Ingen blødning her heller. Tenker å ringe gyn i morgen og be om en undersøkelse. Er litt i samme båt som deg, er ute i praksis nå, har egentlig ingen tid å miste, men klarer ikke leve i uvitenhet helt til jul![]()
Ring å hør hva de har å si.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen blødning her heller. Tenker å ringe gyn i morgen og be om en undersøkelse. Er litt i samme båt som deg, er ute i praksis nå, har egentlig ingen tid å miste, men klarer ikke leve i uvitenhet helt til jul![]()
Åå, herlige mannen din! ❤ Elsker når det går opp for mannen hva som skjer og han engasjerer seg enda mer! ❤Fine mannen min«Gleder meg til magen vises og vi begge to kan kjenne spark»
![]()
JaÅå, herlige mannen din! ❤ Elsker når det går opp for mannen hva som skjer og han engasjerer seg enda mer! ❤
Åå, herlighet så koselig! ❤JaBlir noe helt annet for de når de kan «delta» mer i graviditeten. Sist var det fast hver kveld at han smurte inn magen med body lotion og sa natta til babyen
![]()
Klarer ikke la vær å titte på appen flere ganger om dagen, og se hva det er som faktisk ligger inni magen..❤ Noen ganger føler jeg at det ikke hat gått helt opp for meg enda! Gleder meg bare til å fortelle foreldrene og søsknene på julaften, og at magen skal poppe!❤
Ja enig! ❤ Vi var hos pappa idag med alle brødrene mine, og var så vanskelig å ikke si nooooeGår dette bra blir det tidenes julegave. Hadde jentene på besøk idag og slet med å ikke si noe![]()
Vi skal ikke se mine foreldre før lille julaften, så jeg har litt lyst til å holde det hemmelig til da. Dette er min andre, tror dere det vil være synlig til da? Lille julaften er jeg 9+4.
Er det ikke bare å bruke en litt fluffy kjole?![]()
Jaaa! Jeg er småtjukk fra før, så jeg sier bare til alle at jeg har fått flere koselige korona og hjemmekontor kg![]()
Jeg er ganske slank, så jeg tror det blir litt vanskelig å bortforklare en vektøkning bare på magen 

Jeg sliter veldig med det samme med søsteren min. Vi prater hele tiden. Vanskelig ikke å nevne detÅhhh jeg har så lyst til å si det til familien min. Prater ofte med foreldrene og søstrene mine på tlf, åhhh... men samboer mener vi bør vente litt tilgreit, jeg kan vente litt til da
![]()
Forstår deg godtJeg er så stressa for at jeg skal miste, så jeg kommer ikke til å fortelle noe enda. Forstår godt at det er vanskelig å holde seg. Det er jo en så kjekk nyhet å fortelle![]()
Ja det er helt sant.Forstår deg godtMen det kan være noe godt i at de rundt deg vet det om du skulle miste. Jeg forteller det til mange i det jeg får positiv test, og de to gangene jeg har mistet har jeg hatt mange å støtte meg på
![]()

Vi krysser fingrene for det! Vi går for sommerbabyHei, da var også min tur til å komme i en annen skråvletråd enn bare for prøverenehåper jeg får være med dere tiden ut. Fra start til slutt
![]()