Innom i ammingen[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde mannen når vi kom fra selskap, drt var ferdig vasket like før vi dro.
Innom i ammingen[emoji4]
Skjule det fram til fødsel faktisk [emoji33] det var alvor.
heldig vis så slipper jeg å tenke på dette i årHar mine tanker om hva det blir men vi fpr se
Alt fra antikk/retro og dagens ting har låven full. Masse vis av klær..Hæ? Hva skal dere selge?
Det er stort for disse tre damene men det bærer preg naturlig drikkevannet er helt tørt :/Hurra[emoji4] det husker jeg var en befriende følelse[emoji4] er det mye mat på beite? Eller bærer det også preg av lite vann?
Jeg sorterte en boks med babyklær i dag. 2/3 ble lagt i poser og skal gis bort til Fretex. Skikkelig vemodig, og litt vondt faktisk. Jeg syntes det var litt dumt å gi bort klærne, for da må vi jo kjøpe nytt til nummer 3.... Det blir jo ikke noen nummer 3, med mindre det skjer et uhell. Litt tung å svelge den altså.
Når småbarn sover leker de voksne barna rundt i huset.
Etter ekskrementer på scampi, spyd og grill ble det en herlig middag ute for de voksne.
Farmor gikk rett å la seg. Bestefar sovna i sofaen.
Bare meg og gubben igjen ute.... vi har nok å jobbe med. Hestene drar på ferier i morgen. Da blir det fest på gården den 7 juli. Partytelte skal opp, stallen skal vaskes og gjøres ren. Skal ha overnattingsgjester i stall og lavoen ( som allerede er oppe) [emoji173]
Mangler bare badebasseng med bobler og varme for kjølige kvelder ( kanskje neste år?)
Wow sett mye da
Er i grunn bare koseligheldig vis så slipper jeg å tenke på dette i år
Regnet en del her i dag3 dråper regn ....noen Må få rasla i den reinstaven snart
Ett par gaver kjøpt, juhu
Er jeg veldig en veldig ille mamma dersom jeg hører at eldste ikke sover enda.
Går opp, passer på å trampe litt i trappen slik at han hører litt bedre at jeg kommer, går inn på rommet hans og sir "jeg hører du ikke sover enda", putter en sjokoladekjeks i munnen hans og går ned igjen
Da tok jeg en natt tur og fikk disel for 12.90 er helt i himmelen ...første gang på mange mnd
Tom for zyrtec , det var dumt kjenner jeg
Godmorgen allesammen
Mot stikkHva er du allergisk mot?[emoji4]