Skravletråden

Hei,damer. Får jeg skravle med dere?
Skravl i vei! :) Akkurat nå sitter jeg i et mørkt rom og venter på at barna skal sovne. Trenger litt underholdning :D
 
o_OSer at smilyene mine blir borte. Men det er vel kjent på forum?
 
Heihei alle! Noen som kan fortelle med hvordan jeg får lagt til en slik "Juligull2021" ved siden av nicket? :angelic:
Er fullstendig nybegynner her, både med baby og forum:happy093
 
Heihei alle! Noen som kan fortelle med hvordan jeg får lagt til en slik "Juligull2021" ved siden av nicket? :angelic:
Er fullstendig nybegynner her, både med baby og forum:happy093
Det er den skjulte gruppa her i juli forumet. Man må «kvalifisere» seg med et visst antall innlegg osv før man kan bli med. Er en tråd om det her på den åpne gruppa :happy:
 
Kontroll i dag med hcg og UL. Legen mente det ikke var så bra. Lav hcg mente ho, 870 sist og 39 timer etter på 1300. Er 5+2 i dag. Så jo ikke noe på UL heller, det mente ho man burde se noe antydning til graviditet. Så måtte komme tilbake mandag. Kjente det var en vond kontroll. ( har hatt oppfølging pga nye væske).
 
Kontroll i dag med hcg og UL. Legen mente det ikke var så bra. Lav hcg mente ho, 870 sist og 39 timer etter på 1300. Er 5+2 i dag. Så jo ikke noe på UL heller, det mente ho man burde se noe antydning til graviditet. Så måtte komme tilbake mandag. Kjente det var en vond kontroll. ( har hatt oppfølging pga nye væske).


Huff, skjønner det må ha vært en veldig vond beskjed å få av legen! Krysser alt av fingre og tær for gode nyheter på mandag!!:Heartred
 
Kaffe er ikke lenger like godt :(

Jeg er en kaffeelsker,så dette kjennes ikke godt. Husker det var sånn sist å..Gleder meg til kaffen smaker deilig igjen!
 
Kaffe er ikke lenger like godt :(

Jeg er en kaffeelsker,så dette kjennes ikke godt. Husker det var sånn sist å..Gleder meg til kaffen smaker deilig igjen!

Åå, så enig med deg, eeeeeelsker kaffe, og det er så rart at det ikke smaker "normalt" lengre.. Drikker en del decaf da, da jeg er avhengig av varm drikke, det funker greit nok :wacky:
 
Åå, så enig med deg, eeeeeelsker kaffe, og det er så rart at det ikke smaker "normalt" lengre.. Drikker en del decaf da, da jeg er avhengig av varm drikke, det funker greit nok :wacky:


Men smaker jo fortsatt kaffe da :wtf:

jeg har drukket litt kakao. Det er bedre faktisk. Hehe. Også kan vi alle kose oss med kakao til en film eller noe. Litt ekstra kos det å da :Heartred
 
Jeg er ikke gira på kakao heller, alt smaker så søtt... Føles mektig med en gang. Kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har spist sjokolade i november:wtf:
 
Hehe,ja det er merkelig hvordan smaksløkene endrer seg nå. Jeg holdt på å kaste opp da jeg stekte kyllingkjøttdeig her om dagen..

Eeeelska smaken av julebrus for noen dager siden. Nå blir jeg uvel av bare tanken på lukta..
 
Jeg er ikke gira på kakao heller, alt smaker så søtt... Føles mektig med en gang. Kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har spist sjokolade i november:wtf:
Syns også at søte smaker blir ekstremt søtt nå i forhold til vanlig!
 
Back
Topp