Skravletråden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
La skravla gå :) Vi må sanke innlegg for å få skjult gruppe :)
 
Noen som har noen spennende planer for helga? :) Vi er på vei hjem fra familiebesøk i dag, i morgen blir det en rolig dag hjemme bare oss 3.
 
Vi prøver å treffe litt venner (før jeg blir kvalm og lite trivelig å henge med :p ) treffer gjerne dere en dag igjen også, Reana :)
 
Vi prøver å treffe litt venner (før jeg blir kvalm og lite trivelig å henge med :p ) treffer gjerne dere en dag igjen også, Reana :)
Ja, det hadde vært hyggelig! Både med og uten barn ;)
 
Håper mange i ikm-trådene får positive tester fremover så vi blir en stor og fin gjeng her inne! :)
 
Håper mange i ikm-trådene får positive tester fremover så vi blir en stor og fin gjeng her inne! :)
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og sånt :p
 
Det kommer nok inn en del flere ja :). Jeg har IKM i morgen :).
Den ene jenta mi er født i juni 15 og da var det babyboom
 
Tipper juli får en ganske grei størrelse ja. Er ikke det ca høysesong for fødsler? Bra timing for barnehagestart og sånt :p
Det kommer nok inn en del flere ja :). Jeg har IKM i morgen :).
Den ene jenta mi er født i juni 15 og da var det babyboom
Ser ut som det blir babyboom nå også ja :) :p Bra timing for barnehagestart, men jeg har i grunn lyst til å være hjemme en stund med nr 2 også - sånn sett syns jeg det var perfekt å få i februar (fikk 13 mnd hjemme, og hun er veldig moden i bhg).
 
Ser ut som det blir babyboom nå også ja :) :p Bra timing for barnehagestart, men jeg har i grunn lyst til å være hjemme en stund med nr 2 også - sånn sett syns jeg det var perfekt å få i februar (fikk 13 mnd hjemme, og hun er veldig moden i bhg).
Ja, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under året :p Knotten her var jo halvannet da han starta i bhg, og da følte jeg vi to dro ut på små ekspedisjoner sammen før han starta, med gode rutiner gjennom dagen, og mye kommunikasjon. Det var artig :Heartred
 
Ja, er litt enig i det. Det var så artig å få ha litt permisjon hjemme med en litt mer oppegående unge enn de er når de er under året :p Knotten her var jo halvannet da han starta i bhg, og da følte jeg vi to dro ut på små ekspedisjoner sammen før han starta, med gode rutiner gjennom dagen, og mye kommunikasjon. Det var artig :Heartred
Enig ❤️ Det vises så godt i barnehagen også at hun er født tidlig på året, har liksom et fortrinn sånn. Men sommerbaby blir fint det, jeg vil bare ha baby jeg :) :p
 
Kommende storesøster er hjemme fra barnehagen i dag. Hadde feber i går kveld og natt, nå er hun mest slapp. Sovna på sofaen på meg nå, så jeg nyter litt kos før jeg skal på seinvakt. Håper det er kortvarig for de skulle finne på så mye gøy i barnehagen denne uka :)
 
Tror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet?:D 4+5
Velkommen til oss! :) Vi er en liten gjeng enda, men det kommer nok flere etterhvert som det dukker opp flere positive tester :)
 
Sniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppa :) Positiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!

Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også :)
 
Tror jeg havner i juli gruppa. Noen fra Drammensområdet?:D 4+5
Sniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppa :) Positiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!

Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også :)
Skriv dere gjerne opp på terminlista så får jeg ført dere opp :) Gleder meg til å bli kjent med dere :)
 
Sniker meg veeldig forsiktig inn i denne gruppa :) Positiv test i går, og er i dag 3+4! Håper spiren sitter og at jeg får være lenge i denne gruppa!

Forrige kom 16 dager før tiden, så spørs om det kanskje blir junibaby på meg også :)
Gratulerer! Og velkommen :)
 
Var så glatt i går at jeg ikke turte å ta sykkelen til jobb, så da ble det buss for første gang på lenge. Og da kom jeg på et graviditetssymptom jeg har hatt hvert svangerskap, men hadde glemt: jeg blir kvalm av å ta buss. Har aldri slitt med bilsjuke eller liknende ellers men akkurat i svangerskap, da blir jeg kvalm på bussen :p noen flere som har noe liknende?
 
Back
Topp