Skravletråden

5+2 i dag.. Sto opp til friskt blod i undertøyet :(
Har de siste dagene hatt litt rosa utflod, men har greid å holdt frykten i sjakk med å tenke at det sikkert er skjøre slimhinner..
Er redd det ikke gikk denne gangen heller :sad015

Har de siste dagene hatt litt rosa utflod, men har greid å holdt frykten i sjakk med å tenke at det sikkert er skjøre slimhinner..
Krysser fingrene! :Heartbigred

Hei. Ny her i juli 2021. Vi har prøvd lenge på å få nr3, nå etter ammeslutt satt spira. Vi får håpe den sitter. Termin er 10juli ut i fra EL test. jeg lukter mye bedre, Metallsmak i munn, tisser hele tiden og magen har allerede begynt å gå saktere(lavt stoffskifte) er typisk for meg når jeg er gravid.

Gruer meg en del til svangerskapet siden jeg jobber 45% og studerer sykepleie deltid. Men det er jo planlagt. Så får bare prøve :) til høsten skal jeg fortsette studiet med hjelp av en mormor når jeg skal har praksis.

Hei. Ny her i juli 2021. Vi har prøvd lenge på å få nr3, nå etter ammeslutt satt spira. Vi får håpe den sitter. Termin er 10juli ut i fra EL test. jeg lukter mye bedre, Metallsmak i munn, tisser hele tiden og magen har allerede begynt å gå saktere(lavt stoffskifte) er typisk for meg når jeg er gravid.

Gruer meg en del til svangerskapet siden jeg jobber 45% og studerer sykepleie deltid. Men det er jo planlagt. Så får bare prøve :) til høsten skal jeg fortsette studiet med hjelp av en mormor når jeg skal har praksis.
Gratulerer! Så tøff du er som både jobber og studerer! Hvilket år er du på? Jeg går 2 året på sykepleien. Jeg tar et års permisjon.

Gratulerer! Så tøff du er som både jobber og studerer! Hvilket år er du på? Jeg går 2 året på sykepleien. Jeg tar et års permisjon.
Tusen takk. :)
Jeg går førsteåret deltid. Men skal ikke ta et år permisjon. Jeg må godsnakke med sambo om han kan ta ut none uker permisjon når jeg skal i praksis i uke 36 før min mor har mulighet å komme ned å passe. Da er babyen 8 uker ca. :p Jeg tenker det er like greit å prøve så kan jeg heller ta pause hvis jeg ser at det bli for tøft. For tøft blir det!

Last edited:
Håper det går bra likevel :Heartred

Jeg er så syyyykt trøtt, vil bare sove hele tiden. I kveld skal vi på besøk til noen å spille brettspill, men jeg har mest lyst til å bare ligge hjemme på sofan.... og sove :dead:

Jeg er så syyyykt trøtt, vil bare sove hele tiden. I kveld skal vi på besøk til noen å spille brettspill, men jeg har mest lyst til å bare ligge hjemme på sofan.... og sove :dead:
Enig! Sovner når jeg legger ungene kl 7 på kvelden sikkert 70 % av gangene :p adjø, voksentid på kvelden :p

Kjenner jeg er litt urolig om dagen :( Sist graviditet som endte i MA var det liksom nå ting begynte å skje. Håper på en oppløftende og betryggende ultralyd på mandag og så vil jeg bare komme godt ut i uke 7 nå så jeg har passert tiden når fosteret døde.

Kjenner jeg er litt urolig om dagen :( Sist graviditet som endte i MA var det liksom nå ting begynte å skje. Håper på en oppløftende og betryggende ultralyd på mandag og så vil jeg bare komme godt ut i uke 7 nå så jeg har passert tiden når fosteret døde.
Krysser fingrene for deg :Heartbigred skjønner godt at denne tiden er urolig :confused:
Håper du får en fin opplevelse på UL mandag :love7

Gratulerer :D
Her er det å jobb og studie + en 3 åring :)
Jobber 70% og studerer 100% :)
Planen her, håper jeg, er å fortsette studiene neste høst, mot at samboer har permisjon de dagene jeg er på skolen :)

Krysser fingrene for deg :Heartbigred skjønner godt at denne tiden er urolig :confused:
Håper du får en fin opplevelse på UL mandag :love7
Takk, du er så god ❤️❤️

Hvordan er det med deg? Klarer du å ta det med ro om dagen?❤️

Håper det går bra for deg! :Heartred
Opplevde også MA sist, så jeg føler jeg går i en boble hvor jeg ikke orker å tenke og føle for mye på det :shy:

Takk, du er så god ❤️❤️

Hvordan er det med deg? Klarer du å ta det med ro om dagen?❤️
Joda, det går jo litt mellom håp og frykt..
Stort sett greier jeg å være positiv :wacky:

Blør litt hver dag, så når det kommer mye rosa så blir jeg redd, roer meg når det går en stund uten farge, så blir jeg redd igjen når det kommer ny farge :oops: og slik går det jo :woot:

Men har ikke så mye friskt blod, så lenge det fortsetter slik så skal jeg prøve å se lyst på det :)
UL den 16, så da får vi nok mer svar :rolleyes:

Håper det går bra for deg! :Heartred
Opplevde også MA sist, så jeg føler jeg går i en boble hvor jeg ikke orker å tenke og føle for mye på det :shy:
Takk, håper det for deg og ❤️ MA er så vondt. Selv om jeg alltid har ønsket meg tre barn så blir det stopp etter nr 2 når den til slutt sitter, for jeg orker ikke denne påkjenningen flere ganger.. Prøver å ikke tenke for mye jeg også, men kroppen kjennes veldig gravid ut om dagen så er vanskelig å ikke tenke så mye.

Joda, det går jo litt mellom håp og frykt..
Stort sett greier jeg å være positiv :wacky:

Blør litt hver dag, så når det kommer mye rosa så blir jeg redd, roer meg når det går en stund uten farge, så blir jeg redd igjen når det kommer ny farge :oops: og slik går det jo :woot:

Men har ikke så mye friskt blod, så lenge det fortsetter slik så skal jeg prøve å se lyst på det :)
UL den 16, så da får vi nok mer svar :rolleyes:
Du er helt utrolig sterk ❤️ Skulle ønske jeg var mer som deg! ❤️

Rosa trenger ikke å bety noe annet enn skjøre slimhinner (som jo er veldig vanlig i svangerskap). Jeg håper så for deg, med deres historie så må det bare gå denne gangen!

Back
Topp