Hvor mye hcg må man ha for at den digitale skal slå ut på 3+ ??
Tror det er over 2000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, hadde ikke før uke 24 med de to andre, så ble litt overrasket sjølOi! Så tidlig! I forrige svangerskap fikk vi ikke jordmortime før uke 26
Nei, hadde ikke før uke 24 med de to andre, så ble litt overrasket sjøl
Er 7+4 i dag, så absolutt tidlig fortsatt. Her er det såpass dårlig jordmorkapasitet, at jeg ringte før uke 4, for å være sikker på jordmoroppfølgingDet er veldig fint med tett oppfølgning da! Hvor mange uker er du på vei?
Jeg har ikke ringt legen enda, men jeg har IKM i dag, så avventer litt sånn i tilfelle
På tur til første jordmortime ikke en veldig god dag formmessig i dag, så håper jeg ikke får noen kvalme- eller svimmelhetsanfall under timen
Takk, håper jeg får en jordmor jeg trives medLykke til ❤
Takk, håper jeg får en jordmor jeg trives med
Er 7+4 i dag, så absolutt tidlig fortsatt. Her er det såpass dårlig jordmorkapasitet, at jeg ringte før uke 4, for å være sikker på jordmoroppfølging
Da ligger vi helt likt! Jeg er også 5+2 idag ! Jeg lå på 2400 igår ifølge blodprøven, så er fornøyd ❤noen steder står det 2000, noen steder står det 2700. Men husk på at blodprøver er mye mer konsentrert og nøyaktig, mens en urinprøve ikke er det. Kjenner mange (meg inludert), som ofte får 3+ seint. Prøvde idag for moro skyld, (5+2), og fikk 2-3 som forventet.
Da ligger vi helt likt! Jeg er også 5+2 idag ! Jeg lå på 2400 igår ifølge blodprøven, så er fornøyd ❤
Det viste jeg ikke. TakkDa hadde jeg helt klart tatt den! Det står faktisk at de som har andre risikofaktorer, som du har, bør ta den i første trimester.
Fikk hu samme jeg hadde forrige svangerskap, så det var veldig fint Da kjenner vi jo hverandre litt allerede, og hun vet litt hva jeg tenkte mye på forrige svangerskap, og ville høre om fødselen til forrige og er det én ting vi damer gjerne forteller om, så er det jo fødselKrysser fingrene for det! Så viktig med ei trygg og god jordmor
Fikk hu samme jeg hadde forrige svangerskap, så det var veldig fint Da kjenner vi jo hverandre litt allerede, og hun vet litt hva jeg tenkte mye på forrige svangerskap, og ville høre om fødselen til forrige og er det én ting vi damer gjerne forteller om, så er det jo fødsel
Tror det er en universal greie. Ikke går det over heller, for jeg satt plutselig og utvekslet fødselshistorier med damer i 60-åra på jobben en dagÅåå, så bra! ❤ Jeg fikk også samme jordmor som sist, og det ga en enorm trygghet!
Haha, det ER så sant det! Om noen spør om fødsel, så kakler jeg i vei med glede!
Blir aldri ferdigsnakka om fødsel nei Jeg og farmor på 90 kan enda ha de samtalene, hehe.Tror det er en universal greie. Ikke går det over heller, for jeg satt plutselig og utvekslet fødselshistorier med damer i 60-åra på jobben en dag
Jeg kommer til å bruke jordmor mest, lege for legeting og jordmor ellers men har ikke fiksa første jordmortime da, tenker å vente tiø etter uke/etter jul har legetime før julNår er vanlig med første lege/jordmor time?
Så at med er andre 2, hadde jeg i uke 10..
Hva velger dere? Lege eller jordmor oppfølging hele veien? Eller en blanding?
Når er vanlig med første lege/jordmor time?
Så at med er andre 2, hadde jeg i uke 10..
Hva velger dere? Lege eller jordmor oppfølging hele veien? Eller en blanding?