Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skravl i vei! Akkurat nå sitter jeg i et mørkt rom og venter på at barna skal sovne. Trenger litt underholdningHei,damer. Får jeg skravle med dere?
Det er den skjulte gruppa her i juli forumet. Man må «kvalifisere» seg med et visst antall innlegg osv før man kan bli med. Er en tråd om det her på den åpne gruppaHeihei alle! Noen som kan fortelle med hvordan jeg får lagt til en slik "Juligull2021" ved siden av nicket?
Er fullstendig nybegynner her, både med baby og forum
Kontroll i dag med hcg og UL. Legen mente det ikke var så bra. Lav hcg mente ho, 870 sist og 39 timer etter på 1300. Er 5+2 i dag. Så jo ikke noe på UL heller, det mente ho man burde se noe antydning til graviditet. Så måtte komme tilbake mandag. Kjente det var en vond kontroll. ( har hatt oppfølging pga nye væske).
Det er den skjulte gruppa her i juli forumet. Man må «kvalifisere» seg med et visst antall innlegg osv før man kan bli med. Er en tråd om det her på den åpne gruppa
#denfølelsen når man spyr mens man venter på at ingefærteen skal koke opp
Kaffe er ikke lenger like godt
Jeg er en kaffeelsker,så dette kjennes ikke godt. Husker det var sånn sist å..Gleder meg til kaffen smaker deilig igjen!
Åå, så enig med deg, eeeeeelsker kaffe, og det er så rart at det ikke smaker "normalt" lengre.. Drikker en del decaf da, da jeg er avhengig av varm drikke, det funker greit nok
Men smaker jo fortsatt kaffe da
jeg har drukket litt kakao. Det er bedre faktisk. Hehe. Også kan vi alle kose oss med kakao til en film eller noe. Litt ekstra kos det å da
Samme her! Litt kjipt for han ogsåMannen lukter ikke så godt for tiden heller..
Syns også at søte smaker blir ekstremt søtt nå i forhold til vanlig!Jeg er ikke gira på kakao heller, alt smaker så søtt... Føles mektig med en gang. Kan telle på ei hånd hvor mange ganger jeg har spist sjokolade i november
Samme her! Jeg som elsker søtt har begynt å begrense meg, holder med et par biterSyns også at søte smaker blir ekstremt søtt nå i forhold til vanlig!