TakkTrykk her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkTrykk her![]()
Har ikke sett på så langt. Er det artig?Er det flere som ser på kongen befaler her ?
Ja , jeg synes detHar ikke sett på så langt. Er det artig?![]()
Høres jo lovende utJa , jeg synes det.
I dagens episode lo både jeg og samboeren min så mye at vi fikk vondt i magen og vi gråt omtrent begge to
Så koseligGleder meg til neste uke da kommer mannen hjem og jeg kan dele nyheten... ironisk nok søkte han om utsettelse av pappa perm til prinsessa vi har til sep 2020 så kremt han må nok lage en ny plan om denNe spiren holder siden han må bli ferdig med perm før jeg begynne på ny
Måtte se på litt i gårJa , jeg synes det.
I dagens episode lo både jeg og samboeren min så mye at vi fikk vondt i magen og vi gråt omtrent begge to
Det er et skikkelig tullete programHøres jo lovende ut![]()
så bra du likte detMåtte se på litt i gårVar jo artig ja! Takk for tips
![]()
Har ikke sett på MasterChef Norge , men vi har pleid å se på MasterChef AustraliaNoen som følger med på Masterchef Norge?Nå begynner det å bli spennende! Blir så vanvittig imponert over kreativiteten og hvor flinke de er. Mange fine folk som er med.
Syns nivået på den norske er ganske bra i årHar ikke sett på MasterChef Norge , men vi har pleid å se på MasterChef Australiasikkert dyktige folk på den norske utgaven også
![]()
Noen som følger med på Masterchef Norge?Nå begynner det å bli spennende! Blir så vanvittig imponert over kreativiteten og hvor flinke de er. Mange fine folk som er med.
Å lage baby er slitsomt; mannen vekte meg nå for jeg har sovet i to timer på sofaenBruker å sove meg gjennom første trimester
![]()
Det høres slitsomt utGodt vi er 2! Jeg har sovnet på sofaen hver ettermiddag denne ukaI dag har det ikke blitt dupp på sofaen, men besøk hos svigers og jeg er heelt gåen!
![]()
Enig! Her er problemet å unngå å sovne mens jeg legger en av ungene. Det er SÅ vanskelig!!! Klarer det kanskje 50 % av gangeneÅ lage baby er slitsomt; mannen vekte meg nå for jeg har sovet i to timer på sofaenBruker å sove meg gjennom første trimester
![]()
De er helt utrolig flinke! Kunne betalt godt for å smakt maten deresFørste gangen jeg ser Master Chef, veldig spennende! Heier på Andreas og Patrick - virkelig imponert over alle deltagerne. Lager jo mat på et klasse nivå!![]()
Det går ikke! Jeg sovner hver gangEnig! Her er problemet å unngå å sovne mens jeg legger en av ungene. Det er SÅ vanskelig!!! Klarer det kanskje 50 % av gangene![]()
Hva vil det si?La skravla gåVi må sanke innlegg for å få skjult gruppe
![]()