Jeg har såvidt begynt å brodere på en kalender, men har ikke helt tålmodighet til å sitte med det Veldig koselig med hjemmelaget kalender da!Jeg har sydd julekalendere for mine små og så henger jeg pakker på. De elsker det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har såvidt begynt å brodere på en kalender, men har ikke helt tålmodighet til å sitte med det Veldig koselig med hjemmelaget kalender da!Jeg har sydd julekalendere for mine små og så henger jeg pakker på. De elsker det!
Jeg har såvidt begynt å brodere på en kalender, men har ikke helt tålmodighet til å sitte med det Veldig koselig med hjemmelaget kalender da!
Med så travle dager er det alt for godt å bare ta det med ro når man endelig kanJeg sliter med å bli ferdig med minstemann sin nå til jul! Har liksom ikke tid til å sitte ned lenge nok.. travelt med tre små i hus og jobb og husoppgaver men håper jeg får til å bli ferdig!
Men pinnekjøtt kan man spise. Det er jo varmebehandlet.Jeg elsker spekemat, og spesielt fenalår og pinnekjøtt er favoritter i desember sliter skikkelig med tanken på at en ikke skal spise sånt. Noen som har tanker om det er no no no eller om litt er greit , bare for smaken
Hvem kosa seg med «ulovlige» ting mens dere var gravide før dere fant det ut? Jeg slutta på pilla i august, og hadde mensen hver 14 dag før den plutselig satt i oktober. Den samme helga var jeg på hyttetur men jentene. Rødvin, øl, salami, brie og såklart Ibux fordi jeg hadde så mensensmerter Fortalte dem til og med at det stakk oppi tissen
Ja, opplevde det samme i dag. Gravid symptomene er her fortsatt, men opplevelsen er ubehagelig.Jeg hadde noe brunt på papiret i dag. Bare litt. Trur det er et bildkat som har sprekt eller noe. Har ike hatt sex. Men blir litt bekymret. Men føler meg enda like gravid. Noen som, har opplevde det samme?
Var ubetenksom og spiste 2 skiver røykalaks her en dag nå går jeg bare å tenker det værste
Hva er risikoen? Hvor stor sjangse er det for at ting går galt?
Åhh, det var godt å vite!Hvis det er en nyåpnet pakke godt innenfor datostemplingen er det null stress å spise. Det gjorde jeg hele forrige svangerskap etter godkjennelse av legen. Jeg crawa røkelaks. Er den gammel/lenge siden den ble åpnet så går det nok helt fint. Det er veldig lav sannsynlighet for at noe går galt, men man skal selvfølgelig holde seg unna å gjøre det bevisst
Åhh, det var godt å vite!
Den var nyåpnet og godt innenfor dato
Er iallefall bevisst nå
Åhh, det var godt å vite!
Den var nyåpnet og godt innenfor dato
Er iallefall bevisst nå
Hehe, typisk å få noe fra listen med matvarer en skal være forsiktig medDa går det helt fint! Jeg fikk faktisk mannen til å kjøpe røkelaks til frokosten i morgen. Har nesten ikke spist det siden sist jeg var gravid. Det er tydeligvis min gravid-hangup
Det er fantastisk!!! Hvilken app bruker du?Klarer ikke la vær å titte på appen flere ganger om dagen, og se hva det er som faktisk ligger inni magen..❤ Noen ganger føler jeg at det ikke hat gått helt opp for meg enda! Gleder meg bare til å fortelle foreldrene og søsknene på julaften, og at magen skal poppe!❤
3 stk babyverden, graviditet+, og preglife ❤Det er fantastisk!!! Hvilken app bruker du?
Samme her. men ser ikke vær dag. Ä3 stk babyverden, graviditet+, og preglife ❤
Ja, opplevde det samme i dag. Gravid symptomene er her fortsatt, men opplevelsen er ubehagelig.
Ingen blødning her heller. Tenker å ringe gyn i morgen og be om en undersøkelse. Er litt i samme båt som deg, er ute i praksis nå, har egentlig ingen tid å miste, men klarer ikke leve i uvitenhet helt til julSamme her. men ser ikke vær dag. Ä
Uff vi får håpe det bare er et blodkar som har sprekt eller noe. Hvordan går det med deg i dag. Nå har jeg nesten ingen farge og det var veldig lite. Helt tilfeldig at jeg la merke til det. Vurderer å rusje TUL til før eksamen men har egentlig ingen dager å miste med lesing og forelesninger.