Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når vi når 5000 innlegg kan vi få en skjult gruppe som ikke er åpent for alle medlemmer på forumet, men som bare vi som er medlemmer av gruppen kan seHva vil det si?
At gruppa er åpen for alle googlere?
Det er navn fra skjulte grupper.En annen ting? Hvordan får man sånne navn under nicket sitt? Sånne fra tidligere termingrupper?
Ah, ok. Men det er fortsatt sånn at man må være innlogga og ha profil her for å få lesetilgang i termingruppene?Når vi når 5000 innlegg kan vi få en skjult gruppe som ikke er åpent for alle medlemmer på forumet, men som bare vi som er medlemmer av gruppen kan se
Nei, det er åpent uten innlogging.Ah, ok. Men det er fortsatt sånn at man må være innlogga og ha profil her for å få lesetilgang i termingruppene?
Ååh, trodde jeg kunne få ordna sånn fra sist svangerskap. Men jeg falt litt fra og ble ikke med i den skjulte gruppa..Det er navn fra skjulte grupper.
Åh.Nei, det er åpent uten innlogging.
Ny sjanse nå da Skriv deg gjerne opp på terminlista som ligger helt øverst av trådeneÅåh, trodde jeg kunne få ordna sånn fra sist svangerskap. Men jeg falt litt fra og ble ikke med i den skjulte gruppa..
4+4 og starta dagen med en blødning.. Slik starta ma jeg hadde i august også, med en liten blødning. Som om jeg ikke var stressa nok om at det kunne gå galt igjen Skal til legen i morgen, men har en skikkelig dårlig følelse nå da jeg i går ikke kjente til noen av de symptomene jeg har hatt, bortsett fra at jeg var trøtt.
Å nei, for en ekkel start på dagen Håper det bare er skjøre slimhinner4+4 og starta dagen med en blødning.. Slik starta ma jeg hadde i august også, med en liten blødning. Som om jeg ikke var stressa nok om at det kunne gå galt igjen Skal til legen i morgen, men har en skikkelig dårlig følelse nå da jeg i går ikke kjente til noen av de symptomene jeg har hatt, bortsett fra at jeg var trøtt.
Så trist å lese! Jeg håper virkelig at dette bare er en uskyldig blødning som ikke betyr noen ting ❤ Masse lykke til, kjære deg! Håper dagen i dag bare går oppover for deg ❤
Takk Gikk ganske i kjelleren nå sist så denne graviditeten ble et så stort lyspunkt. Har litt mensmurringer nå så føler det er i gang nåÅ nei, for en ekkel start på dagen Håper det bare er skjøre slimhinner
Å nei Håper håper det bare er en vanlig blødning og at alt ser bra ut hos legen i morgen. Masse lykke til!4+4 og starta dagen med en blødning.. Slik starta ma jeg hadde i august også, med en liten blødning. Som om jeg ikke var stressa nok om at det kunne gå galt igjen Skal til legen i morgen, men har en skikkelig dårlig følelse nå da jeg i går ikke kjente til noen av de symptomene jeg har hatt, bortsett fra at jeg var trøtt.
TakkÅ nei Håper håper det bare er en vanlig blødning og at alt ser bra ut hos legen i morgen. Masse lykke til!
Hvordan går det nå?Takk Gikk ganske i kjelleren nå sist så denne graviditeten ble et så stort lyspunkt. Har litt mensmurringer nå så føler det er i gang nå
Går enda med murringer og småblødning når jeg går på do Venter bare på at det skal ta seg opp, men samtidig så stoler jeg ikke på kroppen min til å fikse det selv siden den ikke gjorde det sist.Hvordan går det nå?
Går enda med murringer og småblødning når jeg går på do Venter bare på at det skal ta seg opp, men samtidig så stoler jeg ikke på kroppen min til å fikse det selv siden den ikke gjorde det sist.
Uff, jeg trodde du skulle slippe dette denne gangen, siden du fikk så fine sterke tester så fort. Håper du får en avklaring hos legen. Kanskje du mister en tvilling? Murringer i seg sjøl er jo ikke så uvanlig, men skjønner jo at det er skummelt å kjenne på i kombinasjon med blødning. Masse lykke til i morra! Krysser alle fingre for deg!Går enda med murringer og småblødning når jeg går på do Venter bare på at det skal ta seg opp, men samtidig så stoler jeg ikke på kroppen min til å fikse det selv siden den ikke gjorde det sist.
Jeg får så vondt av deg! Håper du får gode svar i morgen og at dette er helt uskyldig ❤
Takk for omtanken Uskyldige blødninger har jeg for min egen del ikke troen på dessverre Min erfaring med både ma og sa før sier at det er dårlige nyheter.. Murringene jeg kjenner på er ikke sånne som jeg kjenner når jeg er gravid, er mer som når mensen er på vei og jeg kjenner at denne gangen får jeg skikkelige menssmerter (om det gir mening, hehe). Trodde også de tidlige sterke testene kanskje betydde at jeg hadde gode odds. Får se hva legen sier i morgen og hva som skjer videre.. Typisk at jeg får ny fastlege fra onsdag av da den fastlegen jeg har nå som er helt super har fått ny jobb.Uff, jeg trodde du skulle slippe dette denne gangen, siden du fikk så fine sterke tester så fort. Håper du får en avklaring hos legen. Kanskje du mister en tvilling? Murringer i seg sjøl er jo ikke så uvanlig, men skjønner jo at det er skummelt å kjenne på i kombinasjon med blødning. Masse lykke til i morra! Krysser alle fingre for deg!
Takk for omtanken Uskyldige blødninger har jeg for min egen del ikke troen på dessverre Min erfaring med både ma og sa før sier at det er dårlige nyheter.. Murringene jeg kjenner på er ikke sånne som jeg kjenner når jeg er gravid, er mer som når mensen er på vei og jeg kjenner at denne gangen får jeg skikkelige menssmerter (om det gir mening, hehe). Trodde også de tidlige sterke testene kanskje betydde at jeg hadde gode odds. Får se hva legen sier i morgen og hva som skjer videre.. Typisk at jeg får ny fastlege fra onsdag av da den fastlegen jeg har nå som er helt super har fått ny jobb.