Skravletråden

Kjenner jeg er litt urolig om dagen :( Sist graviditet som endte i MA var det liksom nå ting begynte å skje. Håper på en oppløftende og betryggende ultralyd på mandag og så vil jeg bare komme godt ut i uke 7 nå så jeg har passert tiden når fosteret døde.
Skjønner du er bekymret :Heartred Men du må huske at hcg-verdiene er i en HELT annen liga denne gangen :Heartred dette skal gå fint :) Jeg er spent på om du får se én eller to på ul jeg ;)

Skjønner du er bekymret :Heartred Men du må huske at hcg-verdiene er i en HELT annen liga denne gangen :Heartred dette skal gå fint :) Jeg er spent på om du får se én eller to på ul jeg ;)
Joda, du har jo helt rett i det ❤️ Vet det innerst inne, men frykten overskygger det litt innimellom. Det var det da, var den magefølelsen min og de skyhøye verdiene da :P

Du er helt utrolig sterk ❤️ Skulle ønske jeg var mer som deg! ❤️

Rosa trenger ikke å bety noe annet enn skjøre slimhinner (som jo er veldig vanlig i svangerskap). Jeg håper så for deg, med deres historie så må det bare gå denne gangen!
Takk for det :Heartbigred
Er ikke det at jeg er så sterk, men hva annet kan en gjøre :dontknow ble jo gal de første dagene :gen113
Det er skjøre slimhinner vi satser på her i huset! Da er det iallefall ikke noe alvorlig :)

Men uten deg og de andre i forumet her så hadde jeg blitt gal for lenge siden! :hug003

Takk, håper det for deg og ❤️ MA er så vondt. Selv om jeg alltid har ønsket meg tre barn så blir det stopp etter nr 2 når den til slutt sitter, for jeg orker ikke denne påkjenningen flere ganger.. Prøver å ikke tenke for mye jeg også, men kroppen kjennes veldig gravid ut om dagen så er vanskelig å ikke tenke så mye.
Det skjønner jeg så godt, er faktisk utrolig vanskelig :Heartred

Gratulerer :D
Her er det å jobb og studie + en 3 åring :)
Jobber 70% og studerer 100% :)
Planen her, håper jeg, er å fortsette studiene neste høst, mot at samboer har permisjon de dagene jeg er på skolen :)

WOW! 70% jobb og heltidsstudent! du må passe på deg selv nå. :)
Det er viktig at vi bruker fedrene. jeg begynner på 6 uker praksis når babyen er 8 uker(2mnd) hvis den blir født til termin. jeg skal prøve men er veldig skeptisk til alt mtp amminga. heldig hvis kan pappan i huset koppmate. for her skal det ikke brukes noe flakse. også kommer jeg til å pumpe i når jeg er i praksis.

Ikm var igår, og kjenner jeg er skikkelig nervøs for at tr plutselig skal dukke opp :oops: Er 4+3 idag og mistet 4+3 sist.. så kjenner nervøsiteten skikkelig idag :oops::Heartpink
Har heldigvis stigende tester i styrke, så det er jo et godt tegn.. sist gang 4+3 Så måtte jeg fokusere for å se den svake streken. (Bildet er fra idag) Så håper denne stigningen er et godt tegn og at spiren klamrer seg fast !:Heartred

Vedlegg

• 20201108_093402.jpg
    20201108_093402.jpg
    40 KB · Visninger: 31
Ikm var igår, og kjenner jeg er skikkelig nervøs for at tr plutselig skal dukke opp :oops: Er 4+3 idag og mistet 4+3 sist.. så kjenner nervøsiteten skikkelig idag :oops::Heartpink
Har heldigvis stigende tester i styrke, så det er jo et godt tegn.. sist gang 4+3 Så måtte jeg fokusere for å se den svake streken. (Bildet er fra idag) Så håper denne stigningen er et godt tegn og at spiren klamrer seg fast !:Heartred
Ser jo veldig lovendes ut :Heartred

WOW! 70% jobb og heltidsstudent! du må passe på deg selv nå. :)
Det er viktig at vi bruker fedrene. jeg begynner på 6 uker praksis når babyen er 8 uker(2mnd) hvis den blir født til termin. jeg skal prøve men er veldig skeptisk til alt mtp amminga. heldig hvis kan pappan i huset koppmate. for her skal det ikke brukes noe flakse. også kommer jeg til å pumpe i når jeg er i praksis.
Jeg passer på meg selv så godt det går :D
Skolen har heldigvis bare vært 9 ganger på 1 semester, hvor vi har hatt obligatorisk oppmøte, alt annet tar heg på kveldstid og fridager :) så det går veldig fint, bare 2 forelesninger og 4 eksamner igjen før jul :D
Neste semester er det vel en semesteroppgave og 2 eksamner, så det blir litt roligere tror jeg :)

ja, fedrene må man bare bruke :) kan se for meg at praksis helt opl i nyfødtperioden kan være tøff, men det går om man er innstilt tror jeg :D

