlen. Fryktelig skjemmende og unehagelig
Det ble oppdaget som en MA i uke 11. men var visst sluttet å leve i uke 5 ca. Medisinsk abort/utskrapning i begynnelsen av uke 12, da kroppen tydeligvis ikke ville støte det ut selv.Jeg har tenkt de siste dagene at symptomene har blitt mindre... Men jeg får bare tenke positivt! Mår mistet du?
Får meg er halsen verst! Der er det skikkelig skjemmende skjeggvekst.
MA er min største frykt nå! Spesielt siden jeg merker at symptomene begynner å avta... Men, bank i bordet, det er jo normalt, sånn sett.Det ble oppdaget som en MA i uke 11. men var visst sluttet å leve i uke 5 ca. Medisinsk abort/utskrapning i begynnelsen av uke 12, da kroppen tydeligvis ikke ville støte det ut selv.
Sånn sett greit at jeg har mest rundt magen da, kan iallefall skjule det greit. Barten er det værre med. Jeg napper. Får noen tykke svarte hår på haka også. Og innsidene av lårene er det også kommet mye nytt etter at jeg avsluttet ppillene. ((
Går nok helst braMA er min største frykt nå! Spesielt siden jeg merker at symptomene begynner å avta... Men, bank i bordet, det er jo normalt, sånn sett.
Pcos er noe sinnsykt herk! Jeg oppdaget første hår på haka på ungdomsskolen - dvs det var ikke jeg som oppdaget det! Så pinlig. Jeg er jo mørkhåret i tillegg, så alle hår vises alt for godt...