Skravletråden

Er det normalt at symptomene kan forsvinne over natten uten at det er noe galt? Jeg er trøtt, men i går hadde jeg ømme bryst og mensmurring i ryggen, og det har jeg ikke i dag :wideyed:
Helt normalt at mengden symptom varierer. Jeg har selv tenkt flere ganger både i denne og tidligere svangerskap at noe må være galt pga mindre symptomer.
Mensmurringer pleier i alle fall å forsvinne til meg, har ikke det hele svangerskapet

Når er vanlig med første lege/jordmor time?

Så at med er andre 2, hadde jeg i uke 10..

Hva velger dere? Lege eller jordmor oppfølging hele veien? Eller en blanding? :Heartbigred
Jeg tror jeg bare tar lege denne gangen. Første gang tok jeg en kombinasjon, andre gang kun jordmor.

Da har vi faktisk startet så smått med julegaver! :D Og julekalenderen til mini begynner å ta form :)

Kjenner at man burde benytte seg av kommende black friday tilbud. Herregud så mye man trenger. Er det flere «førstegangsgravide» som kjenner at det sitter langt inne å handle inn store ting så tidlig i frykt over at det skal gå gæli, eller er det bare meg?

Kjenner at man burde benytte seg av kommende black friday tilbud. Herregud så mye man trenger. Er det flere «førstegangsgravide» som kjenner at det sitter langt inne å handle inn store ting så tidlig i frykt over at det skal gå gæli, eller er det bare meg?
Jeg også kjenner litt på det! Men er jo også sikkert mye penger å spare på de gode tilbudene.. :rolleyes: Så får se om vi kanskje ser etter bilsete og litt sånne ting om det kommer bra tilbud!

Er det normalt at symptomene kan forsvinne over natten uten at det er noe galt? Jeg er trøtt, men i går hadde jeg ømme bryst og mensmurring i ryggen, og det har jeg ikke i dag :wideyed:
Helt normalt :)

Godt å høre! Kan kjenne tendenser til å være uggen om morra’n, samt mensenmurringer. Bortsett fra de heftige smertene jeg hadde første uken jeg oppdaget graviditeten har jeg svært lite symptomer og går veldig å kjenner etter de hver dag. Men det er kanskje veldig tidlig for så mye symptomer (5+2)

Jeg hadde noe brunt på papiret i dag. Bare litt. Trur det er et bildkat som har sprekt eller noe. Har ike hatt sex. Men blir litt bekymret. ☺️ Men føler meg enda like gravid. ☺️ Noen som, har opplevde det samme?

Heeelt enig!! Har lyst, men tørr liksom ikke... :(

Godt å høre! Kan kjenne tendenser til å være uggen om morra’n, samt mensenmurringer. Bortsett fra de heftige smertene jeg hadde første uken jeg oppdaget graviditeten har jeg svært lite symptomer og går veldig å kjenner etter de hver dag. Men det er kanskje veldig tidlig for så mye symptomer (5+2)
Tidlig ja :) Hadde ingen faste symptomer før kvalmen kom i uke 6.

Så bra! Jeg hadde egentlig ingen symptomer sist gang, så er veldig rart å merke noe nå. I natt hadde jeg et typisk gravidmareritt, så det var ingen tvil i mitt sinn da jeg våknet. Haha. Får alltid så sjukt livaktige og rare drømmer når jeg er gravid.

Da har vi faktisk startet så smått med julegaver! :D Og julekalenderen til mini begynner å ta form :)
Hvilken julekalender går dere for i år? :) Har så lyst til å gjøre noe spesielt for lillemor i år ❤

Jeg og skjenner en bare går å venter. Tør liksom ikke glede seg for mye eller begynne å planlegge noe særlig. Er første gang og har heller ikke opplevd noe A tidligere . Er 8+1, planen er å vente til jul med å gå ut med det. Føler egentlig alt settes litt på vent frem til da

Tenkte jeg skulle planlegge adventskalender i dag:) kjekt å komme i gang:happy:
Veldig koselig å ordne syns jeg :) Hun er bare 20 mnd så blir hennes første kalender ❤️

Jeg skal lage nellik og appelsin-kalender i år. Tror det blir hyggelig, og så lukter det så godt!

Nå har jeg fortalt det til jobben, og jeg er bare 4+0 :p

Jeg ordner en pakkekalender :) Hennes første julekalender ❤️
Åå, så koselig! Vi har hatt slike vanlige kalendere tidligere, men har liksom ikke vært noe stas. Hun blir 4 år i februar, så har lyst å gjøre noe ekstra ut av det ❤

Åå, så koselig! Vi har hatt slike vanlige kalendere tidligere, men har liksom ikke vært noe stas. Hun blir 4 år i februar, så har lyst å gjøre noe ekstra ut av det ❤
Da skjønner hun mer :) Har du sett de bokkalenderne de har? Finnes med Disney og Peppa Gris, med 24 forskjellige små bøker. De er søte!

Back
Topp