PP2, CD23 - 1 DPO?
Yes, våknet opp til forhøyet temperatur i dag tidlig! Legger jeg inn samme temperatur torsdag og fredag, får jeg fast kryss i FF, med eggløsning tirsdag. Og det kan jo forsåvidt stemme med lav temp tirsdags morgen og positiv test mandags kveld! Soldater ble sendt inn både lørdag og mandag, så timingen kunne ikke vært bedre.
Jeg har hatt litt høyere temp denne PP'en. Sist lå horisontallinjen på 36.45, nå kommer den på 36.55. Vet ikke om det har noen betydning enda, det finner jeg vel ut om ca to uker!
Nå er det oppstart av Wild Yam og Frucus Femina. Wild Yam testet jeg sist PP også, uten at det resulterte i noe. Fructus Femina er jo omtalt som babyklister, så det er jeg veldig spent på. Dette skal øke blodgjennomstrømming til livmor, lage bedre slimhinne og bedre miljø for egget å feste seg. Dette skal jo blandes ut i et lite glass vann, og drikkes tre ganger daglig. Heldigvis hadde det lite/ingen smak. Symptomjegeren i meg har allerede startet jakten, og ca en time etter inntak kjentes det ut som det dirret og banket i eggstokk/livmorområdet. Trolig bare ren innbilling, men troen har hjulpet mange, ikke sant?