Skravletråden

Håper av hele meg det snart går din veg altså ❤ Håper også du får en god opplevelse med den nye fastlegen også, at du blit møtt og sett der du er! Tanken på å miste deg i denne termingruppa er vond, selv om jeg egentlig ikke aner hvem du er! ❤ Merkelig med disse termingruppene altså!
Takk ❤️ Så god du er! ❤️ Har så lyst å fortsette med denne gjengen! Nye fastlegen er nok grei, men det er noe når man har en man har et så godt forhold til :)

Da har jeg vært hos legen. Fikk tatt hcg og skal ta ny hcg på torsdag. Legen var enig i mine tanker, at det ikke ser så bra ut uten at vi vet helt før hcg foreligger.

Da har jeg vært hos legen. Fikk tatt hcg og skal ta ny hcg på torsdag. Legen var enig i mine tanker, at det ikke ser så bra ut uten at vi vet helt før hcg foreligger.
Å Reana, det her er så kjipt! Vi skal jo ha jevnaldrende unger igjen :Heartred Håper på et mirakel :Heartred

Å Reana, det her er så kjipt! Vi skal jo ha jevnaldrende unger igjen :Heartred Håper på et mirakel :Heartred
Ja, skulle jo det :( Blør enda, så håpet er ikke stort her; må et mirakel til tror jeg.

Hvordan går det med deg? ❤

Hvordan går det med deg? ❤
❤️ Det går i grunn greit. Har bestemt meg for at jeg ikke skal ta hverken sorger eller gleder på forskudd denne gangen, så venter til jeg vet hva som skjer. Men første hcg var jo ca dobbel så høy på 4+5 som den var 6+3 sist når jeg hadde ma og den ikke hadde begynt å synke enda. Så er spent på torsdagens måling :) Så spørs det om jeg ikke bestiller en tul privat neste uke eller uka etter.

❤️ Det går i grunn greit. Har bestemt meg for at jeg ikke skal ta hverken sorger eller gleder på forskudd denne gangen, så venter til jeg vet hva som skjer. Men første hcg var jo ca dobbel så høy på 4+5 som den var 6+3 sist når jeg hadde ma og den ikke hadde begynt å synke enda. Så er spent på torsdagens måling :) Så spørs det om jeg ikke bestiller en tul privat neste uke eller uka etter.

Åå, for en innstilling du har ❤ Håper såå mye for deg og tenker mye på deg ❤

To dager fri nå før arbeidshelg :) Mannen er på jobbreise og jeg har nettopp levert snuppen i barnehagen. Sitter i bilen og venter på at Kappahl skal åpne :P Ellers blir det en etterlengtet rolig avslappningsdag, det blir så godt! :)

Hjemme med lillemor på 3.dagen, men idag kommer pappaen hennes for å hente henne kl 12 og da blir det barnefri i en uke. Begravelse i morgen, så må på en butikk for å kjøpe strømpebukse:)

Her er det jobb :) 20201028_095035.jpg

Lykke til med testing i dag ❤

Takk ❤️ Kom nettopp hjem fra blodprøvetakingen nå. Håper jeg får svar i løpet av kvelden eller tidlig i morgen :)
Håper SÅ på god stigning :Heartred

Håper SÅ på god stigning :Heartred
Takk! ❤️ Håper jeg også, men tør ikke å forvente noe. Skal ta en blodprøve til på mandag, syns det er ok med i alle fall 3 stk for å se hvilken vei det går :)

Takk! ❤️ Håper jeg også, men tør ikke å forvente noe. Skal ta en blodprøve til på mandag, syns det er ok med i alle fall 3 stk for å se hvilken vei det går :)
Snart mulig å se hjerteslag på ultralyd også for deg nå? Men du stoler kanskje ikke helt på det, etter sist gang? Sikkert fint med både ul og blodprøver.

Snart mulig å se hjerteslag på ultralyd også for deg nå? Men du stoler kanskje ikke helt på det, etter sist gang? Sikkert fint med både ul og blodprøver.
Vil kunne se det i neste uke tenker jeg, fikk se og høre sist 6+3. Stoler ikke helt på det nei, for alt så helt fint ut på den ultralyden. Det eneste jeg nå stoler på er hcg, det var det som var «fasiten» sist. Men vil gjerne ha en ul veldig snart, enten i løpet av neste uke eller uka etter om hcg er fin :)

Back
Topp