Skravletråden

Kontroll i dag, hcg på nesten 6000. Og ho så en prikk inni livmoren. Så ikke noe hjerte, men siste kontroll på torsdag så håpet på hjertelyd da❤️Så legen sa jeg ikke skulle uroe med for ingen symptomer. ❤️❤️
 
I dag føler jeg meg veldig gravid. Magen er hard under navlen. Kjennes ut som om jeg har forsynt meg heftig med julematen, ikke bare en gang men 3 ganger på rappen. Men den stappa følelsen sitter lavt i magen. Jeg har ikke spist noe særlig i dag forøvrig :rolleyes: samboer mente jeg så veldig gravid ut med den oppblåste magen min :hilarious:
 
I dag føler jeg meg veldig gravid. Magen er hard under navlen. Kjennes ut som om jeg har forsynt meg heftig med julematen, ikke bare en gang men 3 ganger på rappen. Men den stappa følelsen sitter lavt i magen. Jeg har ikke spist noe særlig i dag forøvrig :rolleyes: samboer mente jeg så veldig gravid ut med den oppblåste magen min :hilarious:


Samme syntes typen om magen min :hilarious:
Har blitt litt mer mat i det siste da det har hjulpet for småkvalmen
 
Er det noen av dere som vet hvilke halstabletter en kan ta når en er gravid?kan man ta repsils og cura med? Har fått halsbetennelse så jeg bare lurte litt.vet at en ikke skal ha for mye ingefær og lakris,men er ofte de halstablettene som er litt sterke som hjelper mest synes jeg.
 
Back
Topp