Skravletråden

Ingen blødning her heller. Tenker å ringe gyn i morgen og be om en undersøkelse. Er litt i samme båt som deg, er ute i praksis nå, har egentlig ingen tid å miste, men klarer ikke leve i uvitenhet helt til jul :confused:

Ring å hør hva de har å si. :). Jeg hadde ringt hvis Jeg ikke hadde time hos JM på tirsdag.

Fine mannen min ❤️ «Gleder meg til magen vises og vi begge to kan kjenne spark» ❤️

Fine mannen min ❤️ «Gleder meg til magen vises og vi begge to kan kjenne spark» ❤️
Åå, herlige mannen din! ❤ Elsker når det går opp for mannen hva som skjer og han engasjerer seg enda mer! ❤

Åå, herlige mannen din! ❤ Elsker når det går opp for mannen hva som skjer og han engasjerer seg enda mer! ❤
Ja ❤️ Blir noe helt annet for de når de kan «delta» mer i graviditeten. Sist var det fast hver kveld at han smurte inn magen med body lotion og sa natta til babyen :)

Ja ❤️ Blir noe helt annet for de når de kan «delta» mer i graviditeten. Sist var det fast hver kveld at han smurte inn magen med body lotion og sa natta til babyen :)
Åå, herlighet så koselig! ❤

Klarer ikke la vær å titte på appen flere ganger om dagen, og se hva det er som faktisk ligger inni magen..❤ Noen ganger føler jeg at det ikke hat gått helt opp for meg enda! Gleder meg bare til å fortelle foreldrene og søsknene på julaften, og at magen skal poppe!❤

Går dette bra blir det tidenes julegave. Hadde jentene på besøk idag og slet med å ikke si noe :oops:

Vi skal ikke se mine foreldre før lille julaften, så jeg har litt lyst til å holde det hemmelig til da. Dette er min andre, tror dere det vil være synlig til da? Lille julaften er jeg 9+4.

Vi skal ikke se mine foreldre før lille julaften, så jeg har litt lyst til å holde det hemmelig til da. Dette er min andre, tror dere det vil være synlig til da? Lille julaften er jeg 9+4.

Er det ikke bare å bruke en litt fluffy kjole? ;):p

Jaaa! Jeg er småtjukk fra før, så jeg sier bare til alle at jeg har fått flere koselige korona og hjemmekontor kg :hilarious:

Jeg ser fortsatt gravid ut etter forrige unge :p er stram over øverste del av magen og slapp på nederste, så om noen spørr, så sier jeg bare at det henger igjen :p
Men har den siste tiden (siden i sommer) gått med litt store løse kjoler, så blir buksene ubehagelige får jeg bare bruke kjole i stede :D

Jaaa! Jeg er småtjukk fra før, så jeg sier bare til alle at jeg har fått flere koselige korona og hjemmekontor kg :hilarious:

Hahah :hilarious: Jeg er ganske slank, så jeg tror det blir litt vanskelig å bortforklare en vektøkning bare på magen :hilarious:

Åhhh jeg har så lyst til å si det til familien min. Prater ofte med foreldrene og søstrene mine på tlf, åhhh... men samboer mener vi bør vente litt til :rolleyes: greit, jeg kan vente litt til da :wtf:

Åhhh jeg har så lyst til å si det til familien min. Prater ofte med foreldrene og søstrene mine på tlf, åhhh... men samboer mener vi bør vente litt til :rolleyes: greit, jeg kan vente litt til da :wtf:
Jeg sliter veldig med det samme med søsteren min. Vi prater hele tiden. Vanskelig ikke å nevne det

Jeg er så stressa for at jeg skal miste, så jeg kommer ikke til å fortelle noe enda. Forstår godt at det er vanskelig å holde seg. Det er jo en så kjekk nyhet å fortelle:love7

Jeg er så stressa for at jeg skal miste, så jeg kommer ikke til å fortelle noe enda. Forstår godt at det er vanskelig å holde seg. Det er jo en så kjekk nyhet å fortelle:love7
Forstår deg godt ❤️ Men det kan være noe godt i at de rundt deg vet det om du skulle miste. Jeg forteller det til mange i det jeg får positiv test, og de to gangene jeg har mistet har jeg hatt mange å støtte meg på ❤️

Hei, da var også min tur til å komme i en annen skråvletråd enn bare for prøverene :) håper jeg får være med dere tiden ut. Fra start til slutt :Heartred

Hei, da var også min tur til å komme i en annen skråvletråd enn bare for prøverene :) håper jeg får være med dere tiden ut. Fra start til slutt :Heartred
Vi krysser fingrene for det! Vi går for sommerbaby:D

Back
Topp