Takk for det :Heartbigred
Er ikke det at jeg er så sterk, men hva annet kan en gjøre :dontknow ble jo gal de første dagene :gen113
Det er skjøre slimhinner vi satser på her i huset! Da er det iallefall ikke noe alvorlig :)

Men uten deg og de andre i forumet her så hadde jeg blitt gal for lenge siden! :hug003
❤️ Er så godt å ha hverandre her, selv om en ikke har anelse hvem som sitter bak kallenavnene så blir en liksom kjent og knyttet likevel :)

Kjenner jeg er glad jeg var en upåklagelig form, selv om det å bekymrer meg. men i dag har vi begynt julevasken, eller rettere sagt, medvask etter oppussing, men vi vasker ikke igjen før jul dag :)

Kjenner jeg er glad jeg var en upåklagelig form, selv om det å bekymrer meg. men i dag har vi begynt julevasken, eller rettere sagt, medvask etter oppussing, men vi vasker ikke igjen før jul dag :)
Godt å være i god form da :) Er glad for det jeg også. Det eneste som er plagsomt er at jeg er så enormt trøtt.

Fint å være i rute til jul sikkert :) Her har jeg nesten ikke tenkt på jul enda.

Godt å være i god form da :) Er glad for det jeg også. Det eneste som er plagsomt er at jeg er så enormt trøtt.

Fint å være i rute til jul sikkert :) Her har jeg nesten ikke tenkt på jul enda.
Her er jeg ferdig med alle gaver til tantebarn, borteett fra 1, men vet hva det blir :)
Ferdig med julegave og bursdagsgave til frøkna på straks 3, og begynt å male «julemagi» døra vi skal prøve oss på i år :D
Så i år er første gang vi er i rute til jul :D

Her er jeg ferdig med alle gaver til tantebarn, borteett fra 1, men vet hva det blir :)
Ferdig med julegave og bursdagsgave til frøkna på straks 3, og begynt å male «julemagi» døra vi skal prøve oss på i år :D
Så i år er første gang vi er i rute til jul :D
Jøss, det er imponerende! :D Har såvidt begynt å mentalt forberede en liste over hvem som skal få hva til jul, men noe lenger enn det har jeg ikke kommet :P

Hva er julemagi dør? ;)

Hei på dere :) Ville bare introdusere meg selv - Preggolini her - *vinker* Fant ut at jeg var gravid for nøyaktig en uke siden i dag. Blir min nummer to. Blir hyggelig å følge litt med her :)

Jøss, det er imponerende! :D Har såvidt begynt å mentalt forberede en liste over hvem som skal få hva til jul, men noe lenger enn det har jeg ikke kommet :p

Hva er julemagi dør? ;)
Julemagi er noe jeg har starta i år :p
Motsatte av rampenissen, skal heller skape forventninger :) ikke masse mas :o
Tanken er en hyggelig lapp eller en aktivitet, pepperkakebaking, aking, julefilm,
Nissen får pynta tre utenfor døra si også en hyggelig lapp til 3åringen om at «i dag har jeg hørt noe om at dere skal pynte treet» eller noe sånt :)
Så alt skal gå etter hva vi har tid og ork til, skal ikke være masse forberedelser eller opprydding, men skaø være kos og hygge :D

Julemagi er noe jeg har starta i år :p
Motsatte av rampenissen, skal heller skape forventninger :) ikke masse mas :eek:
Tanken er en hyggelig lapp eller en aktivitet, pepperkakebaking, aking, julefilm,
Nissen får pynta tre utenfor døra si også en hyggelig lapp til 3åringen om at «i dag har jeg hørt noe om at dere skal pynte treet» eller noe sånt :)
Så alt skal gå etter hva vi har tid og ork til, skal ikke være masse forberedelser eller opprydding, men skaø være kos og hygge :D
Ååå så koselig! ❤️ Gleder meg til frøkna er på den alderen og forstår mer hva jula er for noe.

Hei på dere :) Ville bare introdusere meg selv - Preggolini her - *vinker* Fant ut at jeg var gravid for nøyaktig en uke siden i dag. Blir min nummer to. Blir hyggelig å følge litt med her :)
Velkommen hit til oss og gratulerer med graviditeten ❤️

Ååå så koselig! ❤️ Gleder meg til frøkna er på den alderen og forstår mer hva jula er for noe.
Ja, dette er første året vi gjør noe ut av jula, rett og slett fordi det har vært lite forståelse rundt det fram til nå :)
Men nå vil hu pynte til jul, pynte rommet sitt til jul osv :) er nok er mere fokus på det i barnehagen også :D
Tror det blir veldig stas :D
Vi hsr ikke noe julekalender, så dette blir det, eneste er 4 gaver, en for hver søndag, dette er noe som henger sammen med julegava i år :)
Skal sies at hu har bursdag 27 november, så vil ikke avslutte året med pakker hver dag heller :o

Back
Topp