Skravletråden

Jeg skal lage nellik og appelsin-kalender i år. Tror det blir hyggelig, og så lukter det så godt!

Nå har jeg fortalt det til jobben, og jeg er bare 4+0 :p

Vurderer fortelle det selv. Er 5+2. Vi er kun 7 kollegaer som jobber tett, selvom vi alle har hjemmekontor. Også tenker jeg at noen dager går det litt utover jobb, spesielt på morgen. Og skulle det gå galt trenger man forståelse fra sine nærmere kollegaer da også..

Av vane begynte jeg å spise peperoni vi skulle ha på pizzaen i går, kom fort på det og tok den like fort ut igjen :O

Da skjønner hun mer :) Har du sett de bokkalenderne de har? Finnes med Disney og Peppa Gris, med 24 forskjellige små bøker. De er søte!
Prøvde bokkalender i fjor, nå har vi 24 småbøker liggende som hun ikke interesserer for :hilarious: Lurte litt på typ aktivitetskalender med noen aktiviteter, kanskje bare godord, kanskje gave et par dager, kanskje innslag av rampestreker? Aner ikke, syns det er så vanskelig! :hilarious:

Vurderer fortelle det selv. Er 5+2. Vi er kun 7 kollegaer som jobber tett, selvom vi alle har hjemmekontor. Også tenker jeg at noen dager går det litt utover jobb, spesielt på morgen. Og skulle det gå galt trenger man forståelse fra sine nærmere kollegaer da også..

Jaa, det var min tanke også. Vi jobber så tett, så om jeg skulle miste så er det fint å ha forståelse fra de som er rundt meg uansett. Fortalte i uke 7 sist.

Hvem kosa seg med «ulovlige» ting mens dere var gravide før dere fant det ut? Jeg slutta på pilla i august, og hadde mensen hver 14 dag før den plutselig satt i oktober. Den samme helga var jeg på hyttetur men jentene. Rødvin, øl, salami, brie og såklart Ibux fordi jeg hadde så mensensmerter :wacky::wacky: Fortalte dem til og med at det stakk oppi tissen :hilarious:

Hvem kosa seg med «ulovlige» ting mens dere var gravide før dere fant det ut? Jeg slutta på pilla i august, og hadde mensen hver 14 dag før den plutselig satt i oktober. Den samme helga var jeg på hyttetur men jentene. Rødvin, øl, salami, brie og såklart Ibux fordi jeg hadde så mensensmerter :wacky::wacky: Fortalte dem til og med at det stakk oppi tissen :hilarious:
Spiste spekeskinke og drakk vin før jeg fant det ut:wacky:

Jeg elsker spekemat, og spesielt fenalår og pinnekjøtt er favoritter i desember sliter skikkelig med tanken på at en ikke skal spise sånt. Noen som har tanker om det er no no no eller om litt er greit , bare for smaken

Ja, hadde nok egentlig gått fin, men tar ingen sjanser :p
Satt å googla etter middagen i går om man kunne spise permesan, og det gikk heldigvis bra :p
De harde ostene som parmesan er trygge selv om de ikke er pasteurisert :) Det er jo sååå godt! Oppdaga en ting med parmesan her for ikke så lenge siden som jeg stusset på. Mini tåler ikke egg og i noen av parmesanostene brukes det egg!

Ble et par vinglass her også før jeg fikk positiv test. Var ganske sikker på at jeg ikke var gravid, men der tok jeg visst feil :p

Ja, mamma gjorde det for meg og søskna mine når vi var små! Og jeg elsket det. Ho sydde forskjellige til oss, med navnet vårt på. Så ville videreføre den tradisjonen :happy:
For en fantastisk fin ting å gjøre, for et minne! :love7

Back
Topp